Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Siz bu izlenimlere test sürüşü sonunda mı vardınız yoksa FC5 iniz mi var? Test sürüşü başlığında paylaşım yapmışsınız, kullanıcıyım demişsiniz. Test sürüşünde bu kadar yol sesi filan farkını anlamanız çok iyi ama zor bence. 180 e çıkmak çok daha zor.
Bütün yorumları ve arkadaşında yorumunu okudum. Emir kipi kullanmamış kibarca hatırlatma yazmış. Kötü niyet hissetmedim. Arkadaşımız forumda yeni değil forumda bilinen ve faal biri. Bazen konular farklı boyut kazanabiliyor.Konu yanlış başlık altında sanırım o yüzden sordum, art niyet ya da kötü eleştirm yok, siz hemen arkadaşın avukatı gibi savunmaya geçmişsiniz. Neden ortamı geriyorsunuz?
[MENTION=3847]sky.khan[/MENTION] ben size sadece aciklama yaptim. Ortami germek amacinda degildim. Beni yanlis anlamissiniz. Sizin konuya gelince de test surusu hepi topu 10 dakika suruyor. Simdi siz 10 dakikalik bir deneyime dayanarak mi yoksa aylardir hatta yillardir bu arabayi kullananin yorumuyla mi arabayi alirsiniz ?
Diger konuya gelecek olursak Fb7 ile Fc5 benim gozumde kiyaslanamaz bile hele simdi cikan exelerde ki paddle shift secenegi gercekten cok cazip. Konfor ve emin olun yalitim fb7den daha iyi. Gocuk mevzusuna gelecek olursak bence artik olmaz. Kusuru kapatmak icin uygulanan kopuk uygulamasini fabrikasyon yapiyorlardir diye dusunuyorum.
Diger konuda da sahsi gorusum su anda tavan fiyat 2018 exe eco da 130 bin civari. Bu fiyatlarda ki tum secenekleri cikarip teker teker test surusu ve detayli inceleme yapmanizi tavsiye ederim. En dogru tercihin hangisi oldugunu sizde goreceksiniz.
Tekrar kusura bakmayin yanlis anlasildigim icin.
ES7 - FB7 - FC5
#06AFM316
5,5 sene Fb7 (72bin km) kullandım ve 3 aydır Fc5 excecutive (5bin km) kullanıcısıyım.
Öncelikle Fc5 kalite hissi, geniş iç hacmi, ses yalıtımı (lastik sesi yine alıyor ama motor sesi yüksek devirlerde de rahatsız etmiyor) ve yol tutuşu (his de denilebilir belki?) ile Fb7 den çok daha iyi.
Geri görüş kamerası Fb7 de mükemmel idi. Fc5 de standart bi kamera takmışlar.
Arka tarafda düz zemin olması Fb7 de daha iyi idi (fakat fc5 te ortada oturmak rahatsız etmiyor, bizzat uzun yolda denemek için kardeşim kullanırken oturdum),
Fc5 multimediası bence kullanışlı değil, ergonomik hiç değil. Klima sistemini de multimedia içinden kontrol etmek mantıksızlığın daniskası, multimedia bozulsa klima kullanılamaz. Fb7 de multimedia yoktu ama ergonomik bir müzik sistemi vardı.
Şanzıman tamamen kullanıcı zevkine bağlı. ben CVT şanzımanı sevdim. CVT performansı normal yollarda sanki çok az daha iyi gibi? fakaaat Cankurtaran Yokuşunda kulakçık aradığım zamanlar oldu gibime geldi? Cankurtaran Yokuşu performansı Fb7 den kötü deği ama çok çok da daha iyi değildi.
3 günde 2400km uzun yol yaptım Fc5 yormuyor. Fb7 de yormuyordu fakat Fc5 daha başarılı o konuda.
Fb7 ve Fc5 direksiyonları ikisi birbirinden çok farklı. Fc5 kesinlikle daha başarılı.
Fc5 ön kaput dalgalanıyor deniyordu. denemek için müsait bir yolda 180e çıktım (hıza kesinlikle karşıyım, uzun yolda 140'ı çok nadir görürüm) 150-160dan sonra kaput fırlayacak sandım. 150lere kadar ufak ufak hareket var ama ondan sonra balon gibi oluyor. Çamurluk üstleri Türkiye üretiminde açık. İngiltereden gelenlerde kapalı sanırım. Eğer bunu okuyan ve o bölümü kapalı arkadaşlar varsa bir denesinler kaput dalgalanıyor mu? eğer ondan ise o parça n11 de falan satılıyor taktırırım.
Yağmur sensörü Fb7 de daha iyi çalışıyordu sanki. Fc5 kötü değil ama.
Görüş açısı Fb7 daha iyi idi.
Motor konusuna gelince D segmente bu kadar yaklaşmış iken en azından 1,6 atmosferik motoru corolladaki gibi 132hp ve 160nm veya daha fazla yapsalar iyi olurdu. Rs var ama benzin fiyatları malum, dizel herkes tercih etmeyebilir.
Genel olarak aklıma gelenler bunlar.