CIVIC HB YAĞ SIZINTI PROBLEMİ

OnurHas

Super Moderator
Yönetici
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
517
Tepki puanı
696
Konum
Kastamonu
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Şu an çok can sıkıcı bir problemle karşılaştım arkadaşlar :

Geçen ay 1000 km bakımı için Ereğli Honda Ersavaş'a getirmiştim aracımı. Kontroller esnasında aracın alt tarafında bir yağ sızıntısı tespit etmişlerdi. Sızıntıyı temizleyip kontrol için 1000 km sonra tekrar çağırmışlardı. İlginç olan, arabada herhangi bir yağ eksiltmesi durumu da söz konusu değildi.
Neyse bugün aracı tekrar servise getirdim kontrol için. Aracı teslim edip bekleme salonuna geçtim, kafam ne de olsa rahat hiçbir şey çıkmayacağından eminim. Yarım saat sonra aşağı indim, ne de olsa teslim etmek üzeredirler diye.
Usta arabanın başında, beni görür görmez "problem devam ediyor, sizi bu halde bu araçla göndermemiz mümkün değil, aracı Honda Türkiye'ye göndermemiz gerek problemin tespiti için" diyince beynimden vurulmuşa döndüm!
"Yapmayın etmeyin ben Kastamonu'dan geliyorum, ailemle geldim başka aracımız yok" dedim. "Siz bilirsiniz ama aracı burdan çıkartırsak, yolda başınıza bir şey geldiği takdirde mesuliyet kabul edemeyiz" dediler.
Hanımla ufak bir müzakereden sonra bırakmaya karar verdik arabayı, riske girmeyelim dedik.
Velhasıl şu an arabasız ortada kalmış durumdayım, Aracın Honda Türkiye'de işlemi pazartesi başlayacak, problemin ne olduğu, aracın kaç gün kalacağı vs hiçbir şey belli değil. 10 iş gününden önce ikame araç da vermiyorlar!
Ve hepsinden beteri 0 aracımda akla hayale gelmeyecek bir problemle başbaşayım!

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Şu an çok can sıkıcı bir problemle karşılaştım arkadaşlar :

Geçen ay 1000 km bakımı için Ereğli Honda Ersavaş'a getirmiştim aracımı. Kontroller esnasında aracın alt tarafında bir yağ sızıntısı tespit etmişlerdi. Sızıntıyı temizleyip kontrol için 1000 km sonra tekrar çağırmışlardı. İlginç olan, arabada herhangi bir yağ eksiltmesi durumu da söz konusu değildi.
Neyse bugün aracı tekrar servise getirdim kontrol için. Aracı teslim edip bekleme salonuna geçtim, kafam ne de olsa rahat hiçbir şey çıkmayacağından eminim. Yarım saat sonra aşağı indim, ne de olsa teslim etmek üzeredirler diye.
Usta arabanın başında, beni görür görmez "problem devam ediyor, sizi bu halde bu araçla göndermemiz mümkün değil, aracı Honda Türkiye'ye göndermemiz gerek problemin tespiti için" diyince beynimden vurulmuşa döndüm!
"Yapmayın etmeyin ben Kastamonu'dan geliyorum, ailemle geldim başka aracımız yok" dedim. "Siz bilirsiniz ama aracı burdan çıkartırsak, yolda başınıza bir şey geldiği takdirde mesuliyet kabul edemeyiz" dediler.
Hanımla ufak bir müzakereden sonra bırakmaya karar verdik arabayı, riske girmeyelim dedik.
Velhasıl şu an arabasız ortada kalmış durumdayım, Aracın Honda Türkiye'de işlemi pazartesi başlayacak, problemin ne olduğu, aracın kaç gün kalacağı vs hiçbir şey belli değil. 10 iş gününden önce ikame araç da vermiyorlar!
Ve hepsinden beteri 0 aracımda akla hayale gelmeyecek bir problemle başbaşayım!

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Geçmiş olsun araç lpgli mi dizel mi fabrikasyon sıkıntı olabilir zor durum vallaha
 
İlginç, demek ki ciddi bir şey var ki bırakmadılar aracı size. Çok geçmiş olsun, gelişmelerden haberdar ediniz. Kasko poliçenizde arıza durumlarına ikame araç klozu varsa talep edin, bir inceleyin derim.
 
İlginç, demek ki ciddi bir şey var ki bırakmadılar aracı size. Çok geçmiş olsun, gelişmelerden haberdar ediniz. Kasko poliçenizde arıza durumlarına ikame araç klozu varsa talep edin, bir inceleyin derim.
Çok teşekkür ederim, onu sordum da kaskodan giriş yapılmayacağı, işlemler garanti kapsamında yapılacağı için oradan araç temin edemezsiniz şu anda dediler.

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Çok teşekkür ederim, onu sordum da kaskodan giriş yapılmayacağı, işlemler garanti kapsamında yapılacağı için oradan araç temin edemezsiniz şu anda dediler.

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kaskodan giriş yapılması gerekmiyor. KAsko firmanıza bir sorun ya da poliçenize bir bakın. Yedek araç klozunuz sadece hasar durumunda mı var yoksa onarımı 3 günü geçen arızalarda da verilebilen klozlar mevcut. Yani bu durum servisi ilgilendirmiyor.Siz kasko firmanıza sorun bir.
 
Kaskodan giriş yapılması gerekmiyor. KAsko firmanıza bir sorun ya da poliçenize bir bakın. Yedek araç klozunuz sadece hasar durumunda mı var yoksa onarımı 3 günü geçen arızalarda da verilebilen klozlar mevcut. Yani bu durum servisi ilgilendirmiyor.Siz kasko firmanıza sorun bir.
Pazartesi sigortacımı arayıp konu hakkında bilgi alacağım mutlaka

ANE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
@OnurHas Geçmiş olsun, daha önce şanzıman yağ sızıntı problemi yaşayan bir arkadaşımız olmuştu sizin ki şanzıman mı motor yağı mı bilginiz var mı?
 
Geri
Üst