Civic FB7 Lpg ye geçişte vuruntu problemi

Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
225
Tepki puanı
80
Konum
Giresun
Arkadaşlar 2014 model fb7 aracım orijinal brc lpg li. Sabahlı ilk gaza geçişte vuruntu yapıyor aldığımdan beri böyle bu ısındıktan sonra biraz daha az hissettiriyor geçişler bununla ilgili ne yapılabilir çözüm nedir . fb7 si olan arkadaşlarda da durum böyle mi acaba. Teşekkürler.

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
BRClerde gaz pedalına basılmadığı koşullarda yakıt geçişinde hafif vuruntu normal, ben LPGye geçiş ısısını 39 dereceye ayarlattığım için sabah genelde yoldayken motor biraz ısındıktan sonra geçiyor ve pek karşılaşmıyorum.
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
225
Tepki puanı
80
Konum
Giresun
BRClerde gaz pedalına basılmadığı koşullarda yakıt geçişinde hafif vuruntu normal, ben LPGye geçiş ısısını 39 dereceye ayarlattığım için sabah genelde yoldayken motor biraz ısındıktan sonra geçiyor ve pek karşılaşmıyorum.
Aslında geçişler çok erken olmuyor. Kaç derece bilmiyorum geçiş ısısı. Regülatör geç ısınıyor yada gerektiği kadar ısınmıyor olabilir mi acaba

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Çok erken geçiş olmuyorsa sorum yok, dediğim gibi aracın gidişinde başka bir problem yoksa hafif vuruntu normal.
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
870
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Eski aracım Polodan tecrübe ; regülatörün gazı tam ısıtamaması ya da motorun regülatörü tam ısıtamaması. Hem regülatör ısıtma borularının ve çaplarının uygun olmayışı hem de regülatör çıkşı motor girişi arasındaki lpg hortumunun uzun oluşu bunu tetikliyor. Regülatör ısınmış olsa bile geçiş sonrası ilk lpg tam olarak gaz formunda gitmiyor ya da hat uzun olduğu için motor anlık yakıtsız kalıyordu. Yani tesisat kaynaklıydı.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Eski aracım Polodan tecrübe ; regülatörün gazı tam ısıtamaması ya da motorun regülatörü tam ısıtamaması. Hem regülatör ısıtma borularının ve çaplarının uygun olmayışı hem de regülatör çıkşı motor girişi arasındaki lpg hortumunun uzun oluşu bunu tetikliyor. Regülatör ısınmış olsa bile geçiş sonrası ilk lpg tam olarak gaz formunda gitmiyor ya da hat uzun olduğu için motor anlık yakıtsız kalıyordu. Yani tesisat kaynaklıydı.
Hocam FB7yi sıfır aldığımızdan beri gaza basılı olmadığı durumlarda bu geçişte hafif vuruntu ile karşılaşıyorum :) Orjinal LPG hattı biraz uzun olduğu içinmidir acaba?
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
633
Çözümler
2
Tepki puanı
870
Konum
Kırşehir
Aracınız
Civic FD6 2010
Hocam FB7yi sıfır aldığımızdan beri gaza basılı olmadığı durumlarda bu geçişte hafif vuruntu ile karşılaşıyorum :) Orjinal LPG hattı biraz uzun olduğu içinmidir acaba?
Olabilir, hortum uzun ise lpg bu boruda tekrar yoğuşuyordur.(ilk an için). LPG ne kadar soğukki diye düşüneniz olduysa, yine aynı aracımda regülatöre giden boru tıkanmıştı, motor sıcak olduğu için araç lpgye geçiyordu ancak regülatör ısıtmaya yetişemiyordu hatta lpg regülatörü soğtuyordu. Etrafı buz tutardı :))
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
250
Tepki puanı
246
Yaş
36
Konum
kocaeli
Aracınız
Civic FB7 2012
Çok erken geçiş olmuyorsa sorum yok, dediğim gibi aracın gidişinde başka bir problem yoksa hafif vuruntu normal.
hamid hocam benim aracta motor sicakken lpgye geciste titreme yapiyor rolanti kaynakli olabilirmi acaba motor sogukken devir saati isinana kadar yuksek oldugu icin yapmiyor ama sicakken titreme yapiyor gaz ayarimda yeni cozemedim mevzuyu

SM-J720F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst