arka plaka lambası led takıcam soketi çıkaramadım yardım

Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Aracınız
ince bi tornavida ile kanırtmaya çalıştım ama sanki kırılcakmış hissi uyandırdı ve ellemedim bilgisi olan var mı bu konuda nasıl çıkarılacagına dair.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
468
Tepkime puanı
0
Konum
Sakarya
Aracınız
Tornavida değil , pense ile nazikçe tutarak doğru yönde çevirin ben ilk açışta bu şekilde yapmıştım;)

LG-H850 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,415
Tepkime puanı
3
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
ince bi tornavida ile kanırtmaya çalıştım ama sanki kırılcakmış hissi uyandırdı ve ellemedim bilgisi olan var mı bu konuda nasıl çıkarılacagına dair.
Hocam disaridan yapmayacaksin...iceriden dosemeyi sok 5 yada 6 klips tutuyor sonra iceriden elini uzat degistir..disardan ustada olsan tirnaklari kirma ihtimalin var bos yere riske girme kolay gelsin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Aracınız
tamam bakalım hakan bey yarın denicem inşallal yaparım :) teşekkür ederim cevağladıgınız için
 

UK61

Super Moderator
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
1,635
Tepkime puanı
620
Konum
Trabzon-Bursa
İçerden döşemeyi tutan şeyleri çıkarın sonra elinizi sokarak yaparsınız zaten. Gayet basit dışardan yapmayın sıkıntı olabilir.
 

yau

Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
368
Tepkime puanı
1
Konum
Sinop
Sanildigi kadar zor degil ben de cok ugrastim sadece elini sokma ben basta boyle denedim kendimi bosa yormusum.dosemeyi yeterince sök orayi rahat gorebilirsen işin kolay.

LG-D802TR cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepkime puanı
1
Aracınız
[MENTION=4745]ferdiyılmaz[/MENTION] dikkatli çıkartmanızda fayda var , ayaklar esneyen plastikten kırılabilir :eek:k:
 
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Aracınız
arkadaşlar öncelikle yorumlarınıza teşekkür ederim dediğiniz gibi döşemeyi çıkartıp yaptım ve sadece döşeme klipslerinin bi tanesini kırarak işlemi tamamladım :D şuan gayet güzel duruyor ama umarım ileride bi sorun çıkarmaz ısınma falan oluyo dedi bi kaç kişi . led in markası canbuss
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
438
Tepkime puanı
1
Aracınız
[MENTION=4745]ferdiyılmaz[/MENTION] ısınma oluyor ve taktıgınız soket eriyor az buçuk :eek:k: araba sağlam yanmıyor ama :D

yukarıda demiştim dikkat edin kırabilirsiniz diye :) :)

Geçmiş olsun takabildiyseniz :)
 
Üst