Yeniyim

Katılım
22 May 2015
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Aracınız
Selamün Aleyküm arkadaşlar.Bende yeni aranıza katıldım.Elegance eco otomatik araç aldım.Aklıma takılan bir sürü şey var.Mesela ön kaputa koruyucu şartmı? Boya koruma çok mu gerekli ? Navigasyon güncellemesi nasıl yapılacak? Bagaj havuzu yan sanayi uyarmı? Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
547
Tepki puanı
82
Selamün Aleyküm arkadaşlar.Bende yeni aranıza katıldım.Elegance eco otomatik araç aldım.Aklıma takılan bir sürü şey var.Mesela ön kaputa koruyucu şartmı? Boya koruma çok mu gerekli ? Navigasyon güncellemesi nasıl yapılacak? Bagaj havuzu yan sanayi uyarmı? Şimdiden teşekkür ederim.
a.s
oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanirsiniz insallah.
araca alacaginiz ilk sey Kaput filmi olsun. ben 3m in yarim kaput olan modelinden aldim. araci aldiktan 1 ay sonra uyguladim. keske aldigim gun yapsaydim, 2 tane ufak tas izi cikmisti bile. boya koruma keyfe keder bir sey, bazi arkadaslar arac zaten eskiyor ne gerek var diyorlar. ben 4-5 ayda bir kendim korum yapiyorum. simdi nano korumalar var fakat onlari biraz beklemek lazim diye dusunuyorum. bagaj havuzu da olmasi gereken aksesuarlardan. ben yps plastik ten siparis ettim. fazlasiyla isini yapiyor. civic daha cok para yer:)
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
812
Tepki puanı
0
Konum
Karagümrük
Aracınız
hoşgeldin hocam.

Kaput koruma bencede şart arabayı aldığım 100 km oldu bugün ön kaputta iz gördüm aklım çıktı Allahtan taş izi değilmiş. Bayiye sordum 270 tl dediler kaput kaplama diye. İstanbulda bunu yaptıran arkadaş var mı? Normal film yaptırsak olur mu acaba?
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,661
Tepki puanı
1,769
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=1416]sh1977[/MENTION]

Hoş geldiniz, keyifli forumlar.
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Aracınız
hepinize tşk.ederim arkadalar.Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
384
Tepki puanı
5
Konum
kütahya
Aracınız
Servisin verdigi bagaj havuzundan genel olarak memnunlar. Koku yapmiyor. Multimedta cihazi cyclone ise dont panic adindaki navigasyon yazilimi cyclone internet sitesinden guncelleniyor. Ama cogu kisi IGO kullaniyor, bu forumda paylasildi bilgilerinize
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
285
Tepki puanı
0
Konum
istanbul
Aracınız
hoşgeldin hocam.

Kaput koruma bencede şart arabayı aldığım 100 km oldu bugün ön kaputta iz gördüm aklım çıktı Allahtan taş izi değilmiş. Bayiye sordum 270 tl dediler kaput kaplama diye. İstanbulda bunu yaptıran arkadaş var mı? Normal film yaptırsak olur mu acaba?
kaput filmi yaptın mı hocam, bende şimdi onun arayışına girdim, nasıl yaptırsam yada kendim yapabilir miyim diye araştırıyorum,
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
812
Tepki puanı
0
Konum
Karagümrük
Aracınız
kaput filmi yaptın mı hocam, bende şimdi onun arayışına girdim, nasıl yaptırsam yada kendim yapabilir miyim diye araştırıyorum,
yok hocam yaptırmadım yarım olanı gördüm çirkin duruyordu. Uzun yolda çok lazım olmadı kılıf alacam olmadı.
 
Üst