Civic FC5 Silkeleme?

Katılım
7 Nis 2024
Mesajlar
16
Tepki puanı
6
Konum
Mersin
Ad Soyad
Cemal KELEŞ
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2019
2019 model fc5 Civic 1.6 cvt şanzımanlı aracım var.bu arabada supab ayarını yeni yaptik.arac 6 bin devir pürüzsüz çalışıyor 180 felan rahat yapıyor araç 48 binde.Şoyle bir sorun var.araba 40 km hıza kadar yoğun trafikte ayağımı gaza basıp cektigimde silkeleme yapıyor. buji bobin sıkıntısi yok baktım.aracin çalışması rölanti devri düzenli.birde arabada ani fren yaptığımda sanki araç manuel aracmista viteste kalmış gibi frene bir baskı oluşuyor.arastirdigimda debriyaj teklemesi diye birşey duydum.4 bin km önce mobil cvt şanzıman yağı ile şanzıman yağıni değiştirdim.forumlards Honda hcf2 orjinal şanzıman yağından yapabileceğini söylediler benimde aklim karıştı,sizce neden yapar arkadaşlar yardımınız için teşekkürler
 
Kesinlikle şanzımanla alakalı, yeni kasa fe1 civic var , ben lpg ile ayarlarıyla ilgili sandım . Hatta servis lpg enjektörlerini söküp incelemeye göndrrdi o sırada 1 hafta benzinde bindim . Aynı sorun benzinde de oldu. Vitesi spora alınca yapmıyor mesela . Yüksek hızda da yapsa bile fark edilmiyor .şanzıman özellikle gaz vermediğimiz ama devirliylen ani kavşağa geldik mesela çok yavaşladık . Geri de gazı dolu dolu vermiyorsak sirkeliyor . Orda vites-devir dengesini sağlayamıyor .


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
merhablar aynı sorunu bende yaşiyorum malesef şanzıman yagı değişiminden tutun motor yagına kadar değiştirdim tamircim cıhaza bagladı her hangibir hata vs vermiyor başta sanayi olmak üzere özel honda servislerine de götürdüm sorunu bulamadılar sanzıman ustasına götürdüm oda sorunu bulamadı ve şanzımancı bu sorunu yapacak olan arza sensorlerini saymaya başladı lpg enjektor arzası selenoid temizliği hız sensoru krank sensor arzalarıda yapabilir dedi ama buyuk ihtimalle selanoid valfi temizlenirse sorun gider dedi
Hava filtresinden motora giden hava hortumuna iyice bakın yırtık olabilir. FC5 lerde kronik
 
Bunun cevabını buldunuz mu acaba. Bende de arac yokusta 1500 devirlerde ite ite gitmeye calisiyor gibi.
selam üstat

benim şöyle bir deneyimim oldu, yakıtı opet & shell karışık alıyordum. Full shelden alıp bir süre yüksek devirde arabayı kullandım şu an pek bu durumu hissetmiyorum. Benzini nereden alıyorsunuz?
 
Kesinlikle şanzımanla alakalı, yeni kasa fe1 civic var , ben lpg ile ayarlarıyla ilgili sandım . Hatta servis lpg enjektörlerini söküp incelemeye göndrrdi o sırada 1 hafta benzinde bindim . Aynı sorun benzinde de oldu. Vitesi spora alınca yapmıyor mesela . Yüksek hızda da yapsa bile fark edilmiyor .şanzıman özellikle gaz vermediğimiz ama devirliylen ani kavşağa geldik mesela çok yavaşladık . Geri de gazı dolu dolu vermiyorsak sirkeliyor . Orda vites-devir dengesini sağlayamıyor .


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
her şartta gazı dolu dolu veremiyoruz ki :) geri viteste park ediyoruz diyelim gazı dolu versek kaza yapıcaz o çok kötü bir durum.
 
Arkadaslar merhaba. 2019 eco elegance aracim var 86bin kmde. Servis bakimli gereken tum bakimlari yapilmis. Arac yokusta 1500 2000 arasi devirlerde ite ite gitmeye calisiyor gibi. Bu dueumu yasayan var mi acaba neden yapar.
Hocam yokuşlarda cvt üst oran ve alt oran arasında kararsız kalınca yapıyor dik yokuşlarda s veya l ile çıktığınızda bu problemi yaşamazsınız
 
2019 model fc5 Civic 1.6 cvt şanzımanlı aracım var.bu arabada supab ayarını yeni yaptik.arac 6 bin devir pürüzsüz çalışıyor 180 felan rahat yapıyor araç 48 binde.Şoyle bir sorun var.araba 40 km hıza kadar yoğun trafikte ayağımı gaza basıp cektigimde silkeleme yapıyor. buji bobin sıkıntısi yok baktım.aracin çalışması rölanti devri düzenli.birde arabada ani fren yaptığımda sanki araç manuel aracmista viteste kalmış gibi frene bir baskı oluşuyor.arastirdigimda debriyaj teklemesi diye birşey duydum.4 bin km önce mobil cvt şanzıman yağı ile şanzıman yağıni değiştirdim.forumlards Honda hcf2 orjinal şanzıman yağından yapabileceğini söylediler benimde aklim karıştı,sizce neden yapar arkadaşlar yardımınız için teşekkürler
Aynı sorunu bende yaşıyorum. Arabayı alalı 2 ay oldu 117 bin km de. Geçen ay ağır bakım yaptırdım ve servise 3 kez söyledim şanzımanda anlamadığım bir sorun var mutlaka kontrol edin dedim ( şanzımanı bilmediğim için normal olabileceğini düşündüm) kontrol ettiklerini ve bi sorun olmadığını söylediler ama benim hiç içime sinmedi. Yarın sanruftan gelen trim sesi için servise gideceğim tekrar soracağım ama sonuç alacağımı sanmıyorum. Güvenip rastgele bi şanzımancıya götürmekte istemiyorum arabadan soğudum diyebilirim.
 
Aynı sorunu bende yaşıyorum. Arabayı alalı 2 ay oldu 117 bin km de. Geçen ay ağır bakım yaptırdım ve servise 3 kez söyledim şanzımanda anlamadığım bir sorun var mutlaka kontrol edin dedim ( şanzımanı bilmediğim için normal olabileceğini düşündüm) kontrol ettiklerini ve bi sorun olmadığını söylediler ama benim hiç içime sinmedi. Yarın sanruftan gelen trim sesi için servise gideceğim tekrar soracağım ama sonuç alacağımı sanmıyorum. Güvenip rastgele bi şanzımancıya götürmekte istemiyorum arabadan soğudum diyebilirim.
normal kardeş normal 5 yıldır böyle kullanıyorum cvt sanzıman hiç araba kullanmamış olmanıza baglıyorum sıkmayın canınızı keyfinize bakın
 
Geri
Üst