Yardım: FB7 executiveden FC5 executive’e geçiş

Anladım. Gerçekten şuanki aracımda motor freni için özellikle bu özelliği kullanıyorum. Bu anlamda zor olabilir. Açıklama için teşekkür ederim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Civic EK9 ES7 FD6 FB7 FC5

Son 2 yıl fb7 kullandım. 90 bin de sattım. Bana gore Honda nin yol tutus konusunda en zayif araciydi. Virajlarda önden kayıyordu. Bu konu çok sıkıntılı.

2 haftadır FC5 kullanıyorum... accord gibi yola hakim, virajlarda kararlı bir araç.

Daha sessiz... daha konforlu ve daha donanımlı. Frenleri daha güçlü. Daha geniş ve kocaman bagajı olan bir araç

Zaten yeni bir anlayışla yeni bir arge ekibiyle üretilen yeniliklere açık modern bir otomobil.

Evet göçük sorunu yaşanıyor... yetkili servisler aracı içeri alip düzeltiyor
Köpük vb. Bir malzeme ile ıçerden mukavemet sağlanıyor. Evet kaput dalgalanıyor ama diğer yandan kaput o kadar ağır ki... anlatamam.

Yani AB standartında yaya güvenliğini sağlamak adına karasorun dış aksamını çok inceltmişler ancak kasa çok güçlü. Bunu her türlü hissettiriyor.

FC5 FB7 den 5 cm geniş 11 cm uzun 4 cm kadar da alçak yanlış hatırlamıyorsam.

Ben 20 bin kadar farkla yeniledim.
Max 25 bin farkla siz de yenileyebilirsiniz.

Pişmanlık yok.
 
Mekaniksel sikinti degil bahsettigim aracin devrini ayarlamakta zorlanabilirsiniz. Fb7'de f1 sanzuman yani direksiyonda ki kollar ile araci rahatlatma sansiniz var. Fakat bahsettiginiz 2016 2017 hatta bazi 2018lerde direksiyon vitesi maalesef yok. Opsiyon olarak sunulmus su anda isterseniz sifir alirken ek ucret odeyerek paddle shift taktirabiliyosunuz.



ES7 - FB7 - FC5

#06AFM316
Bir zamanlar yan aynaları opsiyonel veren markaya mı özeniyorlar acaba?
 
Civic EK9 ES7 FD6 FB7 FC5

Son 2 yıl fb7 kullandım. 90 bin de sattım. Bana gore Honda nin yol tutus konusunda en zayif araciydi. Virajlarda önden kayıyordu. Bu konu çok sıkıntılı.

2 haftadır FC5 kullanıyorum... accord gibi yola hakim, virajlarda kararlı bir araç.

Daha sessiz... daha konforlu ve daha donanımlı. Frenleri daha güçlü. Daha geniş ve kocaman bagajı olan bir araç

Zaten yeni bir anlayışla yeni bir arge ekibiyle üretilen yeniliklere açık modern bir otomobil.

Evet göçük sorunu yaşanıyor... yetkili servisler aracı içeri alip düzeltiyor
Köpük vb. Bir malzeme ile ıçerden mukavemet sağlanıyor. Evet kaput dalgalanıyor ama diğer yandan kaput o kadar ağır ki... anlatamam.

Yani AB standartında yaya güvenliğini sağlamak adına karasorun dış aksamını çok inceltmişler ancak kasa çok güçlü. Bunu her türlü hissettiriyor.

FC5 FB7 den 5 cm geniş 11 cm uzun 4 cm kadar da alçak yanlış hatırlamıyorsam.

Ben 20 bin kadar farkla yeniledim.
Max 25 bin farkla siz de yenileyebilirsiniz.

Pişmanlık yok.
bilgiler için teşekkürler
ek olarak 100 kg daha ağır ,
lastik ebati fb7 205 55 16 fc5 de 215 55 16 yol tutuş ve konfor olarak fark eder
ayrıca geliştirilmiş (önceki kasaya göre ) süspansiyon ve denge sistemi eklenmiş
fb7 kullandım uzun süre daha çok uzun yolda yüksek hızda 160 ve üzeri yol tutuş ve fren mesafesi anlamında güven vermiyor du, fb7 bin zayıf yanıydı bence ,2007- 2012arasi Corolla larda bu sorunları göremedim ,Kasım ayında Corolla almak için bayiye gittim test sürüşü yaptım kapora verecektim ne olduysa 30 dk içinde Honda bayine gitmek istedim. Fb7 de bahsettiğim sorunlar ve Fc5 de ki göçük olayı vs gelecekte hiç civic i düşündürtmedi bana ama ne olduysa gittim bayiye fiyatta Corolla advence otomatik ile Civic elegance otomatik arasında 7 bin fark vardı deneme sürüşü yaptım ikisi arasında 20 bin TL farkda olsa Civic'e karar kıldım. Yol tutuş ve konfor baya farklıydı Fb7'den bence maddi imkan varsa Fc5'e geçilebilir.

FC5_CVT
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
En dipteki araç listen güzel ama küçük bir düzeltme... fb7 AFT şanzıman. CVTli ilk civic fc5
 
En dipteki araç listen güzel ama küçük bir düzeltme... fb7 AFT şanzıman. CVTli ilk civic fc5
kayabey ilk kez duydum AFT şanzıman tipini , merakimdan soruyorum çoğu motor ve şanzıman teknolojilerini yakından takip ederim saatlerce video yazı araştırma yaptığım da oluyor cvt ve diğer Honda modellerinde kullanilmismi tr deki son kasa Accord daki şanzımanın da cvt olmadığını duyunca çok şaşırdım ,teknik özellikleri veya çalışma mantığı nedir ?


FC5_CVT
 
kayabey ilk kez duydum AFT şanzıman tipini , merakimdan soruyorum çoğu motor ve şanzıman teknolojilerini yakından takip ederim saatlerce video yazı araştırma yaptığım da oluyor cvt ve diğer Honda modellerinde kullanilmismi tr deki son kasa Accord daki şanzımanın da cvt olmadığını duyunca çok şaşırdım ,teknik özellikleri veya çalışma mantığı nedir ?


FC5_CVT
sabahtan beri araştırıyorum,şaşırdım doğrusu haklısınız cvt şimdiye kadar kullanılmamış fc5 de ilk kez kullanılmış teşekkürler bilgi verdiğiniz için bişey daha öğrenmiş oldum. Burdaki konuyu saptirmadan detayları konusu açılınca konuşmak daha mantıklı .düzeltmeyi yapiyorum.tesekkurler bilgi icin

FC5_CVT
 
Fc5 gorsel olarak guzel olmasina ragmen onceki nesile gore bazi eksileri yok degil.Yere biraz daha yakin olmasi,benzinli versiyonlularda kullanilan cvt sanzuman,yedek lastik olmamasi gibi negatif yonleri var.Motor onceki nesilden gelen atmosferik 125 bg olmasi lpg ile uyumlu oluyor.Tavsiyem tabii ki 1.5 turbo yeni nesil derim. lpg takan kullananlar var.manuel vitesdeki serilik yakit performansini cvt sanzimanda eksi puan aliyor.

MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Yenilik iyidir imkanım olsun 1dk düşünmem.
 
Geri
Üst