Lastik Basınç Sensör Arızası

Katılım
25 May 2015
Mesajlar
589
Tepki puanı
5
Konum
ADANA
Aracınız
Jant içinde olması imkansız gibi birşet diyebilirim çünkü öyle bişe için mutlaka janttan bir bağlantı olması lazım.
Çalısma prensibi tamamen açı ile alakalıdır. Aracın eğri veya bir tarafa doğru meyilli durmasıyla alakalıdır.
Şimdi desek ki bir kişi sola oturdugunda veya ağırlık bi kısma çöktüğünde yine araç eğri duracak. Bunun içinde suspansiyon değerleri sabittir.
Tamamen açı denge olayı otomatik far yüksekliği gibi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
589
Tepki puanı
5
Konum
ADANA
Aracınız
Düzeltiyorum :)
İlk yazdım sonra araştırdım ve doğru prensibi buldum :)
İlk yazdıgımd açıyla alaklı demiştim ama iki temel prensipte calısıyormuş.
Birincisi abs sistemi ile beraber. Lastiğin tur sayısında göre hesaplayarak.
İkincisi ise sibop kapağı ile beraber jant içindeki küçük pil ile 5-10 yıl pil ömrü olan kendi frekans numarası olan sensörler.
Ama honda da bu sensörden olacagını sanmıyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
Düzeltiyorum :)
İlk yazdım sonra araştırdım ve doğru prensibi buldum :)
İlk yazdıgımd açıyla alaklı demiştim ama iki temel prensipte calısıyormuş.
Birincisi abs sistemi ile beraber. Lastiğin tur sayısında göre hesaplayarak.
İkincisi ise sibop kapağı ile beraber jant içindeki küçük pil ile 5-10 yıl pil ömrü olan kendi frekans numarası olan sensörler.
Ama honda da bu sensörden olacagını sanmıyorum :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forumda daha önceden konuşmuştuk bu konuyu :)
Honda nın sistemi tur sayısı sayarak çalışıyor ;)
 
Geri
Üst