Stoplara folyo kaplama hk.yardım

Katılım
6 Eki 2015
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Keyifli forumlar.2015 executive civic alarak aranıza katılmıştım.Maddiyatı sarstığı için araca sadece balık sırtı anten taktırdım.Bugün havanın güzelliğinden istifade edip arka plakalık iptali ve çerçevesi silinmiş plakayı monte ettim,hoş durdu.Bu bagaj kapağı üzerindeki stop lambalarının uzantısı beyaz geri vites stoplarına bazı arkadaşlar folyo,film vb ürünler kullanıp kapladı.Çok hoş duruyor bende yapıcam ama ne kulanılıyor malzeme olarak ve muayeneden geçer mi bilemedim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Aracıma bu zamana kdr yaptıklarım konusunda yardım isteyen olursa seve seve olurum.
Yapılanlar:
1Honda legend ses sistemi olan bose nin aliminyum amblemlerini takmak.
2Honda amblemli metal sibob kapakları
3 2-3 tane taş atığını belli olmayacak şekilde gidermek
4 anahtarsız girişli anahtarıma silikon kılıf
5 arka plakalık iptali ve çerçevesinin silinmesi
6 Ankara da bir dericiye kaput ve tamponu kaplayan deri maske üzeri honda the power of dream yazılı
7 arkaya sisli havada belli olabilmek için kırmızı lazer şerit lambası takmak
8Paspas altına yapı marketten aldığım su ve toz geçirmeyen yalıtım malzemesi ile komple kaplama.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,626
Tepki puanı
1,727
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=2221]adidas19[/MENTION] Hocam kullanılan malzeme normal cam filmi, o kısım kademeli olduğu için aksesuarcı da yaptırmak mantıklı, eli yatkın olmayan birisinin orayı yapması çok zor.
20 liralık bir maliyeti olduğu için vizeden geçmezse sökersiniz.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
547
Tepki puanı
82
stoplara koyu gri film kaplamasini kendim yaptim,
sayin @NoFeaR in dedigi gibi, biraz elinizin yatkin olmasi gerekiyor.
kendiniz yapacaksaniz, yaninizda bir adet sac kurutma makinasi ve onu tutacak bir eleman lazim.
filmi yapiskanli geliyor fakat zorlanacaginiz yerler olacak(stoplardaki oyuklar mesela), buralarda sorun yasamamak icin yaninizdaki eleman sac kurutmayi filme tutsun, ufak ufak yapistirarak gidin. gozunuze takilan yer olursa sokup isitarak islemi tekrar edebilirsiniz, cok cok biraz fazla film harcarsiniz fakat tecrube edinirsiniz.
kolay gelsin.
 
Katılım
6 Eki 2015
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Elim yatkın bu konulara kendim yapabilirim diye düşünüyorum.Acaba filmin altına camsil yapsak olur gibi geliyor.Muayeneden geçmezse ve sökmeye kalkarsak acaba camlarda sökülen film gibi kalıntı bırakır mı yoksa oda filmin kalitesiyle mi alakalı?
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
547
Tepki puanı
82
muayenede zerre kadar sorun olmaz.
ayrica sokulmesi gerekirse cok kolay cikiyor, olmazsa bile atas resinol ile tum kalintilari temizleyip stoplari ilk gunku haline getirebilirsiniz.
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
343
Tepki puanı
0
Taş atiklarini nasil hallettin hocam benim de plaka yanindaki boyayi baya kaldirmis taş.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
6 Eki 2015
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Öncelikle boyayı temin ettim ve taş atığının olduğu yeri ipa ile temizledim izopropilen alkol (saf alkol de olur)boyayı 1 ölçü temiz ve hafif çukur bir kaba koydum üzerine zippo benzini koydum aynı oranda (kurumayı hızlandırmak için) kalkan yere kürdan ile doldurdum ama hiç dışına taşmadan.Derinliğe göre 2-3 saat arayla 2.-3.kat yapılabilir.Benim derinlik az olduğu için tek sefer yeterli oldu ve rötüş yapılan yer hafif tümsek kalacak şekilde bıraktım kurumaya 1 hafta yeterli oldu.Boyacıdan aldığım 1500-2000_3000 grit su zımparasını delgeç ile delip küçük zımparaları kalından başlayarak(1500 kalın3000 ince)kurşun kalemin arkasına yapıştırıp döndürü döndüre sadece o rötüş tümseğine uyguladım.boya ile rötüş aynı hizaya gelince 1 gün daha bekledim.ertesi gün sadece o kısma pasta cila uyguladım ve şuan için 10 cm den bakmayınca ki onda bile anlamak zor belli olmuyor ki yaptığım yerleri kaybedip çok aradım:) elle zaten bir kod farkı olmadığından elle hissedilmiyor.sonuç arkadaşlarımca da beğenildi hatta bir arkadaşın kaputuna komple farklı bir teknik uygulayacağınız.Bu arada metalik renklerde pek iş yapmaz bu teknik eskisinden iyi olur ama opak boyada ki gibi hoş sonuç vermeyebilir.aklınıza takılan olursa yardımcı olurum hatta Eskişehir e yolu düşene seve seve yaparım.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,626
Tepki puanı
1,727
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Öncelikle boyayı temin ettim ve taş atığının olduğu yeri ipa ile temizledim izopropilen alkol (saf alkol de olur)boyayı 1 ölçü temiz ve hafif çukur bir kaba koydum üzerine zippo benzini koydum aynı oranda (kurumayı hızlandırmak için) kalkan yere kürdan ile doldurdum ama hiç dışına taşmadan.Derinliğe göre 2-3 saat arayla 2.-3.kat yapılabilir.Benim derinlik az olduğu için tek sefer yeterli oldu ve rötüş yapılan yer hafif tümsek kalacak şekilde bıraktım kurumaya 1 hafta yeterli oldu.Boyacıdan aldığım 1500-2000_3000 grit su zımparasını delgeç ile delip küçük zımparaları kalından başlayarak(1500 kalın3000 ince)kurşun kalemin arkasına yapıştırıp döndürü döndüre sadece o rötüş tümseğine uyguladım.boya ile rötüş aynı hizaya gelince 1 gün daha bekledim.ertesi gün sadece o kısma pasta cila uyguladım ve şuan için 10 cm den bakmayınca ki onda bile anlamak zor belli olmuyor ki yaptığım yerleri kaybedip çok aradım:) elle zaten bir kod farkı olmadığından elle hissedilmiyor.sonuç arkadaşlarımca da beğenildi hatta bir arkadaşın kaputuna komple farklı bir teknik uygulayacağınız.Bu arada metalik renklerde pek iş yapmaz bu teknik eskisinden iyi olur ama opak boyada ki gibi hoş sonuç vermeyebilir.aklınıza takılan olursa yardımcı olurum hatta Eskişehir e yolu düşene seve seve yaparım.

Hocam çok iyi anlatmışsın eline sağlık, bir daha ki uygulamayı resimleyerek paylaşabilir misin?
 
Katılım
6 Eki 2015
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Seve seve.:) yalnız olunca ve ilk denemem olunca sadece yapmıştım.Ama aklımda, bunu tekrarladığımda arkadaşın arabada ona bol bol resim çektirip sizlerle paylaşacağım.
 
Üst