Öncelikle herkese mutlu pazarlar.
Aracım 8000 küsür kilometredeyken yaptırdığım egzozu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Ses daha yeni yeni oturduğu için şimdi paylaşmaya karar verdim. Komple düz boru sona spor susturucu uyguladık. Ortalığı ayağa kaldıran cinsten değilde tatlı bir ses istiyordum istediğim gibide oldu. Yalnız şöyle bir durum var 4500 devirden sonra egzoz sesi kesiyor motorun sesini almaya başlıyorsunuz. İlk olarak susturucudan kaynaklı olduğunu düşündüm fakat ustamı aradığımda kat iptali(Katalizatör) gerekli olduğunu söyledi. İlerleyen zamanlarda bunu düşünücem. Evet bildiğimiz gibi araçlarımızda maalesef CVT şanzıman kullanılıyor buda her güzelin bir kusuru vardır anlamına geliyor
Vites D konumunda kullandığınızda sürekli aynı devirde tren gibi gidiyorsunuz. Ama bunu avantaja dönüştüren bir durum var düşük devirde homurtulu tok güzel bir sese kavuşuruyorsunuz. S (M1) konumuna geçtiğinizde ise işler değişiyor işte o zaman araçla bir oluyor yüzünüzde ki mutluluk, aldığınız haz kısaca dünyanız değişiyor... Umarım bu konuyu araştıran veya uygulamak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir.
Merak edenler için uygulamayı yapan kişi Emil Ustadır.
Aklınıza takılan bişey olursa cevaplamaya çalışırım. İyi akşamlar...



Aracım 8000 küsür kilometredeyken yaptırdığım egzozu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Ses daha yeni yeni oturduğu için şimdi paylaşmaya karar verdim. Komple düz boru sona spor susturucu uyguladık. Ortalığı ayağa kaldıran cinsten değilde tatlı bir ses istiyordum istediğim gibide oldu. Yalnız şöyle bir durum var 4500 devirden sonra egzoz sesi kesiyor motorun sesini almaya başlıyorsunuz. İlk olarak susturucudan kaynaklı olduğunu düşündüm fakat ustamı aradığımda kat iptali(Katalizatör) gerekli olduğunu söyledi. İlerleyen zamanlarda bunu düşünücem. Evet bildiğimiz gibi araçlarımızda maalesef CVT şanzıman kullanılıyor buda her güzelin bir kusuru vardır anlamına geliyor

Merak edenler için uygulamayı yapan kişi Emil Ustadır.
Aklınıza takılan bişey olursa cevaplamaya çalışırım. İyi akşamlar...