Rüzgarda ön kaput sallanma

Bende 180 190 in üzerine çıkınca oluyor. Onun haricinde 140 150 lerde bi problem yaşamadım. Ama kronik bir problem olduğu aşikar. Kaput amortisoru ise yarar mı acaba dalgalanmayi kesmek için?

GT-I9500 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaput sallanma ile ilgili benim şöyle bir gözlemim var, Fc5 kaput yapısı itibari ile bugüne kadar üretilen diğer civiclerden çok farklı, diğer kasalarda seyir esnasında kaputu görmek çok zor ancak Fc5 te abartılı bir şekilde sürücünün önünde duruyor. Göz önünde olduğu içinde yüksek hızlarda sallandığı görülebiliyor, belki eski kasa civiclerde de bu sallanma var ancak görüş alanında olmadığı için bunu fark edemiyoruz.
 
Kaput sallanma ile ilgili benim şöyle bir gözlemim var, Fc5 kaput yapısı itibari ile bugüne kadar üretilen diğer civiclerden çok farklı, diğer kasalarda seyir esnasında kaputu görmek çok zor ancak Fc5 te abartılı bir şekilde sürücünün önünde duruyor. Göz önünde olduğu içinde yüksek hızlarda sallandığı görülebiliyor, belki eski kasa civiclerde de bu sallanma var ancak görüş alanında olmadığı için bunu fark edemiyoruz.
Mantıklı :)

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ama sanmıyorum eski kasalar da çok yan yana gittik ama görmedim. Bu arada arabanın önü gerçekten gözükmüyor.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaput sallanma ile ilgili benim şöyle bir gözlemim var, Fc5 kaput yapısı itibari ile bugüne kadar üretilen diğer civiclerden çok farklı, diğer kasalarda seyir esnasında kaputu görmek çok zor ancak Fc5 te abartılı bir şekilde sürücünün önünde duruyor. Göz önünde olduğu içinde yüksek hızlarda sallandığı görülebiliyor, belki eski kasa civiclerde de bu sallanma var ancak görüş alanında olmadığı için bunu fark edemiyoruz.

Sallandigini iddia edenler normal bir sarsintidan degil gürültüden de bahsediyor ama.. Yani gözle gorunmese bile duyulabilecek bir olay. En azindan sorunu ben oyle anladim, yanlis da dusunuyor olabilirim :)

Bu arada ben de oturdugum pozisyonda kaputu hic görmüyorum. Ozellikle yanlardan destek alip kafami on cam ile tavan birlesimine dayayip baktim 150 ile giderken bir oynama yok..

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kaput sallanma ile ilgili benim şöyle bir gözlemim var, Fc5 kaput yapısı itibari ile bugüne kadar üretilen diğer civiclerden çok farklı, diğer kasalarda seyir esnasında kaputu görmek çok zor ancak Fc5 te abartılı bir şekilde sürücünün önünde duruyor. Göz önünde olduğu içinde yüksek hızlarda sallandığı görülebiliyor, belki eski kasa civiclerde de bu sallanma var ancak görüş alanında olmadığı için bunu fark edemiyoruz.
Hocam olayı sadece civic ya da honda diye sınırlandırmadan bakarsak, benim beşinci arabam sanırım civic, ilk defa kaputu sallanan bir araba görüyorum. Ben kendimce lastiklerin yüksekliğini çevirerek ayarlayıp hallettim. Muhtemelen yapılması gereken de o ama gene de daha dikkatle tasarlanabilirdi düşüncesindeyim.
 
Benimki sadece bir tahmindi :)
Kaputun yapısına henüz alışamadım buda bir gerçek.
 
Geri
Üst