s modu sport mod yada sıralı mod

Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
22
Tepki puanı
5
Konum
manisa turgutlu
arkadaşlar bu s modu nasıl kullanıyorsunuz. ben araç sollarken d iken s alip sollayıp hizini alınca tekrar d ye atıyorum. bazen kalkista. ama şu varki sollarken yine f1 kulakciklada vites düşürüp yine tork kazanıp sollanabilir. vitesi s almanın bir fonksiyonu yok gibi. hem s ye alınca vites sabitleniyor yine kulaklıkla yükseltmek gerekiyor. sizler nasıl kullanıyorsunuz

SM-A505F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

maselz

0
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
149
Tepki puanı
32
Aracınız
arkadaşlar bu s modu nasıl kullanıyorsunuz. ben araç sollarken d iken s alip sollayıp hizini alınca tekrar d ye atıyorum. bazen kalkista. ama şu varki sollarken yine f1 kulakciklada vites düşürüp yine tork kazanıp sollanabilir. vitesi s almanın bir fonksiyonu yok gibi. hem s ye alınca vites sabitleniyor yine kulaklıkla yükseltmek gerekiyor. sizler nasıl kullanıyorsunuz

SM-A505F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam s modundayken kesiciye girene kadar devir yükseliyor kulakcıkların benim için bir anlamı oluyor motor devirliyken gaza daha iyi tepki veriyor, d modundayken devir çok yükselmiyor vites kendiliğinden atıyor kulakcıkla atınca devirden iyice düşüyor tabiri caizse eşekleşiyor :) şahsen kulakcıkları hiç ellemiyorum bana göre bir arabada f1 varsa 3000 motor olacak. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

SM-N975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
arkadaşlar bu s modu nasıl kullanıyorsunuz. ben araç sollarken d iken s alip sollayıp hizini alınca tekrar d ye atıyorum. bazen kalkista. ama şu varki sollarken yine f1 kulakciklada vites düşürüp yine tork kazanıp sollanabilir. vitesi s almanın bir fonksiyonu yok gibi. hem s ye alınca vites sabitleniyor yine kulaklıkla yükseltmek gerekiyor. sizler nasıl kullanıyorsunuz

SM-A505F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
D konumu genel olarak ekonomi programlı, bu nedenle dik rampalarda D konumunda kulakçıkla vites düşürsenizde sollamanın ortasında anlık ayağı gazdan çekseniz bir anda vites büyütebiliyor :)
S konumunda ise kontrol tamamen sizde, beklemediğiniz anda vites büyütme veya küçültme gibi sürprizlerden uzak durmuş oluyorsunuz :) Vites yükseltmeyi unutursanız en kötü ihtimal devir kesiciye girersiniz (y)
 
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
75
Tepki puanı
76
Konum
antalya
Aracınız
Civic FB7 2015
D bildiğimiz otomatik vites kararlara aracın verdiği sürüş modu ( tabi kulakçıklar sayesinde rampa inerken vitesi küçülterek kompresyona bindirip sürmek için kullanıyorum) . S ise manuel sürüşe imkan verir istediğim devirde vites büyütüp küçülterek daha seri ve agresif sürebiliyoruz ( s konumunda kulakçık kullanmadığımız takdirde vites yine otomatik gibi davranıyor)

Oppo cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst