Meşhur cvt

Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
74
Tepki puanı
4
Konum
Konya
Cvt konusu herhalde dsg şanzıman dan sonra hakkında en çok konuşulan şanzıman olduğunu düşünüyorum.35 yaşında bir otomobil tutkunu olarak.cok fazla kulakdan dopma bilgilere göre otomobil seçimi yapmadım genelde yeni çıkan tüm yeni modelleri özellikle c segmentinde olan tüm markaların araçlarını mutlaka test ederim.gecen hafta 1.5 civic hatchback sport füme aracımı teslim aldım.her ne kadar bi çok cvt arac kullanmış olsamda.aklimin köşesindeki,cvt performansı törpüler,scooter motor hissi,yok dsg nere cvt nere sözleri.hepsi tarih oldu.bu mesajı yazmamdaki amaç kulakdan dolma bilgilerle yanlış yönlendirilmiş kişilerin bu şanzıman ın ne kadar kullanışlı bir makine olduğunu kendimce aktarmak.öncesinde sahibi olduğum 2011 Honda acord şanzumanı ile kıyasladığımda çok daha konforlu ayarlar ve yazılım çok geliştirilmiş .volo v40 t3 aracimdaki geçiş sonrasi yiğilmalardan eser yok.almadan önce sattigim 2014 bmw 116 i de bulunan çok ünlü zf atarmadaki sabah yiğilmalardan .araç altindan gelen seslerden .isindiktan sonra dahi devam eden 1 2 3 vites geçişlerinde ki öne atmalardan eser yok.her daim uygun devir aralığını belirleyen,ani hızlanma isteklerinde kulakçık desteği olan.eski modellerde ki scooter sesin yok edildiği.182 beygire uyum sağladığına Gore artik güçlü motorlarla çalışmaz sozununde tarih olduğu cvt tam benim istediğim bir şanzıman olmuş.cok mutluyum ve doğru bir tercih yaptığımı dusunuyorum tüm Honda araç sahiplerine araçlarıyla sorunsuz ve keyifli surusler diliyorum


GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,492
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=10988]Onuran42[/MENTION] Paylaşım için teşekkürler, problem çıkarmazsa eğer ben de şu ana kadar memnunum, kulakçıkları bizim araçlar da kısmasalardı daha da memnun olacaktım :)
 

emr@h

0
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
117
Tepki puanı
2
Yaş
39
Konum
Mersin
Cvt konusu herhalde dsg şanzıman dan sonra hakkında en çok konuşulan şanzıman olduğunu düşünüyorum.35 yaşında bir otomobil tutkunu olarak.cok fazla kulakdan dopma bilgilere göre otomobil seçimi yapmadım genelde yeni çıkan tüm yeni modelleri özellikle c segmentinde olan tüm markaların araçlarını mutlaka test ederim.gecen hafta 1.5 civic hatchback sport füme aracımı teslim aldım.her ne kadar bi çok cvt arac kullanmış olsamda.aklimin köşesindeki,cvt performansı törpüler,scooter motor hissi,yok dsg nere cvt nere sözleri.hepsi tarih oldu.bu mesajı yazmamdaki amaç kulakdan dolma bilgilerle yanlış yönlendirilmiş kişilerin bu şanzıman ın ne kadar kullanışlı bir makine olduğunu kendimce aktarmak.öncesinde sahibi olduğum 2011 Honda acord şanzumanı ile kıyasladığımda çok daha konforlu ayarlar ve yazılım çok geliştirilmiş .volo v40 t3 aracimdaki geçiş sonrasi yiğilmalardan eser yok.almadan önce sattigim 2014 bmw 116 i de bulunan çok ünlü zf atarmadaki sabah yiğilmalardan .araç altindan gelen seslerden .isindiktan sonra dahi devam eden 1 2 3 vites geçişlerinde ki öne atmalardan eser yok.her daim uygun devir aralığını belirleyen,ani hızlanma isteklerinde kulakçık desteği olan.eski modellerde ki scooter sesin yok edildiği.182 beygire uyum sağladığına Gore artik güçlü motorlarla çalışmaz sozununde tarih olduğu cvt tam benim istediğim bir şanzıman olmuş.cok mutluyum ve doğru bir tercih yaptığımı dusunuyorum tüm Honda araç sahiplerine araçlarıyla sorunsuz ve keyifli surusler diliyorum


GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bende 1.18 bmw kullanıyorumdum şuan hb sport kullanıcısıyım zf ye göre cok daha konforlu bi şanzıman spor sürüşde de çok başarılı


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
74
Tepki puanı
4
Konum
Konya
Bende 1.18 bmw kullanıyorumdum şuan hb sport kullanıcısıyım zf ye göre cok daha konforlu bi şanzıman spor sürüşde de çok başarılı


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kesinlikle bende aynı dusunuyorum.bilmiyorum Sizde de aynı his oluyormuydu 8 kademenin sürekli değişimi ve bunu hissettirmesi beni rahatsız ediyordu özellikle 1 2 3 vites degisimleri

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
74
Tepki puanı
4
Konum
Konya
[MENTION=10988]Onuran42[/MENTION] Paylaşım için teşekkürler, problem çıkarmazsa eğer ben de şu ana kadar memnunum, kulakçıkları bizim araçlar da kısmasalardı daha da memnun olacaktım :)
Umarım sorun cikartmaz.belli konularda Honda garanti ile ilgili yokuşa sürsede araçlarimiz 6 yıl garantili.Buyuk problemler oluştuğunda Honda garanti konusunda uzmuyor.Gocuk sıkıntılarından Honda musteri Hizmetlerinin. her ne kadar ses tonu değişse de önemli problemlerde servis gerekeni yapıyor. hic böyle bir durum yaşanmamasini diliyorum

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

emr@h

0
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
117
Tepki puanı
2
Yaş
39
Konum
Mersin
Dediğiniz gibi özellikle sabah ilk kalkışlarda birden ikiye gecişler inanılmaz sarsıntılı oluyordu zf tek sevdiğim özelliği tek tuşla parka almakdı aracı:) bende cvt şanzımandan bu konfor ve performansı beklemiyordum duyduklarım yüzünden beni yanılttı ama çok memnunum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
177
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Bende 1.5 ay onceye kadar vw cc dsg kullaniyordum. Sanzumandan langur lungur ses geliyodu bu sadece cc ye yada vw ye ait bi sey degil tum dsg ler boyle 2017 audisine kadar. Suan cvt rs kullaniyorum keyifli bir sikintisi yok ayrica sonsuz sanzuman oldugu icin ister 50 ile istee 100 le gidin ayaginizi sabit tutarsaniz 1500 d/d de duruyo buda yakit tuketimine artı bir durum olarak yansiyor

SM-G955F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
74
Tepki puanı
4
Konum
Konya
Bende 1.5 ay onceye kadar vw cc dsg kullaniyordum. Sanzumandan langur lungur ses geliyodu bu sadece cc ye yada vw ye ait bi sey degil tum dsg ler boyle 2017 audisine kadar. Suan cvt rs kullaniyorum keyifli bir sikintisi yok ayrica sonsuz sanzuman oldugu icin ister 50 ile istee 100 le gidin ayaginizi sabit tutarsaniz 1500 d/d de duruyo buda yakit tuketimine artı bir durum olarak yansiyor

SM-G955F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Evet yakıt tüketimine ciddi anlamda faydası oluyor.birde dsg kullanırken bana hep sanki motordan bagimsiz diferansiyel içinde de bir itici güç varmış ve ben her gaza yuklendiğimde diiferaansiyele çok yük bilmiyormuş bir takirtiyla şanzımani elime alicakmisim gibi bir his olurdu


GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
177
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Gayet iyi anladım. Dsg de hersey olagan ne zaman ariza isigi yakacak diye bekliyorsun. VW CC yi aldim 2 hafta sonra kavrama degistim. Bana kronik dediler. Eyvallah. 1 yil gecti 2.piston kol cikardi arac 160 hp ve 1.4 tsi bir motora sahip fazla yuklenmeye gelmiyomus bu olayda kronikmis. Eyvallah Eyvallah da.... Ben neye para veriyom aracta sanzumam ve motor kronik sikintiliysa. Yani benim bildigim trim sesi olur vites topuzunuj derisinin deforme olmasi olur efendime soyleyim cam acmalarda vs biseyde ayarsizlik zedelenme bunlardir yani kronik sorun sayilabilecek. Yani bir iki ugrasirsin gecer. Yanlissam yanlissiniz diyin arkadaslar

SM-G955F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst