Civic FC5 Iphone Carplay Sorunu

Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
437
Tepki puanı
121
Konum
istanbul
Merhaba ; Civic Fc5 aracımda ıphone telefon üzerinden Carplay'i uzun zamandır kullanıyordum fakat son birkaç gündür algılamaz oldu . Kabloyu takıyorum çıkarıyorum hatta kablo değişikliğine kadar gittim . Aracın multimedyasını fabrika ayarlarına döndürdüm sonuç aynı.Iphone cihazında ayarlarına kadar hep inceledim bir sorun gözükmüyor.Böyle birşey başına gelen var mı ?
Image1656598222.955266.jpg


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

ywzckr

0
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,167
Tepki puanı
882
Konum
Samsun
Hocam orjinal olmayan kablolarda bendede aynı sorunu veriyordu, yapabileceğin orjinal kablo ile denemek eskiyen kablolar veri aktarımı yapamayabiliyor ama şarj edebiliyor orjinal de olsa eski değil nispeten yeni ve orjinal kabloyla deneyebilirsin.
Marketlerde filan satılan kablolar pek iş görmüyor en azından baseus filan almanız lazım ucuz kablolar içinde ben 50 cm baseus almıştım 1 yıl oldu hala çalışıyor, marketlerde filan satılanlar şarj ediyor ama arabada bağlansa bile kısa süre sonra bağlanmamaya başlıyor.
Kablodan sonra telefon kilitliyken apple carplay algılamayabiliyor telefondaki carplay ayarlarının içince kilitli ekrandada çalıştır gibi bir ayar vardı onu açsamda kilitli ekranda görmüyor telefonu kilidi açınca algılıyor. Ayrıca multimedya ekranından carplay ayarlarını sıfırlayıp, bağladığınız telefonu da kaldırabilirsiniz tekrar bağlayınca tanıyacak nasılsa.
Eğer usb girişi arızalandıysa ondan da olabilir iphone 11-12-13 varsa executive araçlarda kolçaktaki usb girişinden onlarda bağlanıyor benim araçta, onu da deneyebilirsiniz eğer oradan bağlanırsa konsol altındakinde ya temassızlık yada arıza vardır. Aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olur.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
437
Tepki puanı
121
Konum
istanbul
Hocam orjinal olmayan kablolarda bendede aynı sorunu veriyordu, yapabileceğin orjinal kablo ile denemek eskiyen kablolar veri aktarımı yapamayabiliyor ama şarj edebiliyor orjinal de olsa eski değil nispeten yeni ve orjinal kabloyla deneyebilirsin.
Marketlerde filan satılan kablolar pek iş görmüyor en azından baseus filan almanız lazım ucuz kablolar içinde ben 50 cm baseus almıştım 1 yıl oldu hala çalışıyor, marketlerde filan satılanlar şarj ediyor ama arabada bağlansa bile kısa süre sonra bağlanmamaya başlıyor.
Kablodan sonra telefon kilitliyken apple carplay algılamayabiliyor telefondaki carplay ayarlarının içince kilitli ekrandada çalıştır gibi bir ayar vardı onu açsamda kilitli ekranda görmüyor telefonu kilidi açınca algılıyor. Ayrıca multimedya ekranından carplay ayarlarını sıfırlayıp, bağladığınız telefonu da kaldırabilirsiniz tekrar bağlayınca tanıyacak nasılsa.
Eğer usb girişi arızalandıysa ondan da olabilir iphone 11-12-13 varsa executive araçlarda kolçaktaki usb girişinden onlarda bağlanıyor benim araçta, onu da deneyebilirsiniz eğer oradan bağlanırsa konsol altındakinde ya temassızlık yada arıza vardır. Aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olur.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Teşekkür ederim kardeşim . Kablo orjinal kabloydu yine de yenisini aldım sorun düzelmedi . Kolçak altında ki girişten deneyeceğim birde . Sorunu bir türlü çözemedim . Carplay'den cihazı unut dedim tekrar bağladım , araç ekranına geldi sorun yok , devamlı etkinleştir dedim onay verdim fakat sonra cihaz bağlı değil diyor garip bir durum var anlayamadım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
1,133
Tepki puanı
1,463
Konum
ankara
Aracınız
Civic FC5 2020
Teşekkür ederim kardeşim . Kablo orjinal kabloydu yine de yenisini aldım sorun düzelmedi . Kolçak altında ki girişten deneyeceğim birde . Sorunu bir türlü çözemedim . Carplay'den cihazı unut dedim tekrar bağladım , araç ekranına geldi sorun yok , devamlı etkinleştir dedim onay verdim fakat sonra cihaz bağlı değil diyor garip bir durum var anlayamadım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
kolçak altındaki girişin apple car play desteği yok hocam, orası sadece mp3 atıp dinlemeye yarıyor.
 

cagdasozkan

Özel Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
365
Tepki puanı
579
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2019
Birebir aynı durumu ben de aylardır yaşıyorum (Android). Kablo değişikliği vs gibi birçok çözüm yolu denedim. Benim telefonuma bağlantıda hep sorun yaşıyordum. Eşimin veya başka telefonlara sorunsuz bağlanıyordu. Şarj etmede ise hiç sorun yaşamadım.

Sonunda telefonum biraz daha eskiyince problemin telefonun şarj kablosu girişinde olduğunu anladım. Sonuç olarak telefonu tamir veya değişim yapmadığım için hala yaşıyorum:) Size de olabilir belki.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

ywzckr

0
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,167
Tepki puanı
882
Konum
Samsun
Teşekkür ederim kardeşim . Kablo orjinal kabloydu yine de yenisini aldım sorun düzelmedi . Kolçak altında ki girişten deneyeceğim birde . Sorunu bir türlü çözemedim . Carplay'den cihazı unut dedim tekrar bağladım , araç ekranına geldi sorun yok , devamlı etkinleştir dedim onay verdim fakat sonra cihaz bağlı değil diyor garip bir durum var anlayamadım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Birde başka bir iphone ile deneyin hocam sorun telefonda da olabilir.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst