Yeni Honda Civic FE Kasa

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Yurtdışı sitelerde Yeni Civic'in küçük Accord olduğuna dair çok fazla yorum var, hatta şöyle bir yanal karşılaştırma resmi de mevcut,
sizce hangisi Yeni Civic :)
1623920142879.png
 
Katılım
19 Kas 2019
Mesajlar
162
Çözümler
1
Tepki puanı
434
Konum
KOCAELİ
Aracınız
Civic FD6 2010
Ben Accord ve insight karışımı gibi gördüm yeni Civic i . Dışına gözüm baya baya alıştı ama içi hala beni cezbetmiyor ?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,747
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Yurtdışı sitelerde Yeni Civic'in küçük Accord olduğuna dair çok fazla yorum var, hatta şöyle bir yanal karşılaştırma resmi de mevcut,
sizce hangisi Yeni Civic :)
Ekli dosyayı görüntüle 265529
Tabiki küçük olan. :)
Abi kardeş gibi duruyorlar. Fe'nin İlk resimini gördüğümde Accord'un tasarımını alıp civic konsepti hazırlanmış gibi demiştim. :)
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
369
Tepki puanı
320
Konum
Canada/Ottawa
Aracınız
Civic FB7 2014

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Yeni kasa ile ilgili inceleme yazıları da çıkmaya başlamış, linkteki yazılardan kendimce harmanladığım bilgileri paylaşacak olursam,
  • İç ve dış olarak bütün halinde önceki jenerasyonun aksine çok daha olgun bir görünüm var.
  • İç mekan kalitesindeki kullanılan malzemeler ve tasarım ile daha sade ama daha kaliteli bir hissiyat mevcut. İç mekan genişliği daha da artmış.
  • Yeni adaptif cruise control sistemi çok beğenilmiş, önceki jenerasyondakine göre çok daha tepkili ve iyi çalışıyormuş.
  • 1.5T motor bir önceki jenerasyondan kağıt üstünde daha güçlü olmasına rağmen testteki hızlanma değerlerinde hep daha yavaş kalmış, bu durumun yakıt tüketimi için yapılan düzenlemeler ile artan kütle ağırlığına bağlı olduğu düşünülüyor.
  • Mekanik yol tutuş olarak bir önceki Civic ile benzer sonuç elde edilmiş (skidpad değeri 0,83).
  • Darbe sönümlemeleri ve konfor hissiyatında artış mevcutmuş.
  • 120 km.de ani frenlemede bir önceki jenerasyona göre fren mesafesinin daha iyi olduğu görülmüş.
  • Touring modelinde iç mekana yansıyan ses ölçümlerinde 120 km. hızda 69 db gürültü değeri ölçülmüş, bir önceki versiyonda bu değer 71 db.
  • Si, hatchback ve Type R modellerinin halen tanıtılmamış olması eksiklik olarak görülmüş.
Linkteki incelemede 18 inç jantlar ile kütlesine göre çok iyi yol tutuşa sahip olduğundan bahsedilmiş, bu denemeyi de Kalifornia'daki meşhur Kanyon yollarında yapmışlar. Süspansiyon ayarlarının serte yakın hatta hot-hatch ayarlarında olmasına rağmen etkileyici derecede konforlu olduğundan (VW ve premium segmentteki giriş seviyesi araçlara benzer) bahsedilmiş.
 
Geri
Üst