Ne yapacaz bu rampalarda?

Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Konum
Adana
Aracınız
Beyfendi ben kullanmadan yorum yapmıyorum rakım 1.200 değil 1.500 olanada çıktım sıkıntı değil hemde araçta 4 kişi değil 6 kişiydik devir çevirmem yetti, ne bekliyorsunuz anlamadım rampada çok rahat dizelleri kovalarım denemesi bedava izmirdeyim deneyelim kullanmadığım araç için yorum yapmıyorum hergün bindiğim araba


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
Ben tecrübelerimi kenara bıraktım olaya teknik ve geniş bakalım , 1500 rakımda virajlı bir dağ yolunda 5 hadi 6 olsun , 6 kişiyle bitirebileceğiniz tek vites 1.vites olur . 2. vitese attınız diyelim o yük ve rakımda 150 torkla hızını koruyabiliyorsa ne âla . 1500 veya 1750 rpm'de max torkunu veren bir dizelle turboyu doldurup fırlayınca nasıl kapışacaksınız . Rampa var rampa var . Çok net konuştuğunuz için böyle bir örnek üzerinden durumu izah ettim . Artık yeni 1.6 dizel araçlar performans anlamında atmosferikleri yakaladı hatta burun farkıyla geçti bile .Artık düzde bile şöyle tokatlarım böyle ayırırım devirleri geride kaldı olsa olsa 2 boy fark olur , rampada varın gerisini siz düşünün

Yorumlar ana konu başlığından uzaklaştı biraz kusura bakmayın .

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Ben tecrübelerimi kenara bıraktım olaya teknik ve geniş bakalım , 1500 rakımda virajlı bir dağ yolunda 5 hadi 6 olsun , 6 kişiyle bitirebileceğiniz tek vites 1.vites olur . 2. vitese attınız diyelim o yük ve rakımda 150 torkla hızını koruyabiliyorsa ne âla . 1500 veya 1750 rpm'de max torkunu veren bir dizelle turboyu doldurup fırlayınca nasıl kapışacaksınız . Rampa var rampa var . Çok net konuştuğunuz için böyle bir örnek üzerinden durumu izah ettim . Artık yeni 1.6 dizel araçlar performans anlamında atmosferikleri yakaladı hatta burun farkıyla geçti bile . Şöyle tokatlarım böyle ayırırım devirleri geride kaldı olsa olsa 2 boy fark olur .

Yorumlar ana konu başlığından uzaklaştı biraz kusura bakmayın .

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Turbolu araçla atmosferik aracı rampada karşılaştırmak başlı başına bi haksızlık zaten,1.500 rakımlı düz yolda araç 3. Vitesi istiyordu araçta 6 kişi vardı ve klima açıktı..


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
İşte sorunda tam bu noktada başlıyor. 2 bitiyor 3'e alıyorsun, yemiyor tekrar 2'ye çekiyorsun. ;)

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
30 May 2018
Mesajlar
10
Tepki puanı
1
Yaş
39
Konum
ığdır
Tüm cevaplar için teşekkürler forum sayesinde aracım hakkında daha çok bilgiye sahip oluyorum. Boş yere usta usta gezip aracı bilmeyenlerden yalan yanlış bilgi almamış oluyorum tabi boş masraflardan da kurtuluyorum . Bu cevaplar olmasaydı araçta kesin sorun var diyecektim. Dün hemen denemesini yaptın 1500 rakımda kulakçık kullanarak 70 -80 le tırmandığım rampayı 110 la 4k tırmandım. Tekrar TEŞEKKÜRLER...

SM-J700F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

mert11

0
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
314
Tepki puanı
9
Yaş
54
Konum
Balıkesir
Herkese slmlr 2011 fd6 elegance otomatik benzin-lpg aracım uzun yolda rampada istediğim hıza ulaşmıyor. Otomatik araç yeni kullanıcısıyım. Rampalarda 4k 5k 6k ya kadar çıkıyor araç acaba benim kullanım hatamdan olabilir mi? Rampa çıkarken yapılması gereken ayrıca bi eylem var mı ?

SM-J700F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merhaba. Aracınızın çıktığı rampa %kaç eğimli buda önemli.
Birde lpg yi aldığınız istasyon önemli. Ben hep shell den alırım tüm istasyonlardan fazla yol yaparım.
Birde bu sorununuz benzinde de çekiş problemi yapıyormu bunu kontrol edin.

Yapmanız gereken çok basit. sol kulakcığa bir kere dokunmak yeterli.
Saygılar

SM-G935F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst