LPG gaz dolum ağzı kırıldı. Servis kullanıcı hatası olduğunu söylüyor.!!!

Katılım
18 Mar 2019
Mesajlar
4
Tepki puanı
8
Konum
Giresun Merkez
İyi günler arkadaşlar. Sıfır Honda Civic aracimi alali daha bugün 20. gün, arabaya gaz alacağım sırada demir olan sarı bölmeli lpg gaz dolum ağzının kırılmış/çatlamış olduğunu gördüm. Servise kırığa dair fotoğrafi attim. Bana kullanıcı hatasi olduğunu, ellerinde kırılan parçanın olmadığını, ücreti karşılığında yönlendirecekleri başka bi yerde yaptırabileceğim soylendi. Sizce de benim başıma gelen olay kullanıcı hatası olarak mi değerlendirilmeli. Herkese keyifli sürüşler dilerim25151337C69A70-FB8E-40F2-8708-EE624A83253A.jpeg
 
Katılım
24 Şub 2019
Mesajlar
108
Tepki puanı
121
Yaş
42
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
İyi pompacı hatası dememiş 20 günlük araç kardeşim değiştir işte müşteri memnuniyeti diye birşey var bir bizim ülkemizde olur zaten geçmiş olsun
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
@onur.0609 Sağlam bir parça ile sizin kırılan parçanın delik ve delik içi pah ölçülerini kıyaslayarak parçada var ise bir hata görebilirsiniz, sizin kırılan parçanın ölçüleri hatalı ise bu direk üretim hatasıdır.
 
Katılım
18 Mar 2019
Mesajlar
4
Tepki puanı
8
Konum
Giresun Merkez
Arkadaşlar servisin bana kullanıcı hatasi demesi ve kırılmanın pompaci tarafindan yapılmış olabileceğini soylemeleri uzerine en son 25 mart tarihinde gaz aldığım benzin istasyonuna gidip kamera kayıtlarını inceledim. Kırilma olayında pompacinin kusuru varmi, lpg tabancasını sert mi çekmiş diye baktım. Pompacinin hiç bir kusuru yoktu. Tek seferde takıp çıkartmış tabancayı eleman. Bunun üzerine servise gittim. Kamera kayıtlarını onlara da izlettim. Dediğiniz gibi pompacinin tabancayi sert şekilde takip çıkarttığına ya da yukari aşağı kanırttigina dair bisey yok dedim. Yukarida cekmis olduğum resimleri Brc tankini üreten A2 Mühendisliğe mail attilar. Artik servisin demesine göre iyi niyet kapsaminda ücretsiz değişim yapildi. Ha servise ilk gittiğimde de servis gorevlilerine sorun eğer kullanici hatasi ise servisten buna ilişkin bana yazi verin gerekirse tuketici hakem heyetine başvuracağım demiştim, belki bunun da ufak etkisi olmuş olabilir. Amacim 70-80 tl nin peşine düşmekten ziyade her kusura kullanıcı hatasi deyip işin içinden çıkmalarıydi. Herkese iyi sürüşler dilerim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Ocak 2019
Mesajlar
40
Tepki puanı
69
Konum
Turkiye
Aracınız
Civic FC5 2018
Arkadaşlar servisin bana kullanıcı hatasi demesi ve kırılmanın pompaci tarafindan yapılmış olabileceğini soylemeleri uzerine en son 25 mart tarihinde gaz aldığım benzin istasyonuna gidip kamera kayıtlarını inceledim. Kırilma olayında pompacinin kusuru varmi, lpg tabancasını sert mi çekmiş diye baktım. Pompacinin hiç bir kusuru yoktu. Tek seferde takıp çıkartmış tabancayı eleman. Bunun üzerine servise gittim. Kamera kayıtlarını onlara da izlettim. Dediğiniz gibi pompacinin tabancayi sert şekilde takip çıkarttığına ya da yukari aşağı kanırttigina dair bisey yok dedim. Yukarida cekmis olduğum resimleri Brc tankini üreten A2 Mühendisliğe mail attilar. Artik servisin demesine göre iyi niyet kapsaminda ücretsiz değişim yapildi. Ha servise ilk gittiğimde de servis gorevlilerine sorun eğer kullanici hatasi ise servisten buna ilişkin bana yazi verin gerekirse tuketici hakem heyetine başvuracağım demiştim, belki bunun da ufak etkisi olmuş olabilir. Amacim 70-80 tl nin peşine düşmekten ziyade her kusura kullanıcı hatasi deyip işin içinden çıkmalarıydi. Herkese iyi sürüşler dilerim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam öncelikle sizi tebrik ederim mücadele ettiğiniz için. Honda servislerinin genel anlayışları bu 3-5 kuruşluk parçayı polemik etmemeleri lazımdı 2 günlük arabadaki sorunu ama şaşırtmadılar bizi. İyi niyet falan diye kılıf uydurmuşlar ama iyi niyet kapsamında diyebilmeleri için sizin yıllardır o aracınızı serviste bakım yaptırıyor olmanız lazımdı. Yıldırmaya çalışmışlar ama başaramamışlar anlaşılan. Sorununuz hal olduğu için sevindim iyi günler.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,947
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaşlar servisin bana kullanıcı hatasi demesi ve kırılmanın pompaci tarafindan yapılmış olabileceğini soylemeleri uzerine en son 25 mart tarihinde gaz aldığım benzin istasyonuna gidip kamera kayıtlarını inceledim. Kırilma olayında pompacinin kusuru varmi, lpg tabancasını sert mi çekmiş diye baktım. Pompacinin hiç bir kusuru yoktu. Tek seferde takıp çıkartmış tabancayı eleman. Bunun üzerine servise gittim. Kamera kayıtlarını onlara da izlettim. Dediğiniz gibi pompacinin tabancayi sert şekilde takip çıkarttığına ya da yukari aşağı kanırttigina dair bisey yok dedim. Yukarida cekmis olduğum resimleri Brc tankini üreten A2 Mühendisliğe mail attilar. Artik servisin demesine göre iyi niyet kapsaminda ücretsiz değişim yapildi. Ha servise ilk gittiğimde de servis gorevlilerine sorun eğer kullanici hatasi ise servisten buna ilişkin bana yazi verin gerekirse tuketici hakem heyetine başvuracağım demiştim, belki bunun da ufak etkisi olmuş olabilir. Amacim 70-80 tl nin peşine düşmekten ziyade her kusura kullanıcı hatasi deyip işin içinden çıkmalarıydi. Herkese iyi sürüşler dilerim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Eskiden bende cüzi fiyatlı diye birçok sorunu görmezden geliyordum ama bu tavizlerin sonu gelmiyor. Çabaniz için tebrikler (y)
 
Geri
Üst