205/55/r16 hangi marka model lastiği almaliyim

Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
161
Tepki puanı
1
Aracınız
Arkadaşlar merhaba 2015 honda civic executive arabam için 2 cift lastik almam lazım. Aracın üzerinde fabrika çıkışlı continental lastik var. Diyarbakir dayım haliyle sıcak ve çok çukur lu bir şehir alacağım 2 çift lastiğin hatlarının. yumuşak veya sertliğinin. markasının ve konforlu veya performansa dayali olmasının farklı olması diğer iki lastigimle sorun yaratır mı ve hangi marka modeli almaliyim yardımınızı bekliyorum


SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
161
Tepki puanı
1
Aracınız
Bir yazı daha ekleyelim yaz lastiği almam lazim:))

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Kardeşim bende diyarbakırdayım bizim burda yol durumundan dolayı benim tecrübelerime göre brıgedstone ben aldım gayet memnum

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
161
Tepki puanı
1
Aracınız
Kardeşim bende diyarbakırdayım bizim burda yol durumundan dolayı benim tecrübelerime göre brıgedstone ben aldım gayet memnum

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet bende lassa ile brigedstone önerisi aldım sert lastik oldukları için. Ama yine gidip continental lastik alcam gibi aynı modelden. brigedstone sert olduğu için civic de de yalıtım olmadığı için çok ses duyup ve konfor dan yoksun kalacağım söylendi bir önceki arabamda da continental lastik vardı 40 bin km de daha yüzde 80 di. Bilmiyorum artık bakalım hafta sonuna kadar karar vereceğim.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Evet ses yalıtımı konusunda haklısınız çok memnun değilim ama yumuşaklık konusunda brigestone t001 iyi geldi fiyatta iyi karar sizin tabiki

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
161
Tepki puanı
1
Aracınız
Evet ses yalıtımı konusunda haklısınız çok memnun değilim ama yumuşaklık konusunda brigestone t001 iyi geldi fiyatta iyi karar sizin tabiki

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen baktım 205 tl gibi bir fiyatı var. 2 lastik almak 4 lastik almaktan daha sıkıntılıymis öğrenmiş oldum :))

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Aynen😃

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Bence birde nokian marka lastiğe bakın derim. Yazlık ve kışlık lastiğini alıpta cook memnun olanlar var. Gidip brigedstone o kadar para vermeye gerek yok. Hepsiburada.com da var.
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
161
Tepki puanı
1
Aracınız
Bence birde nokian marka lastiğe bakın derim. Yazlık ve kışlık lastiğini alıpta cook memnun olanlar var. Gidip brigedstone o kadar para vermeye gerek yok. Hepsiburada.com da var.
Hemen araştırayım

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Birşey alacaksanız illaki internetten araştırıp alın derim. Lastikler 2015 üretimi satıyorlar zaten. Yabancı form sitelerinde de baya bi oy almış bi lastik.
 
Üst