Kaput dalgalanması

Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Konum
Şanlıurfa
Aracınız
Civic FC5 2016
Merhaba arkadaşlar 2016 eco elegans aracim bar on kaputta dalgalanma var bu sorunu yasayan ve cozen biri veya servis önerisi olan varmi tskler
 
boyasız göçük düzeltme yapan yerler ile görüştünüz mü?

sorunla ilgili foto da atarsanız sorunu daha iyi anlayabiliriz.
Daha once biri istanbul biri de kocaelide olmak uzere boyasiz gocuk duzeltme yaptirdim fakat yIne oldu bu cözüm gecici oluyor bu yuzden kalici olmasi gerekiyor. Kaput dalgalandigi icin gocuk hep olur dediler bu yuzden once dalgalanmayi kesmek gerekiyor biz bunu yapiyoruz dediler
 
Cevap yazdim gelmedi sanırım. Daha once istanbul ve kocaeli de iki defa boyasiz göçük duzelttirdim. Gecici cozum oluyor. Yeniden oldu. Maras servisiyle gosrustumde bana kaputta dalgalanma oluyor bu yuzden ilk bu dalgalanmayi kesmek gerekiyor dediler. Ve biz bunu daha once pek cok kez yaptik sonrasinda tekrar dalgalanma konusu ile ilgili gelen olmadi dediler. Hocam.
 
bahsettiğiniz yerin fotoğrafını atar mısınız?
 
+1

Servis (Kocaeli Haldız) : Taş gelmiştir
Ben : Taş gelse iz olur çizik olur
Servis (Kocaeli Haldız) : Birisi oturmuştur
Ben : Ben kullanıyorum kim oturacak
Servis (Kocaeli Haldız) : Kuşak kısmı çok sağlam, dalgalanmadan olsa başka yer olurdu
Ben : Ver hocam arabamı gideyim
Servis (Kocaeli Haldız) : Tamam buyrun efendim
 
Çevrede görüyorum bazen arabasının kaputunu kapatanlar hep yavaşça bırakıp sonradan eliyle ittirip bastırarak yerine kilitliyor kaputu, kaputu böyle kapatmayınız, kapatırken 30cm kadar yüksekten elle serbest bırakıp küt diye tek seferde kapatmalısınız aksi taktirde yerine iyi oturmama yada kaputun elle bastırılan yerinde zamanla göçmeler oluşuyor.

ancak tabi ki kaput dalgalanması bununla alakalı değil, kaputun altına güzel bir izolasyon kaplaması yaptırıp geçirmek yada yapıştırmak lazım kaput dayama lastiklerini de ayarlamak gerekiyor muhtemelen dalgalanma düzelecektir. her ihtimale karşı kaputu doğru kapatmak lazım.
 
Çevrede görüyorum bazen arabasının kaputunu kapatanlar hep yavaşça bırakıp sonradan eliyle ittirip bastırarak yerine kilitliyor kaputu, kaputu böyle kapatmayınız, kapatırken 30cm kadar yüksekten elle serbest bırakıp küt diye tek seferde kapatmalısınız aksi taktirde yerine iyi oturmama yada kaputun elle bastırılan yerinde zamanla göçmeler oluşuyor.

Kesinlikle katılıyorum. Üstten bastırma yapılması da göçüğe sebep olabilir, hatta kaputun kilit kısmına denk gelen yerde çizgi şeklinde kırılma da oluşabilir (ışık altında kaput temiz iken görülebilir)

Ama ben şahsen bu problemin dizayn kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Kaputu kapatırken bile teneke sesi (vınlama) geliyor resmen kaputtan. 2 kez ayarlattırdım yetkili servise ama dalgalanma devam ediyor.
(Son ayarlamayı bakım esnasında yaptılar, babam götürmüştü aracı, telefonda üstüne basa basa söyledim ; iş emrine yazılsın kaput şikayetim dedim, ama gene yazmamışlar. Onlar da biliyorlar dizayn sıkıntısı olduğunu)
 
merhaba, dün yıkarken farkettim kaputun ucunda belli belirsiz yay şeklinde bir kabarıklık oluşmuş, çok dikkatli bakınca anlaşılıyor. Sanki kaputun altından bir şeyin izi belirmiş gibi. Bu normal birşeymi, ben mi abartıyorum, müdahale etmeliyimiyim bilemedim. Görüşlerinize ihtiyacım var.
 

Ekli dosyalar

  • b1.jpg
    b1.jpg
    498.9 KB · Görüntüleme: 52
  • b4.jpg
    b4.jpg
    76.6 KB · Görüntüleme: 51
  • b3.jpg
    b3.jpg
    419.9 KB · Görüntüleme: 55
  • b2.jpg
    b2.jpg
    417.1 KB · Görüntüleme: 49
Geri
Üst