CIVIC HB YAĞ SIZINTI PROBLEMİ

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Şu an çok can sıkıcı bir problemle karşılaştım arkadaşlar :

Geçen ay 1000 km bakımı için Ereğli Honda Ersavaş'a getirmiştim aracımı. Kontroller esnasında aracın alt tarafında bir yağ sızıntısı tespit etmişlerdi. Sızıntıyı temizleyip kontrol için 1000 km sonra tekrar çağırmışlardı. İlginç olan, arabada herhangi bir yağ eksiltmesi durumu da söz konusu değildi.
Neyse bugün aracı tekrar servise getirdim kontrol için. Aracı teslim edip bekleme salonuna geçtim, kafam ne de olsa rahat hiçbir şey çıkmayacağından eminim. Yarım saat sonra aşağı indim, ne de olsa teslim etmek üzeredirler diye.
Usta arabanın başında, beni görür görmez "problem devam ediyor, sizi bu halde bu araçla göndermemiz mümkün değil, aracı Honda Türkiye'ye göndermemiz gerek problemin tespiti için" diyince beynimden vurulmuşa döndüm!
"Yapmayın etmeyin ben Kastamonu'dan geliyorum, ailemle geldim başka aracımız yok" dedim. "Siz bilirsiniz ama aracı burdan çıkartırsak, yolda başınıza bir şey geldiği takdirde mesuliyet kabul edemeyiz" dediler.
Hanımla ufak bir müzakereden sonra bırakmaya karar verdik arabayı, riske girmeyelim dedik.
Velhasıl şu an arabasız ortada kalmış durumdayım, Aracın Honda Türkiye'de işlemi pazartesi başlayacak, problemin ne olduğu, aracın kaç gün kalacağı vs hiçbir şey belli değil. 10 iş gününden önce ikame araç da vermiyorlar!
Ve hepsinden beteri 0 aracımda akla hayale gelmeyecek bir problemle başbaşayım!

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Bu arada Servisi biraz sıkıştırıp müdürlükle de bağlantı kurduktan sonra ikame araç işini de çözdük.
Servis az önce arayarak aracım teslim edilinceye kadar ikame araç vermeyi kabul etti. Bu da güzel bir gelişme.

Bununla birlikte yaşadığım problem ile alakalı az önce Honda Global'e de bir mail attım, bakalım oradan nasıl bir dönüş sağlanacak...
 
Son düzenleme:

cvc07

0
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
167
Tepki puanı
138
Konum
Antalya
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Hadi geçmiş olsun sevindim ancak 1 haftayı geçer gibime geliyor bu süre.2 haftayı bulur bence ama altınızda ikame araç olacağından sorun yok.Ufak bir üretim hatası çıkabilir bunlar.Geçmiş olsun tekrardan.
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Hadi geçmiş olsun sevindim ancak 1 haftayı geçer gibime geliyor bu süre.2 haftayı bulur bence ama altınızda ikame araç olacağından sorun yok.Ufak bir üretim hatası çıkabilir bunlar.Geçmiş olsun tekrardan.

Çok teşekkür ederim, biraz uğraştırdılar ama nihayet ikna oldular. Bence de aracı teslim almam şubatın ikinci haftasını bulacak gibi görünüyor. Başa gelen çekiliyor ne yapalım...
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,492
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
@OnurHas Hocam sıkıntıları çözmüş olmanız sevindirici tekrar geçmiş olsun, bu arada aracı görmeden ustadan daha iyi teşhis koymuşuz :)
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Bugün itibariyle 18 gündür aracım hala serviste arkadaşlar. Hala Parça bekliyoruz. Geçtiğimiz cuma, yani 8 Şubat'ta parçanın nerede olduğunu öğrenip bana net bir cevap vermeleri konusunda servisi sıkıştırdım, yarım saat sonra geri dönüş yaptılar. Parçanın havaalanında paketlemede gözüktüğünü, en geç pazartesi-salı günü ellerinde olacağını söylediler. Pazartesi aradım, bugün kargo firması bize uğramıyor yarın büyük ihtimalle elimizde olur dediler. Bu sabah aradılar, kargoda gelen parçalar arasında bizim parça çıkmamış, yedek parça departmanıyla tekrar görüşmüşler, parçanın en geç 14 Şubat'ta servise ulaşacağı cevabı verilmiş. Daha parça takılacak, aracın testleri yapılacak, ne zaman teslim edileceğine dair net bilgiyi ancak parça ulaşıp işlemler başlayınca vereceklerini söylüyorlar.

Bu görüşmeden sonra Honda Türkiye'yi aradım, meseleyi tane tane anlattım, kaydımı aldıklarını ve en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylediler. Tahmin edeceğiniz üzere hala ses seda yok.

Bu arada Honda Global'den cevap geldi. Amerika dışındaki bölgelerle ilgilenme yetkilerinin olmadığını söyleyerek bana süper bir akıl vermişler gönderdikleri mailde: Şikayetimle alakalı honda.com.tr adresinden bölge yetkilimle iletişime geçmeliymişim. Dahiyane bir fikir! Hiç aklıma gelmemişti!

Sitede geçen gün bir üyemizin paylaştığı mail adresi üzerinden Honda Japonya'ya mail attım bugün, bakalım onlar nasıl bir dönüş yapacaklar...

Velhasıl benim sabrım artık tükenme noktasına geldi. Yarın bir avukatla görüşüp hukuki haklarımın neler olduğu konusunda bir bilgi almayı düşünüyorum. "Paranla rezil olmak" tabirinin net bir örneğini yaşıyorum şu anda gerçekten, sinirlerim ve moralim çok bozuk! :mad:

Konu hakkında hukuki bilgisi olan arkadaşların her türlü görüş ve önerisine açığım şu an.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,179
Çözümler
9
Tepki puanı
12,991
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bugün itibariyle 18 gündür aracım hala serviste arkadaşlar. Hala Parça bekliyoruz. Geçtiğimiz cuma, yani 8 Şubat'ta parçanın nerede olduğunu öğrenip bana net bir cevap vermeleri konusunda servisi sıkıştırdım, yarım saat sonra geri dönüş yaptılar. Parçanın havaalanında paketlemede gözüktüğünü, en geç pazartesi-salı günü ellerinde olacağını söylediler. Pazartesi aradım, bugün kargo firması bize uğramıyor yarın büyük ihtimalle elimizde olur dediler. Bu sabah aradılar, kargoda gelen parçalar arasında bizim parça çıkmamış, yedek parça departmanıyla tekrar görüşmüşler, parçanın en geç 14 Şubat'ta servise ulaşacağı cevabı verilmiş. Daha parça takılacak, aracın testleri yapılacak, ne zaman teslim edileceğine dair net bilgiyi ancak parça ulaşıp işlemler başlayınca vereceklerini söylüyorlar.

Bu görüşmeden sonra Honda Türkiye'yi aradım, meseleyi tane tane anlattım, kaydımı aldıklarını ve en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylediler. Tahmin edeceğiniz üzere hala ses seda yok.

Bu arada Honda Global'den cevap geldi. Amerika dışındaki bölgelerle ilgilenme yetkilerinin olmadığını söyleyerek bana süper bir akıl vermişler gönderdikleri mailde: Şikayetimle alakalı honda.com.tr adresinden bölge yetkilimle iletişime geçmeliymişim. Dahiyane bir fikir! Hiç aklıma gelmemişti!

Sitede geçen gün bir üyemizin paylaştığı mail adresi üzerinden Honda Japonya'ya mail attım bugün, bakalım onlar nasıl bir dönüş yapacaklar...

Velhasıl benim sabrım artık tükenme noktasına geldi. Yarın bir avukatla görüşüp hukuki haklarımın neler olduğu konusunda bir bilgi almayı düşünüyorum. "Paranla rezil olmak" tabirinin net bir örneğini yaşıyorum şu anda gerçekten, sinirlerim ve moralim çok bozuk! :mad:

Konu hakkında hukuki bilgisi olan arkadaşların her türlü görüş ve önerisine açığım şu an.
Honda Global'in Honda Türkiye ile görüşün diyeceğini tahmin ediyordum maalesef ve beklediğim gibi çıktı.
Normal şartlarda garanti süresince bir malın 30 iş günü içerisinde maximum tamir günü vardır ve bu süreyi aşarlar ise aracı misli ile değiştirmek zorunda kalırlar.
En sağlıklısı dediğiniz gibi tüketici hakkı konularında tecrübeli bir avukatla görüşün ama şunu da baştan belirteyim, maalesef hukuki süreçler çok geç sonuçlanıyor.
Kanunlar tüketici lehine çok güçlü ama pratikte işleyişi çok zayıf, mahkeme durumunda kesin karar süreçleri ciddi uzun.
Satıcı firmalarda bu durumun farkında ve sonuna kadar kullanarak müşteriyi yıldırma politikası izliyorlar gibi.
Merak ettim bu tamiratı hangi servis gerçekleştiriyor?
 
Katılım
1 Ara 2018
Mesajlar
304
Tepki puanı
300
Yaş
37
Konum
Yalova
Aracınız
Civic FC5 2018
Bugün itibariyle 18 gündür aracım hala serviste arkadaşlar. Hala Parça bekliyoruz. Geçtiğimiz cuma, yani 8 Şubat'ta parçanın nerede olduğunu öğrenip bana net bir cevap vermeleri konusunda servisi sıkıştırdım, yarım saat sonra geri dönüş yaptılar. Parçanın havaalanında paketlemede gözüktüğünü, en geç pazartesi-salı günü ellerinde olacağını söylediler. Pazartesi aradım, bugün kargo firması bize uğramıyor yarın büyük ihtimalle elimizde olur dediler. Bu sabah aradılar, kargoda gelen parçalar arasında bizim parça çıkmamış, yedek parça departmanıyla tekrar görüşmüşler, parçanın en geç 14 Şubat'ta servise ulaşacağı cevabı verilmiş. Daha parça takılacak, aracın testleri yapılacak, ne zaman teslim edileceğine dair net bilgiyi ancak parça ulaşıp işlemler başlayınca vereceklerini söylüyorlar.

Bu görüşmeden sonra Honda Türkiye'yi aradım, meseleyi tane tane anlattım, kaydımı aldıklarını ve en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylediler. Tahmin edeceğiniz üzere hala ses seda yok.

Bu arada Honda Global'den cevap geldi. Amerika dışındaki bölgelerle ilgilenme yetkilerinin olmadığını söyleyerek bana süper bir akıl vermişler gönderdikleri mailde: Şikayetimle alakalı honda.com.tr adresinden bölge yetkilimle iletişime geçmeliymişim. Dahiyane bir fikir! Hiç aklıma gelmemişti!

Sitede geçen gün bir üyemizin paylaştığı mail adresi üzerinden Honda Japonya'ya mail attım bugün, bakalım onlar nasıl bir dönüş yapacaklar...

Velhasıl benim sabrım artık tükenme noktasına geldi. Yarın bir avukatla görüşüp hukuki haklarımın neler olduğu konusunda bir bilgi almayı düşünüyorum. "Paranla rezil olmak" tabirinin net bir örneğini yaşıyorum şu anda gerçekten, sinirlerim ve moralim çok bozuk! :mad:

Konu hakkında hukuki bilgisi olan arkadaşların her türlü görüş ve önerisine açığım şu an.
onur hocam 2-3 gündür bende merak ediyordum ne durumda araç diye soracaktım fırsat bulamadım,
zor bir durum her konuda sonuna kadar haklısınız ,inşallah bu cektiginiz sıkıntılara deger arac veya yapacaklariniz ,işi gücü bırakıp bu tarz problemler le uğraşmak gerçekten can sıkıcı ,bir laf vardır ,dış güzellik mi ,iç güzellik mi ,kimine göre diş kimine göre iç , bence huy güzel olmadimi dış güzellik neye yarar ,Honda gerek servis ,gerek kronik sorunlar ile dış guzellikle aldatıp insanları kandırıyor ,çoğu kişi Honda aşığı ,severek araç alıp biniyor ama bu tarz problemler yüzünden soğutuyor herseyinde,tr de bu kadar müşterisini mağdur eden veya önemsemeyen başka bir firma varmı aceba ..??

FC5_ELEGANCE
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Honda Global'in Honda Türkiye ile görüşün diyeceğini tahmin ediyordum maalesef ve beklediğim gibi çıktı.
Normal şartlarda garanti süresince bir malın 30 iş günü içerisinde maximum tamir günü vardır ve bu süreyi aşarlar ise aracı misli ile değiştirmek zorunda kalırlar.
En sağlıklısı dediğiniz gibi tüketici hakkı konularında tecrübeli bir avukatla görüşün ama şunu da baştan belirteyim, maalesef hukuki süreçler çok geç sonuçlanıyor.
Kanunlar tüketici lehine çok güçlü ama pratikte işleyişi çok zayıf, mahkeme durumunda kesin karar süreçleri ciddi uzun.
Satıcı firmalarda bu durumun farkında ve sonuna kadar kullanarak müşteriyi yıldırma politikası izliyorlar gibi.
Merak ettim bu tamiratı hangi servis gerçekleştiriyor?

Evet siz Honda Global'in cevabına dair tahmininizi belirtmiştiniz ve aynen dediğiniz gibi çıtı @m2hamid hocam...
Araç Kdz. Ereğli Honda Ersavaş Plaza'da
 

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
onur hocam 2-3 gündür bende merak ediyordum ne durumda araç diye soracaktım fırsat bulamadım,
zor bir durum her konuda sonuna kadar haklısınız ,inşallah bu cektiginiz sıkıntılara deger arac veya yapacaklariniz ,işi gücü bırakıp bu tarz problemler le uğraşmak gerçekten can sıkıcı ,bir laf vardır ,dış güzellik mi ,iç güzellik mi ,kimine göre diş kimine göre iç , bence huy güzel olmadimi dış güzellik neye yarar ,Honda gerek servis ,gerek kronik sorunlar ile dış guzellikle aldatıp insanları kandırıyor ,çoğu kişi Honda aşığı ,severek araç alıp biniyor ama bu tarz problemler yüzünden soğutuyor herseyinde,tr de bu kadar müşterisini mağdur eden veya önemsemeyen başka bir firma varmı aceba ..??

FC5_ELEGANCE

Dediklerinize aynen katılıyorum @BC_552 hocam. Ne yazık ki hayal kırıklığı üzerine hayal kırıklığı yaşıyorum Honda ile alakalı...
 
Geri
Üst