KR FB7 R16 N/A 160+Hp

Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
88
Tepki puanı
17
Konum
ankara
Aracınız
Benim aracımda sadece filtre yok onun için bende ki gibi bir emiş alamazsınız, üst kapakta port polish ve emme manifoldu da olduğu için bende ki kafadan gelen ses daha hırçın biz ön tamponun ordan filtreye tahliye hava için port yaptık bide o alana izolasyon yapıcak fan çalıştığında sıcaklık gelmesin diye

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Ses konusunda eminim sizinki kadar olmucağını simota filtreyi internette sizin tarzda olanlarını bulamadım siz internette bulabilirseniz Link paylaşabilirseniz çok iyi olucak :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
107
Tepki puanı
13
Konum
Beylikdüzü
Aracınız
Ses konusunda eminim sizinki kadar olmucağını simota filtreyi internette sizin tarzda olanlarını bulamadım siz internette bulabilirseniz Link paylaşabilirseniz çok iyi olucak :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
İstanbulda Xpowertuning var kendilerine ulaşarak sadace simota filtre kafa olarak istediğinizi söylerseniz kargo yaparlar

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,155
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
KR FB7 R16 N/A 160+Hp

R16B motora yapılan tahminimce en ileri modifikasyonları yapmışsınız Tebrik ederim.

Yanlız pist sürenizi arttırmak istiyorsanız tavsiyem jant-lastik ikilisini de değiştirmeniz.

Aracınızın pistüstü resimlerinde 55 yanaklı lastiklerin yüksek yanal esneklikleri nedeniyle aracın yol tutuş kaybına uğradığı çok belli oluyor.

170 beygir civarı gücü sağlıklı aktarmak için minimum 17” janta geçiş tavsiyemdir, hatta 18” type R jantlarından temin edip takabilirseniz hem yol tutuşu hem de görselliği daha iyi hale getirmiş olacaksınızdır.

Çalışmanızı zevkle izliyorum, kolay gelsin.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,684
Çözümler
6
Tepki puanı
8,743
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
[MENTION=6802]whitekrfb7[/MENTION] uzun bir aradan sonra... En son bildiğim Projeyi durdurup aracı satacaktınız. Vaz geçip devam etmişsiniz. Emeğiniz yağlı olsun. Atmosferiği modifiye etmek baya masraflı. Honda civic Rs ye kafa tutacak hale gelmiş. Bildiğin küçük CANAVAR.
Modifiye tutkunları her zaman takipçiniz olacaktır. Velhasılı kelam K20'ye ne zaman geçiyoruz?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
107
Tepki puanı
13
Konum
Beylikdüzü
Aracınız
R16B motora yapılan tahminimce en ileri modifikasyonları yapmışsınız Tebrik ederim.

Yanlız pist sürenizi arttırmak istiyorsanız tavsiyem jant-lastik ikilisini de değiştirmeniz.

Aracınızın pistüstü resimlerinde 55 yanaklı lastiklerin yüksek yanal esneklikleri nedeniyle aracın yol tutuş kaybına uğradığı çok belli oluyor.

170 beygir civarı gücü sağlıklı aktarmak için minimum 17” janta geçiş tavsiyemdir, hatta 18” type R jantlarından temin edip takabilirseniz hem yol tutuşu hem de görselliği daha iyi hale getirmiş olacaksınızdır.

Çalışmanızı zevkle izliyorum, kolay gelsin.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) daha da ileri götürücez inşallah.
Lastiklerim Hankook Ventus Prime evo12 yarı pist lastiği 205/45/16. 55 yanağı 45 e düşürdük bu bizi baya bi rahatlattı. Viraj dönerden yol tutuş sıkıntısı hiç çekmedik sadece o esnada araba şuanda ki güncel gücünde değildi. Düzlüklerde istediğim gibi hızlanamıyordu :) onu da çözdük sayılır.
Fren setup'ı Komple EBC Performance Hava kanallı disk, yellowstuff balata ve çelik hortumlar :) Eıbach spor yay mevcut birde. İleride coilover a geçicez

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
107
Tepki puanı
13
Konum
Beylikdüzü
Aracınız
[MENTION=6802]whitekrfb7[/MENTION] uzun bir aradan sonra... En son bildiğim Projeyi durdurup aracı satacaktınız. Vaz geçip devam etmişsiniz. Emeğiniz yağlı olsun. Atmosferiği modifiye etmek baya masraflı. Honda civic Rs ye kafa tutacak hale gelmiş. Bildiğin küçük CANAVAR.
Modifiye tutkunları her zaman takipçiniz olacaktır. Velhasılı kelam K20'ye ne zaman geçiyoruz?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Evet durmadık devam ettik :) baktık olmaya başladı artık birşeyler. Araç hala satılık değişen birşey yok ama yapmaktan da geri durmuyoruz. K20 değil de . R18 Krank, Forged Kol, b16 piston, yay şapka ile hem arabayı 1.8 e yükseltip hemde atmosferik olarak 200 hp lere dayandırma hedefimiz var :)

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,684
Çözümler
6
Tepki puanı
8,743
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Evet durmadık devam ettik :) baktık olmaya başladı artık birşeyler. Araç hala satılık değişen birşey yok ama yapmaktan da geri durmuyoruz. K20 değil de . R18 Krank, Forged Kol, b16 piston, yay şapka ile hem arabayı 1.8 e yükseltip hemde atmosferik olarak 200 hp lere dayandırma hedefimiz var :)

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Wow. Zaten öylede Typer gibi birşey olur. Benim sevmediğim tek yönü vites aralıkları uzun olması. Şöyle kısa aralıklı 7 ileri gibi olsa. Sürüş zevki iki katına çıkar diye düşünüyorum. Bir manuelci olarak.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
107
Tepki puanı
13
Konum
Beylikdüzü
Aracınız
Wow. Zaten öylede Typer gibi birşey olur. Benim sevmediğim tek yönü vites aralıkları uzun olması. Şöyle kısa aralıklı 7 ileri gibi olsa. Sürüş zevki iki katına çıkar diye düşünüyorum. Bir manuelci olarak.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Manuel vites için 4.70 final iyidir :)

SM-G965F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst