Rampada istop etme sorunu ACİL !!!

Reha97

0
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Yaş
28
Konum
MERSİN
Mhb. Bende 2003 model Honda civic vtec benzin - tüp takılı araç var. Araçla şehir içinde otobanda kullanımda bir sıkıntı yok. Ama yaylaya giderken rampa yollar biraz ve 45 - 50 dk yol gittikten sonra araç bir anda rampada kesiliyor ve stop ediyor. Daha sonrasında çalıştırmayı deneyince marş basıyor ancak araba çalışmıyor 15 20 dk ara ara denedikten sonra çalışıyor.Bu durumu benzinde de tüptede yapıyor. Bu sorunla karşılaşan honda sahibi arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim.

LG-D855 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=9172]Reha97[/MENTION] Hava filtresi veya hava girişini engelleyen bir durum olabilir.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,724
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Vtec2 kullanıcısıyım.
Rampa çıkışlarda motora fazla yük biniyor. Fazla ısınıyor.
Lpgde cabası. Rampada bende tam gaz yaptım araç çıkacakmı diye. Araçta 5 kişiyiz. Araç gidiyordu. Birkaç dakika sonra arıza yandı ve stop etti. Kenara çektim çalıştırdım problem yok. Biraz sonra tekrar stop etti. Benzin ve lpg ikisindede aynısını yaptı. 30 dk. Dinlenme molası verdik. Motor soğusun diye. Sonra çalıştırdım problem yok. Arıza lambası sönmedi. Öyle 170 km. Geldim. Sanayide baktık egzantrik soketi arıza sebebi olmuş. Usta bunu lpgdeki fazla ısıdan olmuştur dedi. Orjinali ile değiştirdik. Bir sebep bu olabilir.
İkincisi soğutma sistemin önem arzediyor. Düz yolda çok problem yok fakat rampa ve şehir içi parklarda motor acayip ısınıyor. Obd okuyucum var 116 yı gördüm. Fan çalışmıyor. Gösterge normal konumda. Fan müşürü, termostat müşürü, gösterge müşürünü japon olarak değiştirdik. Gösterge müşürünün sonradan silikonlamış gibi gördük. Aman yarabbim bildiğin facia. Çünkü Gösterge hep normal gösteriyordu. Neyse yeni su koyduk çalıştırdık. Obd den takip ediyorum. 97°C de fan devreye giriyor. 92°C ye kadar soğutuyor. Rolanti değerleri. Benzin be lpgde ikisinide denedim. Sonuç aynı.
Biraz uzun oldu. Fakat işinize yarayabilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
554
Tepki puanı
269
Konum
izmir
Aracınız
Vtec2 kullanıcısıyım.
Rampa çıkışlarda motora fazla yük biniyor. Fazla ısınıyor.
Lpgde cabası. Rampada bende tam gaz yaptım araç çıkacakmı diye. Araçta 5 kişiyiz. Araç gidiyordu. Birkaç dakika sonra arıza yandı ve stop etti. Kenara çektim çalıştırdım problem yok. Biraz sonra tekrar stop etti. Benzin ve lpg ikisindede aynısını yaptı. 30 dk. Dinlenme molası verdik. Motor soğusun diye. Sonra çalıştırdım problem yok. Arıza lambası sönmedi. Öyle 170 km. Geldim. Sanayide baktık egzantrik soketi arıza sebebi olmuş. Usta bunu lpgdeki fazla ısıdan olmuştur dedi. Orjinali ile değiştirdik. Bir sebep bu olabilir.
İkincisi soğutma sistemin önem arzediyor. Düz yolda çok problem yok fakat rampa ve şehir içi parklarda motor acayip ısınıyor. Obd okuyucum var 116 yı gördüm. Fan çalışmıyor. Gösterge normal konumda. Fan müşürü, termostat müşürü, gösterge müşürünü japon olarak değiştirdik. Gösterge müşürünün sonradan silikonlamış gibi gördük. Aman yarabbim bildiğin facia. Çünkü Gösterge hep normal gösteriyordu. Neyse yeni su koyduk çalıştırdık. Obd den takip ediyorum. 97°C de fan devreye giriyor. 92°C ye kadar soğutuyor. Rolanti değerleri. Benzin be lpgde ikisinide denedim. Sonuç aynı.
Biraz uzun oldu. Fakat işinize yarayabilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...

97yi geçmiyo benim de hiç.
 
Geri
Üst