CIVIC HB YAĞ SIZINTI PROBLEMİ

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Şu an çok can sıkıcı bir problemle karşılaştım arkadaşlar :

Geçen ay 1000 km bakımı için Ereğli Honda Ersavaş'a getirmiştim aracımı. Kontroller esnasında aracın alt tarafında bir yağ sızıntısı tespit etmişlerdi. Sızıntıyı temizleyip kontrol için 1000 km sonra tekrar çağırmışlardı. İlginç olan, arabada herhangi bir yağ eksiltmesi durumu da söz konusu değildi.
Neyse bugün aracı tekrar servise getirdim kontrol için. Aracı teslim edip bekleme salonuna geçtim, kafam ne de olsa rahat hiçbir şey çıkmayacağından eminim. Yarım saat sonra aşağı indim, ne de olsa teslim etmek üzeredirler diye.
Usta arabanın başında, beni görür görmez "problem devam ediyor, sizi bu halde bu araçla göndermemiz mümkün değil, aracı Honda Türkiye'ye göndermemiz gerek problemin tespiti için" diyince beynimden vurulmuşa döndüm!
"Yapmayın etmeyin ben Kastamonu'dan geliyorum, ailemle geldim başka aracımız yok" dedim. "Siz bilirsiniz ama aracı burdan çıkartırsak, yolda başınıza bir şey geldiği takdirde mesuliyet kabul edemeyiz" dediler.
Hanımla ufak bir müzakereden sonra bırakmaya karar verdik arabayı, riske girmeyelim dedik.
Velhasıl şu an arabasız ortada kalmış durumdayım, Aracın Honda Türkiye'de işlemi pazartesi başlayacak, problemin ne olduğu, aracın kaç gün kalacağı vs hiçbir şey belli değil. 10 iş gününden önce ikame araç da vermiyorlar!
Ve hepsinden beteri 0 aracımda akla hayale gelmeyecek bir problemle başbaşayım!

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
Çok geçmiş olsun. Honda civic turbo araçlarında performanslı kullanımlara bağlı olarak sızıntılar olabiliyor.( yağ filtresinin bütün yağı yola boşaltıp servise çekici ile gitmem gibi, arabada yağ bitti diye bana yağ koyduran ama fazla yağ koyduran sensör hataları gibi benim yaşadığım sorunlar da olabiliyor)
Yurtdışında da bu şekilde sıkıntı yaşayanlar oluyor. Aşağıda yazışmaların ve fotoğrafların linkini ekliyorum.
contaları değiştirmişler sorun bitmiş.
Fotoğraflar sizin sorun yaşadığınız yer ile aynı mı bir bakın derim.
İnşallah sizinde sorununuz basit şekilde çözülür.

https://www.civicx.com/threads/oil-leaking.17436/

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Çok geçmiş olsun. Honda civic turbo araçlarında performanslı kullanımlara bağlı olarak sızıntılar olabiliyor.( yağ filtresinin bütün yağı yola boşaltıp servise çekici ile gitmem gibi, arabada yağ bitti diye bana yağ koyduran ama fazla yağ koyduran sensör hataları gibi benim yaşadığım sorunlar da olabiliyor)
Yurtdışında da bu şekilde sıkıntı yaşayanlar oluyor. Aşağıda yazışmaların ve fotoğrafların linkini ekliyorum.
contaları değiştirmişler sorun bitmiş.
Fotoğraflar sizin sorun yaşadığınız yer ile aynı mı bir bakın derim.
İnşallah sizinde sorununuz basit şekilde çözülür.

https://www.civicx.com/threads/oil-leaking.17436/

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

İlginiz için çok teşekkür ediyorum @Duman efendi

Gönderdiğiniz linki inceledim, yazışmaları okudum, fotolardan ve yazışmalardan anladığım kadarıyla orada problem motor yağından kaynaklanıyor, servisin az önce bana söylediği ise benim araçtaki problemin büyük ihtimal şanzımandan kaynaklanıyor oluşu. Umarım basit bir problemdir de araçtan midemiz bulanmadan halledebiliriz...
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,169
Çözümler
9
Tepki puanı
12,965
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
İlginiz için çok teşekkür ediyorum @Duman efendi

Gönderdiğiniz linki inceledim, yazışmaları okudum, fotolardan ve yazışmalardan anladığım kadarıyla orada problem motor yağından kaynaklanıyor, servisin az önce bana söylediği ise benim araçtaki problemin büyük ihtimal şanzımandan kaynaklanıyor oluşu. Umarım basit bir problemdir de araçtan midemiz bulanmadan halledebiliriz...
Geçmiş olsun, VW grubunu sevmememe rağmen yedek araç uygulamaları mevcut ve bazı durumlarda hayat kurtarıyor. Honda Türkiye bir türlü bu uygulamayı yapamadı :confused:
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Geçmiş olsun, VW grubunu sevmememe rağmen yedek araç uygulamaları mevcut ve bazı durumlarda hayat kurtarıyor. Honda Türkiye bir türlü bu uygulamayı yapamadı :confused:

Kesinlikle öyle sayın @m2hamid
Daha önceki aracım Renault Captur'du, 2 sene önce bagaj kapağında krom "Captur" yazısının üstünde ufak bir paslanma fark ettim, hemen servise götürdüm, durumu kontrol edip, Renault Türkiye ile görüştüler ve garantiden parçayı değiştirip bölgeye lokal boya yapacaklarını söylediler ama aracın 3-4 gün serviste kalması gerekiyordu. Ben de "Bu problem markanın bir problemi ve başka aracım yok, ikame araç talep ediyorum" dedim. Lafımı hiç ikiletmeden hemen bir Renault Symbol verdiler aracın servsite kalacağı süre boyunca idare edebilmem için.

Honda'ya cumartesi günü aynı teklifi yaptığımda aldığım "10 iş gününden önce araç veremiyoruz" cevabı beni çok üzdü açıkçası. Az önce telefonda görüştüğümde yine sordum ikame araç işini Honda Türkiye ile görüşüp görüşmediklerini, görüştüklerini ve aynı cevabı aldıklarını söylediler. Ne diyeyim, Honda ne yazık ki müşterilerinin arkasında diğer marklar gibi duramıyor...
 
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
305
Tepki puanı
142
Konum
K.maraş
Kesinlikle öyle sayın @m2hamid
Daha önceki aracım Renault Captur'du, 2 sene önce bagaj kapağında krom "Captur" yazısının üstünde ufak bir paslanma fark ettim, hemen servise götürdüm, durumu kontrol edip, Renault Türkiye ile görüştüler ve garantiden parçayı değiştirip bölgeye lokal boya yapacaklarını söylediler ama aracın 3-4 gün serviste kalması gerekiyordu. Ben de "Bu problem markanın bir problemi ve başka aracım yok, ikame araç talep ediyorum" dedim. Lafımı hiç ikiletmeden hemen bir Renault Symbol verdiler aracın servsite kalacağı süre boyunca idare edebilmem için.

Honda'ya cumartesi günü aynı teklifi yaptığımda aldığım "10 iş gününden önce araç veremiyoruz" cevabı beni çok üzdü açıkçası. Az önce telefonda görüştüğümde yine sordum ikame araç işini Honda Türkiye ile görüşüp görüşmediklerini, görüştüklerini ve aynı cevabı aldıklarını söylediler. Ne diyeyim, Honda ne yazık ki müşterilerinin arkasında diğer marklar gibi duramıyor...

Umarım basit durumdur zannımca şanzımandan sızdıroyordur ufak kaçak vardır hallederler inşallah
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
An itibariyle Honda Türkiye'ye şöyle bir mesaj gönderdim arkadaşlar:

Merhaba Sayın Yetkili,

29 Kasım 2018 tarihinde teslim aldığım Honda Civic HB Sport Plus Aracımın 1000 km bakımı için 22 Aralık 2018 tarihinde Kdz. Ereğli Honda Ersavaş Yetkili Bayii'ne aracımı götürdüğümde, kontroller esnasında motorun altında karter kısmında bir terleme tespit edildiği, bunun temizlendiği fakat kontrol için 1000 km sonra tekrar servise gidilmesi gerektiği bilgisi verilmişti.

26 Ocak 2019 tarihinde bölgenin yeniden kontrolü için bahsi geçen servisten randevu aldım. Aracın kontrolü esnasında aynı bölgede problemin devam ettiği ve aracın bu şekliyle teslim edilmesinin sakıncalı olacağı tarafıma söylendi. Şehir dışından gelmeme ve araçsız zor durumda kalmama rağmen herhangi bir büyük problem yaşamamak adına servis girişi yapılarak gerekli kontrollerin yapılması için aracımı serviste teslim ettim. 10 iş gününden önce herhangi bir ikame araç temin edilmesinin de mümkün olmadığını üzülerek öğrenmek suretiyle, Kastamonu'ya kendi imkanlarımla geri döndüm.
Dün (28 Ocak 2019) öğlen Ersavaş Servis'i bilgi için aradığımda halen kontrollerin sürdüğünü, herhangi bir tespitin yapılamadığını, akşama doğru bana dönüş yapacaklarını söylediler. Ancak dün hiçbir şekilde tarafıma dönüş sağlanmadı. Bugün (29 Ocak 2019) sabah Servis'i tekrar arayarak durum hakkında bilgi istedim. Kontrollerin halen sürdüğünü Honda Türkiye ile iletişim halinde olduklarını ama net bir şey söyleyemeyeceklerini belirttiler.

İki ay önce çok heves ederek, büyük bir heyecanla aldığım 0 km aracımla alakalı şu an içine bulunduğum durumdan dolayı ne kadar üzgün olduğumu tahmin edersiniz. Aracımın durumu ve problemin beni daha fazla mağdur etmeyecek şekilde derhal giderilmesi hususunda gereğinin yapılmasını rica ederim.

Saygılarımla,
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
İletişimi kesmeyin hocam sorun sizden kaynaklı değil hakkınızı arayın. Servisler böyle böyle öğrenecekler artık kaliteli hizmet vermeyi.
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
İletişimi kesmeyin hocam sorun sizden kaynaklı değil hakkınızı arayın. Servisler böyle böyle öğrenecekler artık kaliteli hizmet vermeyi.

Mesajı göndereli 1 saati geçti, bakalım ne zaman dönüş yapacaklar. servisten de hala ses yok bu arada, iyice canım sıkılmaya başladı...
 
Geri
Üst