D-S geçişlerinde araç sizin müdehaleniz olmadığı sürece kendisi otomatik olarak kullanmaya devam edecek S de sizin müdehaleniz sonrası devreye girip devam ediyor yinede ani frenlerde kendisi vites düşürüyor araça zarar verecek durumları ortadan kaldırıyor.burada bir arkadaş kullanım kitapçığından görsel paylaşmıştı şimdi bulamadım onu. o görselde aracın 1 ve 2 . viteste iken D-S veya tam tersi geçişlerinin yapılmasının uygun olacağını yazıyordu.
yalnız youtube videolarında gördüğüm kadarıyla - işi bilen adamlar yapıyor bunu- hızdan ve vitesten bağımsız D-S arası geçiş yapılıyor ve sıkıntı çıkmıyor.
Hiçbir problem yaşamazsınız bende sizin gibi kullanıyorum.S modun amacı zaten daha iyi hızlanma gerektiğinde kullanılır diye biliyorum.Hızlanma gerektiğinde durup s'ye alıp tekrar hızlanma pek mantıklı olmaz.Önceki aracım dsg'di araç sollamaya çıktığımda hızımı azaltmadan s moduna alıyordum 40bin km kullandım sorun yaşamadım.
ayagınız gazdan cekip ondan sonra değistirin.aksi halde sanzımana zarar verebilirsiniz diyordu kullanım kitapçığında.