Civic HB 1.8/1.4 Problemler ve Çözümler - ANA KONU

Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Arkadaşlar sabah araç soğukken otopark çikiş rampasi 3-4mt lik ~%35 gibi bir eğimi var 1.vitesle direkt giriyorum balatanin atlamali kavradiğini hissediyorum, ancak yokuşta asili iken kalkiş yapiyorum sorun yok, isindiktan sonra yolda giderken yoğun trafikte hiçbir sorun yok daha önceki aracim 1.4 tdci fiesta asm şanzimandi ayni sayilir 150000 de böyle birşey yaşamadim, bu 2012 model 44000km de daha balata bitebilir mi araci yeni aldim bir bayandan.
 
araca zamanında bakımları yapılmış ama pek ilerisine gidilmemiş araba nasıl olsa gidiyor demişler teyp sorununu çözdüm içinde d783te 1 adet diyot var o 5.6v diyot ile değişecek icinde q784 te 1 adet d pack transistör var o yeni seri ile MJD44H11G bu seri ile değişecek c784 te kondansatör var 25v 100mf 105 derece ile değişecek teyp ekranda karakter belirmesi ve kapanıp açılması giderilecek klimayıda öğrendim göğsün içinde 1 adet vana var hava vanası soğuk hava sıcak hava ayarını çevirdiğimizde bu motorda o kapağın yönünü değiştiriyor o kapağın elektrik motoru arızalıymış ama hala direksiyonu çözemedim bide arabayı vitese atınca direksiyon uyarıısı ve uyarıyı verirkenki o taş gibi olan direksiyon yumuşuyor ama sürüş esnasındaki bi konumda sert bi konumda yumuşak olması hala duruyor sertlikte aman aman değil çok az bi fark ama hissettiriyor. birde araca 10w40 yağ konulmuş aracım 198bin km de adana şartlarında doğru bi yağmı bu
 
araca zamanında bakımları yapılmış ama pek ilerisine gidilmemiş araba nasıl olsa gidiyor demişler teyp sorununu çözdüm içinde d783te 1 adet diyot var o 5.6v diyot ile değişecek icinde q784 te 1 adet d pack transistör var o yeni seri ile MJD44H11G bu seri ile değişecek c784 te kondansatör var 25v 100mf 105 derece ile değişecek teyp ekranda karakter belirmesi ve kapanıp açılması giderilecek klimayıda öğrendim göğsün içinde 1 adet vana var hava vanası soğuk hava sıcak hava ayarını çevirdiğimizde bu motorda o kapağın yönünü değiştiriyor o kapağın elektrik motoru arızalıymış ama hala direksiyonu çözemedim bide arabayı vitese atınca direksiyon uyarıısı ve uyarıyı verirkenki o taş gibi olan direksiyon yumuşuyor ama sürüş esnasındaki bi konumda sert bi konumda yumuşak olması hala duruyor sertlikte aman aman değil çok az bi fark ama hissettiriyor. birde araca 10w40 yağ konulmuş aracım 198bin km de adana şartlarında doğru bi yağmı bu

Hocam keşke noktalama işareti kullansan. Yazdıklarından hiçbir şey anlaşılmıyor.
 
Arkadaşlar aracım 163.000 km de yağ eksiltme sorunum var zavoli sıralı lpg mevcut araçta, daha geçen ay biraz yağ ekledim bugün cubuga baktığımda yarım gözüküyor ufleme duman atma falan hiçbiri yok performans kaybı da yok ışıklarda falan beklerken devir düşmesi sorunu var sadece konuda bir türlü çözemedim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bazılarının cevaplarını zaten bulmuşsunuz bulamadılarınızı söyleyeyim baskı balata için çok acele etme 3000 TL gibi bir rakamı var, ışıklarda silkeleme sorunu bende de var kelebek temizliğinde azaldı ama bitmedi halen yapıyor buji değiştirdim yine olmadı bu arada akü 45 Amp ben 60 taktım dikresiyin sorunu bu şekilde bitti devir düşmesi sorununu çözersen banada bildir lütfen


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Araca en son ne zaman subap ayarı yaptırdınız ve kullandığınız yağın kalınlığı nedir, hangi markadır?
 
Peki yağ ışığı hiç yanıyormu?
En son bakımda kaç lt. yağ koymuştunuz, geçen ay eklediğim dediğiniz yağ miktarı ne kadarı ve 10/40 yağa yeni mi geçtiniz, kaç bin km.dir 10/40 kullanıyorsunuz?
Son olarakta yağ seviyesini motor sıcakken mi yoksa soğukken mi ölçüyorsunuz?
 
Yağ ışığının yandığını hiç görmedim araç 5 aydır bende birkez yağ koydum 10/40 olarak benden önceki sahibi bu yağı koyduğu için bu yağa devam ettim bakıma hiç gitmedi yağ seviyesini genelde motor sicakken ölçtûm


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst