Araçlarımızın performansı hakkında genel sohbet :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Omarkai
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
674
Tepki puanı
198
Yaş
55
Malesef fd6 civic kullanıcısı olarak şunu söylemek istiyorum 1.0 tsi bile otomatik bir civic'i fena bir şekilde zorlar. Araçlarımız 1.6 atmosferik 125 beygir ama tork turbo adına hiçbirşey yok. Vtec açma olayınıda biraz fazla abarttığımızı düşünüyorum :LOL: 3 km. sonra 1.0 tsi aracı yakalamanın da bir anlamı kalmıyor. Araçta zevk veren şey bence ani hızlanmalar. Civiclerimiz turbolu olsa bmw audi belki de yanaşamazdı :)

Eski aracim manuel fb7 nin rampada 3.vites 6500 devirdeki performansini hic bir zaman unutmayacagim
2 gun once 3500 km lik uzun yoldan geldim. Inanin civic in o performansini cok aradim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,376
Çözümler
9
Tepki puanı
13,253
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Malesef fd6 civic kullanıcısı olarak şunu söylemek istiyorum 1.0 tsi bile otomatik bir civic'i fena bir şekilde zorlar. Araçlarımız 1.6 atmosferik 125 beygir ama tork turbo adına hiçbirşey yok. Vtec açma olayınıda biraz fazla abarttığımızı düşünüyorum :LOL: 3 km. sonra 1.0 tsi aracı yakalamanın da bir anlamı kalmıyor. Araçta zevk veren şey bence ani hızlanmalar. Civiclerimiz turbolu olsa bmw audi belki de yanaşamazdı :)
Hocam baştan turbo ile atmosferik motorları karşılaştırmak hatalı aslında :)
Bizim R16 kodlu motorlar 2000 yılının teknolojisine göre üretilmiş atmosferik makinalar, 1.0 TSI 2015 sonrası geliştirilen bir motor.
O kadar his farkı da olsun bi zahmet :)

Esas 3-4 yıl sonrasında elektrikliler reel manada piyasaya çıktığında güç ve verimlik konusunda işler çok değişecek :)
Ayrıca elektriklilerde devir diye bir olay olmadığı için gaza yüklenildiği anda maximum güç ortaya konacak :)

Örneğin güncelde Avrupa'da satışta olan Nissan Leaf,
 
Geri
Üst