Servis Memnuniyetsizliği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Burak-
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Burak-

0
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Konum
Konya
2015 Aralık Ayında maalesef Honda Civic aracı aldım. 10000 bakımını Honda İNALLARdaa yaptırdım. Araca servis içerisinde başka bir araç çarptı. Hondaya şikayet ettim hiçbir şey yapmadılar. Daha sonra aracım direksiyon hidroliğinin devre dışı kalması arızası dolayısıyla aynı yıl 5 kere serviste (Terakki) kalmasına rağmen Honda yasal sorumluluğunu yerine getirmeyerek yeni araç teslimi yapmadı. Ayrıca yapılan işlemlerin daha önceki işlemlerle aynı olduğumu belirtmeme rağmen arızalı aracı bana teslim ederek ve can ve mal güvenliğimi önemsemediler. Kayıt edilen telefondan arayıp söyledikleri arızayı ısrar etmeme rağmen yapılan işlem kağıdına yazmadılar. Tutanak tuttum Honda Türkiye’ye kayıtları dinlemesini istedim, yapmadılar. Son olarak Honda Toros servise aracımı götürdüm, aracıma serviste çarpılmış, tutanak tutturdum. Arayan soran yok, aracımın plakası 35 mgz 44.
 
[MENTION=13524]Burak-[/MENTION] Bence yasal olarak hakkınızı arayın, forumda [MENTION=13232]akahukuk[/MENTION] a ne yapabileceğiniz konusunda danışabilirsiniz.
 
Daha sonra aracım direksiyon hidroliğinin devre dışı kalması arızası dolayısıyla aynı yıl 5 kere serviste (Terakki) kalmasına rağmen Honda yasal sorumluluğunu yerine getirmeyerek yeni araç teslimi yapmadı. Ayrıca yapılan işlemlerin daha önceki işlemlerle aynı olduğumu belirtmeme rağmen arızalı aracı bana teslim ederek ve can ve mal güvenliğimi önemsemediler. Kayıt edilen telefondan arayıp söyledikleri arızayı ısrar etmeme rağmen yapılan işlem kağıdına yazmadılar. Tutanak tuttum Honda Türkiye’ye kayıtları dinlemesini istedim, yapmadılar. Son olarak Honda Toros servise aracımı götürdüm, aracıma serviste çarpılmış, tutanak tutturdum. Arayan soran yok, aracımın plakası 35 mgz 44.

Belirttiğiniz arıza halen devam ediyorsa Tüketicini Korunması Hk. Kanun gereği aracın, ayıpsız misli ile değişimini veya fatura bedelinin iadesi ile emsal yeni bir araç almak için ödemek zorunda kalacağınız bedellerin tahsili talebi ile dava açabilirsiniz. Aracın garanti süresinin bitmiş olması hiçbir sorun teşkil etmez. Serviste meydana gelen kazalarla ilgili de aracınız onarıldıysa araçta meydana gelen değer kaybını yok onarılmadı ise hem onarım masraflarını hem de değer kaybını talep edebilirsiniz.

Detaylı bilgi için tarafımızla iletişime geçebilirsiniz.

www.akahukuk.com.tr

Saygılarımızla.
 
Geri
Üst