Sakarya Honda Sandikcidan uzak durun

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Aracınız
Arkadaslar eylul ayinda almis oldugum aracimin cyclone marka multimedya cihazinin bir sure sonra navigasyon bolumunun calismadigini fark ettim 1000 km bakiminda bunu dile getirdim hafiza kartini sokup biraz ugrastilar cozemediler cihazi sokup servise yolicaklarini soylediler gogus kismi bos kalicakmis bu surede yaklasik 30 gun bunu kabul etmemem uzerine fabrikadan yeni cihaz isteyelim gelince yenisiyle degisiriz denildi yaklasik 1 ay bekledim arayan olmamasi uzerine ben aradim ve yeni cihazla degistirmemiz soz konusu olamaz orjinal teyp takalim oyle servise yolliyalim denildi honda ya mail atmamda durumu degistirmedi servise gittim karsilayan gorevli ilk basta kibar olmasina karsin benim sert konusmam sonucu kendiside sert konusmaya hatta uzerime yurumeye basladi insallah olmaz o zaman sizinle gorusucez lafimi uzerine alinip sen beni tehdit mi ediyorsun diye uzerime yurumeye kalkti navigasyonun servisle hic bir alakasi yokmus bizim garantimizde degil diyip isin icinden cikiyorlar bana sattiklari cihaz arizali bana bozuk cihaz satmissiniz dedigimde alirken kontrol ettinizmi ddiye gayet piskin bir sekilde sucu benim ustume de yikmayi ihmal etmiyorlar size tavsiyem HONDA SANDIKCI SAKARYADAN uzak durun sattiginin arkasinda duran bir firma kesinlikle degiller...
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=2076]izmitli4[/MENTION] Hocam geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
155
Tepki puanı
1
Konum
Kocaeli - Değirmendere
Aracınız
Iyi olmus konuyu burda actiginiz boylelerini reklam etmek lazim bilsin herkez nasil insanlari zor durumda biraktiklarini...

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kara82

0
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
384
Tepki puanı
6
Konum
kütahya
Aracınız
Sakarya servisi belki iyidir bilemem ama calisan fenaymis anlasilan, siz anlattiklarinizi honda Turkiyeye sikayet etseniz daha iyi. Bu arada arkadasa sifir arac ararken cok sayida satis temsilcisi ile gorusme imkani olmustu, forumun da sayesinde bazi konulari cok daha iyi bildigim ortaya cikti, gecenlerde de servis bakim bolumunden biri ile uzun sure muhabbet ettim. 4 sene satista calismis, sonra bakima gecmis, iste o kadar biliyor... hatta lastik de satmaya çalıştı, o bir kere soyleyince ben bes soyledim, sen daha iyi biliyormussun dedi. Bir de tabi esnafligi ogrenememisler var, müşteri her zaman haklidiri bilmeyenler
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
561
Tepki puanı
7
Konum
KOCAELİ
Aracınız
sizin navi honda garantisi altında değil hocam bildiğim kadarıyla..bu yüzden servisin yapacağı bişe yok..çünkü araçla gelen bişe değil..ancak oradaki görevlinin üzerinize yürümesi ve laf söylemesi hoş olmamış..
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
121
Tepki puanı
0
Konum
İstanbul
Honda garantisinde olmasa bile faturayı honda bayisi kesiyor. bence sattıkları ürünün arkasında değiller. bende bu sıkıntıyı yaşadım. honda cycole dan randevu alıp beni servise çağıracaklardı sözde. navigasyon kendiliğinden düzeldi. hala çağıracaklar :).
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Aracınız
Zaten sıkıntı navıgasyonun onların garantısınde olması yada olmaması degıl ben boyle bır konuda sıkayette bulunduktan sonra bana yenısını sıparıs edelım elımıze ulastıgında yenısıyle degıstırırız deyip 1 ay kımsenın aramaması ve sonrasında boyle bırsey yapamayız servısıne yollıcaz dıye donus almam oldu en basında orjınal teybını takalım servıse yollayalım teklıfını sunsalar ben kabul ederdım zaten ancak bır gun konustukları bır gun konustuklarını tutmuyor. Servıse yollıcaz dedıler goturdum aracı bu olayı yasadık sonucunu da aktarıyım. Aracımı alıp goturdu tartıstıgım eleman yarım saat bır sure sonra getırdı aractan cyclone marka navıgasyon kutusu ındırdı yedek parca bolumune goturdu ve gelıp bıze hallettık cıhaz ustundekı hafıza kartını soktum attım yenısını taktım calısıyor suan sıkıntı yok dedı kontrol ettık ve cıktık servısten suan hıc bır sıkıntı yok. Benım anladıgımda ellerındekı navıgasyonun kartını benım aracıma taktı bozuk kartoda sıfır elınde bulunana takktı ve onu servısıne yollıcak boyle bır seceneklerıde varmıs demekkı.
 
Geri
Üst