Vogtland 4 cm spor yay test

Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,160
Tepkime puanı
19
Merhabalar arkadaşlar. Hepinize keyifli forumlar. Çoğu arkadaşın bildiği gibi bundan önce 3 farklı spor yay kullandim ( Eibach sportline 5 cm, Tein 5 cm ) istediğim hem çamurluk lastik arasının kaybolması hem de süspansiyonun fazla etkilenmemesiydi. Son olarak Vogtland 4 cm almış bulunmaktayım. Cuma günü takıp test edeceğim. Yorumları ve fotoları burada paylaşacağım.



İlk olarak söylemek istediğim şey yaylar kesinlikle FB7 kasa için. Kıvrımlar zıt yönlere bakıyor.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
955
Tepkime puanı
11
Konum
İzmir - Aliağa
Aracınız
Hayırlı uğurlu olsun Timuçin abi. Güle güle kullan. Beklentilerini karşılar inşallah. :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
114
Tepkime puanı
0
Aracınız
hayırlı olsun.umarim istedigin gibi olur.Vogtland her zaman tek tercihimdir.bnde hep Vogtland kullandim ve çok memnundum.hem konfor olarak hemde tam kutu üzerinde yazan değer kadar düşüyor.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepkime puanı
13
Konum
İstanbul
Aracınız
Hayırlı olsun dostum benimde arka kısmın yüksekliği rahatsız ediyor bakalım nasıl olacak.
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepkime puanı
2
Konum
istanbul
Tam istediğim gibi.tatlı duruyor
Bu yoruma ben de katılıyorum ve tahrik oluyorum. [MENTION=14]timothyblue[/MENTION] bayramdan sonra senle detaylı bi görüşmem lazım hocam hem pedal hem de bu yay mevzusunu
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
152
Tepkime puanı
0
Konum
ordu
Hayırlı uğurlu olsun. Hocam çok özel değilse yaylar kaça mâal oldu acaba ?
 
Üst