2015 Aralık Ayında maalesef Honda Civic aracı aldım. 10000 bakımını Honda İNALLARdaa yaptırdım. Araca servis içerisinde başka bir araç çarptı. Hondaya şikayet ettim hiçbir şey yapmadılar. Daha sonra aracım direksiyon hidroliğinin devre dışı kalması arızası dolayısıyla aynı yıl 5 kere serviste (Terakki) kalmasına rağmen Honda yasal sorumluluğunu yerine getirmeyerek yeni araç teslimi yapmadı. Ayrıca yapılan işlemlerin daha önceki işlemlerle aynı olduğumu belirtmeme rağmen arızalı aracı bana teslim ederek ve can ve mal güvenliğimi önemsemediler. Kayıt edilen telefondan arayıp söyledikleri arızayı ısrar etmeme rağmen yapılan işlem kağıdına yazmadılar. Tutanak tuttum Honda Türkiyeye kayıtları dinlemesini istedim, yapmadılar. Son olarak Honda Toros servise aracımı götürdüm, aracıma serviste çarpılmış, tutanak tutturdum. Arayan soran yok, aracımın plakası 35 mgz 44.