Lpg ye geçince arıza sinyali veriyor

Katılım
20 May 2015
Mesajlar
31
Tepki puanı
1
Aracınız
Merhaba arkadaşlar, 2001 Civic iEs kullanıcısıyım. Benden önceki sahibi Aldesa tüp taktırmış. Bir ay içinde 5000 km yol yaptım ara ara lpg de sıkıntı oluyor. Sıkıntı ise şöyle. Kimi zaman lpg bitti uyarısı veriyor yani kırmızı ışık yanıp sönüyor fakat gaz göstergesi ise dolu olarak gösteriyor ki bu arızayı verdiğinde gaz alsam da aynı şekilde sürekli o ışık ve cnm sıkıcı dit dit sesi susmuyor. anca bir iki defa benzine alıp gaz a geri alarak düzeltiyorum ama ses sussa da ışık yanıp sönüyor. Bazen yolda giderken yapıyor örneğin vites düşürüp deviri yükseltirken gaz yemiyor araba yola yığılıyor. Mecburen benzine atıyorum. Sonra gaz a atıyorum. Lpg analog gösterge ile dijital gösterge seviyeleri de aynı. Sorun tam nedir bulamadım. zaten bu sorunu verdiğinde benzin tüketiyor. Bu sorunu yaşayan çözümü olan arkadaşlar var ise yardımlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim. Muhakkak ustaya göstereceğim ama göstermeden basit bir şey var ise bilmek isterim. Nihayetinde her ustaya da hem işçilik hem maddi bakımdan güven olmuyor. Birde sürekli olmayan bir arıza olması nedeniyle kendimde sorun arıyorum.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Aracınız
atikerde benzeri başıma gelmişti.
kabloları bir kontrol ettirin.
piyasadaki lpg montajlarının yarısı hatalı neredeyse,
geçmiş olsun
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,592
Tepki puanı
1,683
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=1400]akif_seksekci[/MENTION]

Geçmiş olsun hocam, sizin ufak müdahaleleriniz düzelebilecek bir probleme benzemiyor, işinin ehli bir ustaya göstermeniz de fayda var.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
yazilimsal sorun.diye dusunuyorum..dost tavsiyesiyle gidebilecgin bir usta varsa.goster ama yuzde 90 yazilimsaldir.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
beyinde hata olsa 175 lira diye biliyorum akl obd li sifir beyin.
kablolarda fazla maliyetli degildie can sktigna.degmez. umarim cozersin.
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
31
Tepki puanı
1
Aracınız
arkadaşlar ısı müşürü ve gaz kesici de sıkıntı varmış şimdilik sıkıntı yok bakalım hafta içi sıkıntı yapacak mı göreceğiz. Usta yapmaz artık dedi. işçilik ve gaz filtresi de dahil 130 TL tuttu
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
31
Tepki puanı
1
Aracınız
arkadaşlar an itibariyle 800 km sonrası daha önce yaptığına sebebiyet verdiğim durumları deneyerek herhangi bi sıkıntı yok. Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,592
Tepki puanı
1,683
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=1400]akif_seksekci[/MENTION]

Geçmiş olsun ;)
 
Üst