Cvt konusu herhalde dsg şanzıman dan sonra hakkında en çok konuşulan şanzıman olduğunu düşünüyorum.35 yaşında bir otomobil tutkunu olarak.cok fazla kulakdan dopma bilgilere göre otomobil seçimi yapmadım genelde yeni çıkan tüm yeni modelleri özellikle c segmentinde olan tüm markaların araçlarını mutlaka test ederim.gecen hafta 1.5 civic hatchback sport füme aracımı teslim aldım.her ne kadar bi çok cvt arac kullanmış olsamda.aklimin köşesindeki,cvt performansı törpüler,scooter motor hissi,yok dsg nere cvt nere sözleri.hepsi tarih oldu.bu mesajı yazmamdaki amaç kulakdan dolma bilgilerle yanlış yönlendirilmiş kişilerin bu şanzıman ın ne kadar kullanışlı bir makine olduğunu kendimce aktarmak.öncesinde sahibi olduğum 2011 Honda acord şanzumanı ile kıyasladığımda çok daha konforlu ayarlar ve yazılım çok geliştirilmiş .volo v40 t3 aracimdaki geçiş sonrasi yiğilmalardan eser yok.almadan önce sattigim 2014 bmw 116 i de bulunan çok ünlü zf atarmadaki sabah yiğilmalardan .araç altindan gelen seslerden .isindiktan sonra dahi devam eden 1 2 3 vites geçişlerinde ki öne atmalardan eser yok.her daim uygun devir aralığını belirleyen,ani hızlanma isteklerinde kulakçık desteği olan.eski modellerde ki scooter sesin yok edildiği.182 beygire uyum sağladığına Gore artik güçlü motorlarla çalışmaz sozununde tarih olduğu cvt tam benim istediğim bir şanzıman olmuş.cok mutluyum ve doğru bir tercih yaptığımı dusunuyorum tüm Honda araç sahiplerine araçlarıyla sorunsuz ve keyifli surusler diliyorum
GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.