Tavsiye lütfen

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Oguz6
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam Bora'da 2 bakım yaptırdım, ikisinde de tek seferde arayıp ertesi güne randevu aldım. Bence bir daha arayıp servis müdürü Merve hanımla görüşün. Durumunuzu aktarın mutlaka yardımcı olacaktır.
Ayrıca bakım yaptıracağınız zaman Bora'ya gittiğinizde serviste görevli bankodaki arkadaşa Civic club üyesiyim indirim istiyorum diyebilirsiniz, Bir miktar indirim yaparlar. En son geçen ay yaptırmış olduğum bakıma polen hariç 1200tl ödedim.
hocam poleni değişmeyince not falan düştüler mi faturaya.
 
Servisleri bu kadar gözünüzde büyütmeyin arkadaşlar. Hatta bu kadar önemsemeyin bile. Yani zorunlu olarak 1,000 km geçeceksiniz. Bunun için bir sıkıntı yaratacaklarsa honda zaten müşteri memnuniyetine önem vermiyormuş anlamı çıkar. Aksine her kazandıkları müşteri onların geleceği için önemli. Tonlarca para alıyorlar öyle düşünün.
 
Her bakımda 3 bin km sallayan biri olarak ,servisten herhangi bir olumsuz yanıt almadım, öyle bir söz konusu olunca garantiden çıkartayım o zaman işlem yapılmasın cümlesi kesin çözüm.
 
Geri
Üst