hsyk112
0
- Katılım
- 14 Mar 2017
- Mesajlar
- 82
- Tepki puanı
- 40
- Konum
- Erzurum
- Ad Soyad
- Hüseyin
- Yaş
- 30
- Aracınız
- Honda HRV
Arkadaşlar öncelikle benim aracımda ortaya çıkıp zorda olsa çözümlenebilen ve bir o kadar da çoook basit olan bir konuya değinmek istiyorum yarın bi gün herhangi birinizde aynı problem çıkarsa faydalansın ya da en azından bahsedeceğim yeri eledikten sonra diğer kısımları incelettirsin.
Ben aracımı aldığımda şubat ayı gibiydi havalar soğuk malumunuz . Aracımla uzun yol dönüşlerin de ya da sürekli kullanım ardından stop edip tekrar çalıştırdığımda aracın ilkinde marş almayıp ikincisinde alma sıkıntısı gün yüzüne çıkıyordu. Bahar geldikten sonra bu olayı tekrar yapmam neticesinde aracım yarım saat süre ile çalışmıyordu. Honda servisine defalarca gitmem neticesinde bir sonuca varamamıştım. En son ki yaşadığım olaydan sonra 110 km hızla giderken aracım birden stop etti şoförlüğüme güvenirim mesleğim bu netice de lakin şans o an için benden yanaydı ki virajlı yolda olmamıştı bu olay. Çekiçi çağırıp servise çektirdiğimde aracım 5 gün daha serviste yattı ve sorunun beyinden geldiğini belirlediler ??? ve sıfır beyin yolladılar montajdan sonra sorunum yine çözülmedi. Düşünsenize sıfır araba alıyorsunuz sanayiden çıkamıyorsunuz .duv. En sonunda Kocaeli fabrikasından mekanik aksamın kilit ismi geldi randevu verdiler gittim aracı teslim ettim yine çözümleyemeyeceklerini umuyordum. Yarım saat sürmedi telefon ettiler tarafıma hayret ettim şaşırdım nasıl olur toplasanız 6 aylık bir araç rahat 1 ayını serviste bu sorunun çözülmesi için beklemişken yarım saatte nasıl olur bu iş diye kendi kendime düşünerek servisin yolunu tuttum [
] Sorunun ana sigorta bölümünde (resmini çekip atacağım) 3 tane alt alta konumlandırılmış ve vida yardımıyla sıkıştırma işlemi yapılmış civatadan kaynaklanıyormuş :clap: Bosch marka olan bu sigorta bölümünde robot hatası neticesiyle .duv. psikolojimi bir civata o kadar süre bozmuş sıcak olunca levhalar ayrılıp elektrik iletmiyor ve stop ediyormuş ve bunu sözde eğitimini almış servis elemanları hiç bir şekilde çözemediler. Sonuç bu kadar basit bir yerdeyken ya ilgilenilmedi ya da gerçekten işten anlayan kalifiye eleman çalıştırılmıyor yetkili servislerde [:-]
Umarım bu sıkıntıyla hiç bir zaman karşılaşmazsınız karşılaşırsanız da bu konu size yardımcı olur inşallah
Ben aracımı aldığımda şubat ayı gibiydi havalar soğuk malumunuz . Aracımla uzun yol dönüşlerin de ya da sürekli kullanım ardından stop edip tekrar çalıştırdığımda aracın ilkinde marş almayıp ikincisinde alma sıkıntısı gün yüzüne çıkıyordu. Bahar geldikten sonra bu olayı tekrar yapmam neticesinde aracım yarım saat süre ile çalışmıyordu. Honda servisine defalarca gitmem neticesinde bir sonuca varamamıştım. En son ki yaşadığım olaydan sonra 110 km hızla giderken aracım birden stop etti şoförlüğüme güvenirim mesleğim bu netice de lakin şans o an için benden yanaydı ki virajlı yolda olmamıştı bu olay. Çekiçi çağırıp servise çektirdiğimde aracım 5 gün daha serviste yattı ve sorunun beyinden geldiğini belirlediler ??? ve sıfır beyin yolladılar montajdan sonra sorunum yine çözülmedi. Düşünsenize sıfır araba alıyorsunuz sanayiden çıkamıyorsunuz .duv. En sonunda Kocaeli fabrikasından mekanik aksamın kilit ismi geldi randevu verdiler gittim aracı teslim ettim yine çözümleyemeyeceklerini umuyordum. Yarım saat sürmedi telefon ettiler tarafıma hayret ettim şaşırdım nasıl olur toplasanız 6 aylık bir araç rahat 1 ayını serviste bu sorunun çözülmesi için beklemişken yarım saatte nasıl olur bu iş diye kendi kendime düşünerek servisin yolunu tuttum [

Umarım bu sıkıntıyla hiç bir zaman karşılaşmazsınız karşılaşırsanız da bu konu size yardımcı olur inşallah