tahliyeden su atma

Katılım
16 May 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Konum
Aydın
2ay önce afyondan 2010 1.6 elagance aldım tüplü radyatör tahliyeden 2. kez su attı 30 dk lık bi gezintiden sonra araç otomatik ve gereksiz sıkıştırma yapmadım hararet göstergesi düşük radyatör soğukken su ful genleşme deposu max sebeb ne olabilir



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
15,066
Tepki puanı
2,249
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=8039]ozgur09[/MENTION] Tahliye kabı ağzına kadar dolu mu kullanıyorsunuz?
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
15,066
Tepki puanı
2,249
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
132
Tepki puanı
2
Konum
MERSİN
Aracınız
Tahliye bidonu içerden gelen sıcak suyu karşılar araç ısındımı seviyesi yukselir ondan agzına kadar doldurulmaz içerden gelecek suya yer bırakılır aynı şekilde araç soğudugunda buradaki su geri radyatöre emilir..taşma olmuş su max seviyenin üzerinde değildi yazmışsın o zaman şu sıkıntılar olabilir;
1. olarak radyatör kapağın görevini yapmıyordur bu kapak termostadı sayesınde bellı bır basınca kadar suyu tutar hondalarda 1.1 dir bu basıncın üstüne çıktığında kapak kendı termostadını açar suyu bidona yollayıp radyatörü rahatlatır bu kapak eger bozuksa suyu radyatörde tutamaz her daim açık olur ve suyu sürekli yan kaba yollar işe bu kapağı değişmekle başlayabilirsin
2. olarak aracın kendi termostadı tam açılmayıp suyu kaynatıyordur ama bu durumda hareretınız sabıt durmaz
3.olarak kapakla vs düzelmezse silindir kapak contan zarar görmüş olabilir önceki sahibinde hararetle ilgili sıkıntı olmuş olabilir
 
Katılım
16 May 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Konum
Aydın
Tahliye bidonu içerden gelen sıcak suyu karşılar araç ısındımı seviyesi yukselir ondan agzına kadar doldurulmaz içerden gelecek suya yer bırakılır aynı şekilde araç soğudugunda buradaki su geri radyatöre emilir..taşma olmuş su max seviyenin üzerinde değildi yazmışsın o zaman şu sıkıntılar olabilir;
1. olarak radyatör kapağın görevini yapmıyordur bu kapak termostadı sayesınde bellı bır basınca kadar suyu tutar hondalarda 1.1 dir bu basıncın üstüne çıktığında kapak kendı termostadını açar suyu bidona yollayıp radyatörü rahatlatır bu kapak eger bozuksa suyu radyatörde tutamaz her daim açık olur ve suyu sürekli yan kaba yollar işe bu kapağı değişmekle başlayabilirsin
2. olarak aracın kendi termostadı tam açılmayıp suyu kaynatıyordur ama bu durumda hareretınız sabıt durmaz
3.olarak kapakla vs düzelmezse silindir kapak contan zarar görmüş olabilir önceki sahibinde hararetle ilgili sıkıntı olmuş olabilir
ustam şöyle bi durum var aracı her kullanım sonrasında bu olayla karşılaşmadım ilk tahliyeden atma sonrasında su ilave etmedim 3 hafta boyunca kullandım enson dün karşılaştım su tahliye etme olayıyla


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst