Civic FD6 Sabah ilk çalıştırmada Marş almada zorlanma sorunu

Katılım
29 Ara 2014
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
2010 HONDA CİVİC DREAM KULLANICISIYIM. BÜTÜN BAKIMLAR SERVİSTE YAPTIRILDI. ANCAK HAVA SOĞKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA ARAÇ 3 KERE gıv gıv gıv yaptıktan sonra çok zorlanarak ve rolantisi düşük çalışıyor sonra normale dönüyor bazen de motor çok sarsıntılı bir şekilde çalışıyor ve normale dönüyor. gün içerisinde ise normal dur kalklarda çalıştırma esnasında bu sorun olmuoyr ancak park eğer 3 saat gibi uzun bir dilim içerisinde gerçekleşmişse aynı sorun yeniden oluyor. vallahi sorunsuzdur dediler honda al dediler sanırım hata yaptık!!! bu arada arabam benzinli....duv..duv..duv.
 

DADAŞ

0
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
1,146
Tepki puanı
514
Konum
İzmir
Ad Soyad
Fırat Kaplan
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2013
Valla hocam elektrikçi yapacak onu ama işini düzgün yapan birisinin yapması her zaman daha iyidir. Bende yaptıracağım ama burda da usta sıkıntısı var öyle her zaman yapmıyor sabahları çok soğukta ilk çalıştırmada oluyor. [MENTION=2063]DADAŞ[/MENTION]


Ben bi araştırayım hocam onu Sağolasın


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

zone71

0
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Yaş
33
Bende bingöldeyim sabahları -20 lere uyanıyorum sanki acemice marşa uzun basar gibi ses gelio ama araba çalışınca kapayıp tekrar basınca ses gelmiyo galiba bende de sizin bahsettiğiniz ses var bakımına az kaldı gidince servise sorcam bende


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
54
Tepki puanı
33
Konum
dıyarbakır
Aracınız
Civic FD6 2008
mr arkadaslar bu sorunu 10 günde yogun arastırmalarım ile çözdüm aracım 2008 civic

1- ılk marsta gıjj diye sesin gelip stop etmesi mars dinamosundandır.
dınamonun ıcındekı yaylar genısletılıp genel temızlıgı ve kömurlerı degıstıkten
sonra bu arıza tamamı ıle düzeliyor
iyi bir elektrıkcıde yaptırın fıyat ortalama 150 TL.

2- Aracınız sabahları özellıkle havalar soğuduktan sonra marsı gec alıyor ise
LPG beyni içindeki plastık parca cürüdügü icın gaz ve benzin karısıyor arac boğuldugu için gec mars alıyor.
bır sefer calıstıktan sonra gun ıcınde tek marsta en fazla 2 sn yede calısır.
taki arac ortalama 7 9 saat arası beklerse mars süreniz maglum durumdan dolayı süresi uzar 8 sn yede ancak calısır cünkü tekrardan bogulmustur.

iyi bir lpg cide önce enjektörlerini kontrol ettırın muhtemelen onlarda bozulmustur çünkü beyınde olusan sorun enjektörleride bozmustur. enjektorler bozuk saglam fark etmez sorunun kaynagı lpg beyındendır yanı reglatördur.

enjektörlerde sorun yok ise lpg beynını yanı regılatoru tamır takımı var ıse tamır ettırın ıcındekı contalar falan degısıyor temızlıgı yapıldıktan sonra lpg ayarı yapılır arızadan gec calısmadan eser kalmaz olay yalan olur :)

pahallı enjektör almanıza gerek yok ortalama 300 350 tl lık enjektörler cok ıyı iş göruyor zaten
lpg beynı brc ıse tamırı en az 300 tl dır.
tamır parcaları olmayan bır marka ıse sıfır bır lpg beyın regölatör alırsınız ortamala o da 300 350 tl ye var

10 gün boyunca bu arıza ıle ugrastım burdan tecrübelerimi yazıyorumkı bosu bosuna vakıt ve para harcamayın insallah işinizi görür
 
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
54
Tepki puanı
33
Konum
dıyarbakır
Aracınız
Civic FD6 2008
2010 HONDA CİVİC DREAM KULLANICISIYIM. BÜTÜN BAKIMLAR SERVİSTE YAPTIRILDI. ANCAK HAVA SOĞKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA ARAÇ 3 KERE gıv gıv gıv yaptıktan sonra çok zorlanarak ve rolantisi düşük çalışıyor sonra normale dönüyor bazen de motor çok sarsıntılı bir şekilde çalışıyor ve normale dönüyor. gün içerisinde ise normal dur kalklarda çalıştırma esnasında bu sorun olmuoyr ancak park eğer 3 saat gibi uzun bir dilim içerisinde gerçekleşmişse aynı sorun yeniden oluyor. vallahi sorunsuzdur dediler honda al dediler sanırım hata yaptık!!! bu arada arabam benzinli....duv..duv..duv.



mr arkadaslar bu sorunu 10 günde yogun arastırmalarım ile çözdüm aracım 2008 civic
1- ılk marsta gıjj diye sesin gelip stop etmesi mars dinamosundandır.
dınamonun ıcındekı yaylar genısletılıp genel temızlıgı ve kömurlerı degıstıkten
sonra bu arıza tamamı ıle düzeliyor
iyi bir elektrıkcıde yaptırın fıyat ortalama 150 TL.

2- Aracınız sabahları özellıkle havalar soğuduktan sonra marsı gec alıyor ise
LPG beyni içindeki plastık parca cürüdügü icın gaz ve benzin karısıyor arac boğuldugu için gec mars alıyor.
bır sefer calıstıktan sonra gun ıcınde tek marsta en fazla 2 sn yede calısır.
taki arac ortalama 7 9 saat arası beklerse mars süreniz maglum durumdan dolayı süresi uzar 8 sn yede ancak calısır cünkü tekrardan bogulmustur.

iyi bir lpg cide önce enjektörlerini kontrol ettırın muhtemelen onlarda bozulmustur çünkü beyınde olusan sorun enjektörleride bozmustur. enjektorler bozuk saglam fark etmez sorunun kaynagı lpg beyındendır yanı reglatördur.

enjektörlerde sorun yok ise lpg beynını yanı regılatoru tamır takımı var ıse tamır ettırın ıcındekı contalar falan degısıyor temızlıgı yapıldıktan sonra lpg ayarı yapılır arızadan gec calısmadan eser kalmaz olay yalan olur :)

pahallı enjektör almanıza gerek yok ortalama 300 350 tl lık enjektörler cok ıyı iş göruyor zaten
lpg beynı brc ıse tamırı en az 300 tl dır.
tamır parcaları olmayan bır marka ıse sıfır bır lpg beyın regölatör alırsınız ortamala o da 300 350 tl ye var

10 gün boyunca bu arıza ıle ugrastım burdan tecrübelerimi yazıyorumkı bosu bosuna vakıt ve para harcamayın insallah işinizi görür
 
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
1,013
Çözümler
1
Tepki puanı
632
Konum
DENİZLİ
Ad Soyad
Ufuk
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2018
2010 HONDA CİVİC DREAM KULLANICISIYIM. BÜTÜN BAKIMLAR SERVİSTE YAPTIRILDI. ANCAK HAVA SOĞKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA ARAÇ 3 KERE gıv gıv gıv yaptıktan sonra çok zorlanarak ve rolantisi düşük çalışıyor sonra normale dönüyor bazen de motor çok sarsıntılı bir şekilde çalışıyor ve normale dönüyor. gün içerisinde ise normal dur kalklarda çalıştırma esnasında bu sorun olmuoyr ancak park eğer 3 saat gibi uzun bir dilim içerisinde gerçekleşmişse aynı sorun yeniden oluyor. vallahi sorunsuzdur dediler honda al dediler sanırım hata yaptık!!! bu arada arabam benzinli....duv..duv..duv.
Hocam selam...motor soğukken yada uzun süre bekledikten sonra...marş ile ilgili sorunlar genelde YAKIT SİSTEMİNİN HAVA YAPMASI ŞEKLİNDE Yorumlanır...depodan motora ilk yakıt veren hortum acaba eskimiş olabilir mi ???...Buna bi bakın....2 CI olarak da Benzin Deposun içinde ELEKTİRKLİ BİR POMPA Bulunur...Bu pompanın ömrü ortalama 120 bin-150bin km dır...bu nerede arka koltuk bölgesinde benzin deposunun içinde bulunur...ya bu pompanın üzerinde bulunan filtre tıkandı...yada ömrünü tamamlıyor artık...Bunu da bi kontrol ettirin ????......BUNLARDA SORUN YOKSA ATEŞLEME SİSTEMİ YANİ BUJİ VE KABLOLARI KALIYOR GERİYE....İYİ günler dilerim...Umarım yardımcı OLUR

HONDAŞK 'tır...
 
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
54
Tepki puanı
33
Konum
dıyarbakır
Aracınız
Civic FD6 2008
Hocam selam...motor soğukken yada uzun süre bekledikten sonra...marş ile ilgili sorunlar genelde YAKIT SİSTEMİNİN HAVA YAPMASI ŞEKLİNDE Yorumlanır...depodan motora ilk yakıt veren hortum acaba eskimiş olabilir mi ???...Buna bi bakın....2 CI olarak da Benzin Deposun içinde ELEKTİRKLİ BİR POMPA Bulunur...Bu pompanın ömrü ortalama 120 bin-150bin km dır...bu nerede arka koltuk bölgesinde benzin deposunun içinde bulunur...ya bu pompanın üzerinde bulunan filtre tıkandı...yada ömrünü tamamlıyor artık...Bunu da bi kontrol ettirin ????......BUNLARDA SORUN YOKSA ATEŞLEME SİSTEMİ YANİ BUJİ VE KABLOLARI KALIYOR GERİYE....İYİ günler dilerim...Umarım yardımcı OLUR

HONDAŞK 'tır...

Arızanın kesin net tespiti için lpg vanası depodan kapatılır gaz bıtınce arac benzıne gecer garantıye almak için tekrar lpgye gecmesı ıcın dugmeye basın borulardakı gazda tam bıtsın dıye benzıne gectıkten sonra 2 km cıvarı benzınde kullanın sonra stop edın. motor soguduktan sonra mars suresı hala uzun ıse sorun bahs ettıgınız Yerdendır. Benzınde normal calısıyorıse sorun lpg regılatorundendır dıger adı lpg beynındendır
 
Geri
Üst