lpg var ise 40000km de subap ayarı gerektiğine dair periyodik bakım maddesi olsa da eğer yakıt tüketimi, motor gücü konusunda sıkıntınız yoksa subap ayarı yaptırmanıza gerek yok benzinli ise 80-90000km ye kadar yine subap ayarına gerek yok.
Fren balatalarını kaliperden söktürüp ölçün balatadaki kalınlık kurtarıyor ise ve balata yüzeyinde dağılma bozulma yok ise o balatalar daha götürür, balata pabuçlarında sertleşme varsa fren kuvveti biraz zayıflar bu amaçla aşınmamış balatalar da sertleştiği için değiştirilebilir, Bendeki FK7 üzerinde Ate marka balatalar var, ancak bu balatalar fabrika çıkışı üzerinde geldiler yani orjinal kendi balataları olmalılar, eğer jantın arasından kaliperlere bakarsanız oradan markası okunabiliyor hatta balatayı sökerseniz parça koduna da markasına da üzerindeki yazılardan ulaşabilme ihtimaliniz var ancak çıkanın aynısını sanayide bulamazsanız ve yetkili serviste pahalı olsa bile ben servisteki orjinal balatayı öneririm. Fren balatası ezbere yada yaş ve km ye bağlı değiştirilmez aşınma ve yıpranmaya bağlı olarak değiştirilir.
jantların dış kısımlarında fren hidrolik yağı akması çok zor ihtimal ama imkansız değil bu akan maddeyi dikkatlice analiz etmeniz gerekiyor. Lastik parlatmak için kullanılan temizleme maddelerinin kalıntıları olabilir.
Honda nın motoru normal şartlarda yada zorlu kullanımda bakımları zamanında yapılmasa bile kolay kolay yağ eksiltmez, arabayı düz bir zeminde çekip uygun biçimde yağ çubuğundan kontrol edin, lpg var ise az miktarda yağ eksilmesi normaldir, yandığı zaman kurum ve karbon çamuru gibi kalıntı bırakmayan lpg silindir yüzeylerinde tabaka halinde birikmediği için belli bir süre kullanımdan sonra az miktarda yağ eksiltme yapabilir çünki silindire çok az yağ kaçırır.
fren hidrolik kabı kaptun altında yüksekte sürücü bölümünün hemen önünde olur ve üzerinde iki parantez içinde yuvarlak fren simgesi bulunur genellikle 200-300cc lik şeffaf plastik bir kaptır, kapağını açtığınızda frenlere ilave edilebilecek kalan hidrolik miktarı görünür burada yağ devirdaimi yoktur kaptaki yağ genellikle kararmaz ve taze kalır bu sizi yanıltmasın, fren hidroliği ciddi oranda azalana kadar ışıklı uyarı tetiklenmez kap üzerinde sensör soketi görülüyor uyarı vermesi için yağ seviyesinin bu sensörün altına inmesi gerekir.