Yedek su deposu

Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
41
Tepki puanı
6
Yaş
55
Konum
kayseri
Arkadaşlar aracım 2002 civic otomatik. Yedek su deposunuda seviyem max a yakın olur motor çalışmazken. Ama bu seviye aracı kullanınca yükseliyor. Bizim burada erciyes dağı vardır oraya çıkarkende haliyle zorlandığı için yedek depodaki seviye fazla yükselip yedek depo kapağından atıyor. Bu durum normal midir değilse neleri kontrol etmem lazım. Teşekkürler.

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Az bi araştırma yaptım radyatör kapağı sebep olabiliyormuş. Ben 2 sene önce radyatörü değiştirdim kale marka taktırdım. Şimdi kapağı değiştirmek istedim şöyle bişeyle karşılaştım. Kapakta 0.9 bar yazıyor. Kapağın orjinallerinde 1.1 yazıyor. Aklıma şu soru geldi acaba 0.9 luk kapak takılı ondan mı yapıyor. Bu 0.9 ile 1.1 bar arasındaki fark nedir var mı bilgisi olan.

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Az bi araştırma yaptım radyatör kapağı sebep olabiliyormuş. Ben 2 sene önce radyatörü değiştirdim kale marka taktırdım. Şimdi kapağı değiştirmek istedim şöyle bişeyle karşılaştım. Kapakta 0.9 bar yazıyor. Kapağın orjinallerinde 1.1 yazıyor. Aklıma şu soru geldi acaba 0.9 luk kapak takılı ondan mı yapıyor. Bu 0.9 ile 1.1 bar arasındaki fark nedir var mı bilgisi olan.

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Cok mantikli kapaktan olabilecegi. 0.9 bari gecince yedek depoya su aktarir diye dusunuyorum . Normal kullanimda sorun yoksa degustirmeyin birseyi. Daga cikarken asiri usinip fazla su aktarmistir .hergun erciyese cikilmiyir sonucta
 
Az bi araştırma yaptım radyatör kapağı sebep olabiliyormuş. Ben 2 sene önce radyatörü değiştirdim kale marka taktırdım. Şimdi kapağı değiştirmek istedim şöyle bişeyle karşılaştım. Kapakta 0.9 bar yazıyor. Kapağın orjinallerinde 1.1 yazıyor. Aklıma şu soru geldi acaba 0.9 luk kapak takılı ondan mı yapıyor. Bu 0.9 ile 1.1 bar arasındaki fark nedir var mı bilgisi olan.

SM-G610F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Normali 1.1 olmalı. Kapağın kaç bara kadar dayanıklı olduğunu gösterir. 1.1 bardan sonra soğutma sisteminde oluşan fazla basınç genleşme kabına aktarılır. Orjinal kapak alarak test edebilirsiniz.
 
Orijinal kapaktan yanayim bende cok pahali bir sey olmasa gerek zamanla su eksiltir ve bilmeyen bir kullanici motorda sorun oldugunu dusunur ustalar da saglam arabayi bozabilirler.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst