Civic FC5 Navigasyon güncelleme?

Aracınız kaç model

Evet dediğiniz gibi yapılıyor normalde aktif olarak değil de yedek harita olarak çok işe yarıyor özellikle konum geçmişi kaydı baya işe yarıyor

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2021 model, zor zamanlarda belki işe yarar evet.
 
Ben hala cihazın sökülmesi taraftarı değilim. Sonuçta programsal bir durum gibi duruyor. Servisin araçla ilgili bilgisine birşey demiyorum, o zaten onların işi, bizden iyi bilirler tamir işini. Ama bu programsal bir durum olduğundan Garmin'e göndermek istiyor olabilirler. Hatayı tam olarak anlarsak belki uzaktan çözülebilir.
Diğer araca yüklemeden önce siz kendi aracınızın haritasını yüklediğiniz için sizin aracınızda şu an çalışmıyor mu?
Siz aracınızdaki sorunu, eğer hata veriyorsa verdiği hatayı paylaşır mısınız?
Cihazı söküp Honda Türkiye nin anlaşmış olduğu firmaya gönderiyorlar onlar bakıyor servis anlamıyor bu durumdan erişim bilgiside yok tek bizler gibi aynı mantık güncelleme yapıyor harici bilgisi yok


Cihaz arızası şu ilk aracımda güncellediğim haritayının USB sini sıfırlamadan diğer aracıma taktım içinde yeni güncel harita ile güncelleme yaptım bu sefer içinde olan haritayıda sildi şimdi amacım şuan güncel haritayı cihaza yüklemek bu kadar USB sıfırlasam yeni harita hakkımı kullanıp cihaza yüklesemde saçma bir şekilde cihazda harita yok uyarısı veriyor...



Şimdi yetkili servise vardım cihazı söküp gönderilecek eğer garantilik bir durum değilse 3000 kargo artı işlem ücreti konuşuldu bende firma ile konuşmak istedim firma ile irtibata geçildi durumu anlattım konuya hakim değil yarım yamalak biliyor ilk defa duyuyormış gibi tepkiler veriyordu hiç güven vermedi işlem ücreti için ise en az 8 ile 9 arasında bir fiyat çıkar dedi biraz pahalı değil mi fiyat çok afaki dedim Bey Efendi'nin baya zoruna gitti dedim çıkma cihaz alsam bu fiyattan daha ucuza gelir öyle yapın vesayre dedi daha da zoruna gitti kurumsallıkla pek alakası yoktu bina altına açılan oto aksesuar multimedya işi yapan işletmecisi gibi idiler 1000 2000 hadi 3000 anlarım da bunun üzeri adam silkelemek oluyor ki ücretsiz harita desteğim var harita ücretide ödenmeyecek....

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
merhabalar, biraz alakasız olabilir ama
2016 fc5 orjinal ekran kullanan arkadaşlar, orjinal ekran nasıldır hızı ve navigasyon sorun mu acaba?
yedekte mevcut ama kullandığım ekran da eski çok verimli değil,
 
merhabalar, biraz alakasız olabilir ama
2016 fc5 orjinal ekran kullanan arkadaşlar, orjinal ekran nasıldır hızı ve navigasyon sorun mu acaba?
yedekte mevcut ama kullandığım ekran da eski çok verimli değil,
Makyajlı kasa executive ekranı kullanıyorum gayet memnunum

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Cihazı söküp Honda Türkiye nin anlaşmış olduğu firmaya gönderiyorlar onlar bakıyor servis anlamıyor bu durumdan erişim bilgiside yok tek bizler gibi aynı mantık güncelleme yapıyor harici bilgisi yok


Cihaz arızası şu ilk aracımda güncellediğim haritayının USB sini sıfırlamadan diğer aracıma taktım içinde yeni güncel harita ile güncelleme yaptım bu sefer içinde olan haritayıda sildi şimdi amacım şuan güncel haritayı cihaza yüklemek bu kadar USB sıfırlasam yeni harita hakkımı kullanıp cihaza yüklesemde saçma bir şekilde cihazda harita yok uyarısı veriyor...



Şimdi yetkili servise vardım cihazı söküp gönderilecek eğer garantilik bir durum değilse 3000 kargo artı işlem ücreti konuşuldu bende firma ile konuşmak istedim firma ile irtibata geçildi durumu anlattım konuya hakim değil yarım yamalak biliyor ilk defa duyuyormış gibi tepkiler veriyordu hiç güven vermedi işlem ücreti için ise en az 8 ile 9 arasında bir fiyat çıkar dedi biraz pahalı değil mi fiyat çok afaki dedim Bey Efendi'nin baya zoruna gitti dedim çıkma cihaz alsam bu fiyattan daha ucuza gelir öyle yapın vesayre dedi daha da zoruna gitti kurumsallıkla pek alakası yoktu bina altına açılan oto aksesuar multimedya işi yapan işletmecisi gibi idiler 1000 2000 hadi 3000 anlarım da bunun üzeri adam silkelemek oluyor ki ücretsiz harita desteğim var harita ücretide ödenmeyecek....

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İlk aracınızda harita yüklü diğer aracınızda hata veriyor diye anlıyorum. Ona da harita yüklemek istiyorsunuz sanırım.
Harita yüklemek istediğiniz aracınıza güncelleme yaparken, "Bu cihazda ayrıntılı harita bulunamadı" veya "Harita verisi mevcut değil" veya "Ayrıntılı rota oluşturacak harita bulunamadı" dedikten sonra dosyaları yüklüyor ama aracınızda harita görünmüyor sanırım. Yükleme yaparken en uzun gmapsupp.img dosyasını yükler. Yükleme yaparken bu dosyanın adını görüyorsanız ve yükleme yapıyorsa ama cihazda görünmüyorsa haritanız kilitlenmiştir. Usb belleği bilgisayara takıp Garmin klasörü içerisinde "gmapsupp.img" var mı diye bakar mısınız? Eğer bu dediklerim oluyor ve bu dosya varsa kendiniz birkaç yöntem deneyebilirsiniz. Olmazsa Garmin Amerika ile iletişime geçerseniz sorunu çözeceklerdir.
Farklı bir sorun varsa ne olduğunu anlamak lazım.
Cihazın gideceği yerde sanırım Başarsoft.
Aracı görsem daha kolay çözebilir yada çözülemeyecek bir durumsa yardım alabilirdik.
Eğer çözülecek bir durumsa paylaşımla çözmeye çalışırız.
Keşke eski harita dosyasını yedeklemiş olsaydınız. En azından sorun çözülene kadar onu kullanabilirdiniz.
 
İlk aracınızda harita yüklü diğer aracınızda hata veriyor diye anlıyorum. Ona da harita yüklemek istiyorsunuz sanırım.
Harita yüklemek istediğiniz aracınıza güncelleme yaparken, "Bu cihazda ayrıntılı harita bulunamadı" veya "Harita verisi mevcut değil" veya "Ayrıntılı rota oluşturacak harita bulunamadı" dedikten sonra dosyaları yüklüyor ama aracınızda harita görünmüyor sanırım. Yükleme yaparken en uzun gmapsupp.img dosyasını yükler. Yükleme yaparken bu dosyanın adını görüyorsanız ve yükleme yapıyorsa ama cihazda görünmüyorsa haritanız kilitlenmiştir. Usb belleği bilgisayara takıp Garmin klasörü içerisinde "gmapsupp.img" var mı diye bakar mısınız? Eğer bu dediklerim oluyor ve bu dosya varsa kendiniz birkaç yöntem deneyebilirsiniz. Olmazsa Garmin Amerika ile iletişime geçerseniz sorunu çözeceklerdir.
Farklı bir sorun varsa ne olduğunu anlamak lazım.
Cihazın gideceği yerde sanırım Başarsoft.
Aracı görsem daha kolay çözebilir yada çözülemeyecek bir durumsa yardım alabilirdik.
Eğer çözülecek bir durumsa paylaşımla çözmeye çalışırız.
Keşke eski harita dosyasını yedeklemiş olsaydınız. En azından sorun çözülene kadar onu kullanabilirdiniz.
Bakalım dediklerinizi yapmaya çalışacağım nasıl bir netice alacağız acaba buradan paylaşımda bulunurum sizlerden destek vermesi ayrıca mutlu eder emeğinize sağlık

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bakalım dediklerinizi yapmaya çalışacağım nasıl bir netice alacağız acaba buradan paylaşımda bulunurum sizlerden destek vermesi ayrıca mutlu eder emeğinize sağlık

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben dün Ankara servisle görüştüm. Başarsoft garminin yeni cihaz ve harita sağlayıcısı, garanti için cihaz ise farklı bir firma ismi verdi anlaşmalı oldukları oraya gidiyormuş. Ama harita için cihazın sökülüp garantiye gönderilmesi onlara da saçma geldi, sonuçta yazılımsal bir konu için donanım sökülüp gönderilmez dediler. Farklı bir arıza varsa bilmiyoruz tabi.
Siz bilgisayara usbyi bağlayıp "gmapsupp.img" dosyasına bakabildimiz mi var mı?
 
Geri
Üst