Civic FB7 LPG'de aracın çok geç çalışması?

Katılım
12 May 2018
Mesajlar
65
Tepki puanı
13
Konum
İstanbul
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak 2013 model Honda Civic fb7 kasa aracım sabahları kontağı çevirdiğimde çok geç çalışıyor gazı geç yiyor ama çalıştıktan sonra durduğumda bir yarım saat bir saat sonra tekrar kontak çevirdiğimde problem olmuyor çalışıyor, uzun bir süre geçtikten sonra lpg'deyken çalışmıyor ama lpg'yi kapattığımda uzun bir süre aracı çalıştırmasan bile araç sıkıntısız bir şekilde çalışıyor BRC LPG markası BRC ye götürdüm makinaya bağladı bir sorun yok dedi problem neyden kaynaklı olabilirsiniz
 
Anlatımınız Kronik BRC LPG regülatör conta sorunu gibi duruyor, bunun testini yapıyorlar, testini yaptırıp sorunlu ise LPG regülatör contasını değiştirtmeniz sorunu çözecektir diye düşünüyorum.
 
Aynen regülatör contası fakat lpg ciler pek değişmeye yanaşmaz. Komple regülatör almayı tavsiye ederler genelde.
Diyafram değişimi çok verimli olmuyor.
BRC Regülatörüm için diyafram seti aldım. Diyaframı degismeme rağmen basınç sorunu yaşadım. Ayar vidasını tamamen açtığımda 800 milibarda kalıyor, üzerine cikmiyordu. Araç sürekli benzine geçiyordu.

Aracı LPG'de bir miktar çalıştırıp stop ettikten sonra Regülatör üzerinde bulunan ince hortumu emiş tarafından yani boğaz kelebeğine giren yerden çıkarıp (regülatör tarafından çıkarılırsa araç bir bardak su içmiş olur.) 😃 , bardak içerisindeki suya sokun. Kabarcık görürseniz diyafram patlaktir.

Regülatör değişimi yapılacaksa BRC markasına büyük meblağlar ödemek yerine Atiker'in Sr09, Sr10 serisi bir regülatörünü taktirabilirsiniz.

Ben bu şekilde yaptım.
Hatta elinizden geliyorsa internette fiyatları epey uygun. Kendiniz alıp ta değişebilirsiniz.

Bu regülatör için ortalama 2500-3000 TL ye montaj gerçekleştiriyorlar. Sitelerde 1000 TL civarı.
 
Son düzenleme:
Diyafram değişimi çok verimli olmuyor.
BRC Regülatörüm için diyafram seti aldım. Diyaframı degismeme rağmen basınç sorunu yaşadım. Ayar vidasını tamamen açtığımda 800 milibarda kalıyor, üzerine cikmiyordu. Araç sürekli benzine geçiyordu.

Aracı LPG'de bir miktar çalıştırıp stop ettikten sonra Regülatör üzerinde bulunan ince hortumu emiş tarafından yani boğaz kelebeğine giren yerden çıkarıp (regülatör tarafından çıkarılırsa araç bir bardak su içmiş olur.) 😃 , bardak içerisindeki suya sokun. Kabarcık görürseniz diyafram patlaktir.

Regülatör değişimi yapılacaksa BRC markasına büyük meblağlar ödemek yerine Atiker'in Sr09, Sr10 serisi bir regülatörünü taktirabilirsiniz.

Ben bu şekilde yaptım.
Hatta elinizden geliyorsa internette fiyatları epey uygun. Kendiniz alıp ta değişebilirsiniz.

Bu regülatör için ortalama 2500-3000 TL ye montaj gerçekleştiriyorlar. Sitelerde 1000 TL civarı.
Doğrudur hocam, en iyisi regülatör almak fakat fiyatlar ortada. Bne zamanında fd6 da diyafram değişimi yaptırdım sorun yaşamadım. Aracı tanıdığa sattım 4 sene falan oldu halen sorun yaşamadı bu konuda. Fb7 de diyafram değişecektik sökerken usta vidayı kırınca yan sanayi bir diyafram taktık buda 2-3 sene oldu sorun yaşamadım.

Ama maddi olarak etkilemiyorsa ve araç uzun süe binilecekse regülatörü değişmek daha mantıklı.
 
aynı sorun bende yaşamıştım. lpg enjektörlerinden birisi bozulmuş. usta tek tek kontrol ederek arızalı olanı tespit etti, değiştirilince sorun düzeldi.
tabi bu sorun sizde başka birşeyden kaynaklanıyor olabilir.
 
Geri
Üst