Herkese merhabalar
Foruma bugün katıldım ve konu başlığımdan anlayacağınız gibi , kısmetse bayram sonrası 2017 Civic Sedan RS sahibi olacağım . Ancak kafamdaki hala bazı tereddütleri giderme konusunda siz değerli forum üyelerinin görüşlerine çok ihtiyacım var . Benim halen kullanmakta olduğum araç üç yıl önce sıfır satın aldığım Giulietta 1.4 Multiair TCT . Bu araba
170 hp gücünde , 250 Nm torklu , çift kavramalı otomatik şanzımana sahip bir araç bildiğiniz gibi ve ciddi bir performansa sahip olduğunu da samimiyetle belirtebilirim .
Halen 91,000 Km de olan aracımı değiştirmeye karar verdiğimde itiraf etmeliyim ki ilk aklıma gelen yine sıfır bir Giuletta Multiair oldu , fakat Collezione paket olan eski aracımın muadili ,sıfır bir Giulietta nın şu andaki fiyatı 146.000 TL ve arabayı ne kadar sevsem de bu fiyatın yüksek olduğunu düşündüğüm için arayışa girdiğimde ilk aklıma gelen
kayda değer opsiyon Civic Sedan RS oldu . Arabayı inceledim , test sürüşü yaptım ve ilk intibam olumlu oldu , hatta bu cumartesi ikinci test sürüşü içinde randevum var buna rağmen aklımdajki sorular şunlar .
1. Giulietta nın top speed değeri katalog verisi 218 km/h ve araba 220 Km ye su içer gibi çıkıyor , defalarca 230 km/h gördüm . Civic 182 Hp ve ara hızlanmalarda verdiği tepki kesinlikle Giulietta dan kötü değil , hal böyleyken 200 Km/h katalog verisini anlamak mümkün değil . Youtube videolarında da azmi ölçülen hız 207 km/h görülüyor . Sorularım şu ;
burada bir fabrika ayarı olarak konmuş sınırlayıcı mı var ? Bu kırılabiliyor mu ? Siz kullanıcıların bu konuda benimle paylaşabilecekleri değerli görüş ve önerileri var mıdır ?
2.Diğer bir konuda CVT şanzıman ; normalde performans ve CVT yan yana hiç bir zaman gelmeyecek iki sözcük gibi duruyor , yine siz kullanıcıların bu konudaki düşünceleri nelerdir . Ben maalesef ne kadar çeşitlendirmeye ve uzatmaya çalışsam da , sonuçta 20 dakikayı geçmeyen test sürüşlerinde bu konuda tam bir fikir sahibi olamıyorum .
3.Tüketim değeri Giulietta dan bir tık yukarıda gibi duruyor ama bunu sorun etmem , Giulietta da şehir içi 9,5 lt uzun ortalamalara alışkınım .
4.Ben test sürüşünde turbo gecikmesi hissetmedim pek , Giulietta da az da olsa bu gecikme vardı , siz kullanıcıların bu konudaki tespiti nedir ?
5. Son olarak şunu söyleyeyim , direksiyon hissi maalesef Giulietta nın uzağından bile geçmez ama bunu da dert etmemeye kendimi zaten alıştırmıştım , çünkü Alfa yı bıraktığın anda direksiyondaki o yüksek geri bildirimi bulabileceğin marka sayısı pek fazla değil.
Arkadaşlar özetle ruh halim budur ; esasında kafamda olayı bitirdim Alfamla vedalaşacağım öyle gözüküyor , sizlerden bunu kolaylaştıracak cevaplar almayı umuyorum.
Saygılar
Aslında sormak istediğim başka konular da var ama öncelikli olanlar bunlar
Foruma bugün katıldım ve konu başlığımdan anlayacağınız gibi , kısmetse bayram sonrası 2017 Civic Sedan RS sahibi olacağım . Ancak kafamdaki hala bazı tereddütleri giderme konusunda siz değerli forum üyelerinin görüşlerine çok ihtiyacım var . Benim halen kullanmakta olduğum araç üç yıl önce sıfır satın aldığım Giulietta 1.4 Multiair TCT . Bu araba
170 hp gücünde , 250 Nm torklu , çift kavramalı otomatik şanzımana sahip bir araç bildiğiniz gibi ve ciddi bir performansa sahip olduğunu da samimiyetle belirtebilirim .
Halen 91,000 Km de olan aracımı değiştirmeye karar verdiğimde itiraf etmeliyim ki ilk aklıma gelen yine sıfır bir Giuletta Multiair oldu , fakat Collezione paket olan eski aracımın muadili ,sıfır bir Giulietta nın şu andaki fiyatı 146.000 TL ve arabayı ne kadar sevsem de bu fiyatın yüksek olduğunu düşündüğüm için arayışa girdiğimde ilk aklıma gelen
kayda değer opsiyon Civic Sedan RS oldu . Arabayı inceledim , test sürüşü yaptım ve ilk intibam olumlu oldu , hatta bu cumartesi ikinci test sürüşü içinde randevum var buna rağmen aklımdajki sorular şunlar .
1. Giulietta nın top speed değeri katalog verisi 218 km/h ve araba 220 Km ye su içer gibi çıkıyor , defalarca 230 km/h gördüm . Civic 182 Hp ve ara hızlanmalarda verdiği tepki kesinlikle Giulietta dan kötü değil , hal böyleyken 200 Km/h katalog verisini anlamak mümkün değil . Youtube videolarında da azmi ölçülen hız 207 km/h görülüyor . Sorularım şu ;
burada bir fabrika ayarı olarak konmuş sınırlayıcı mı var ? Bu kırılabiliyor mu ? Siz kullanıcıların bu konuda benimle paylaşabilecekleri değerli görüş ve önerileri var mıdır ?
2.Diğer bir konuda CVT şanzıman ; normalde performans ve CVT yan yana hiç bir zaman gelmeyecek iki sözcük gibi duruyor , yine siz kullanıcıların bu konudaki düşünceleri nelerdir . Ben maalesef ne kadar çeşitlendirmeye ve uzatmaya çalışsam da , sonuçta 20 dakikayı geçmeyen test sürüşlerinde bu konuda tam bir fikir sahibi olamıyorum .
3.Tüketim değeri Giulietta dan bir tık yukarıda gibi duruyor ama bunu sorun etmem , Giulietta da şehir içi 9,5 lt uzun ortalamalara alışkınım .
4.Ben test sürüşünde turbo gecikmesi hissetmedim pek , Giulietta da az da olsa bu gecikme vardı , siz kullanıcıların bu konudaki tespiti nedir ?
5. Son olarak şunu söyleyeyim , direksiyon hissi maalesef Giulietta nın uzağından bile geçmez ama bunu da dert etmemeye kendimi zaten alıştırmıştım , çünkü Alfa yı bıraktığın anda direksiyondaki o yüksek geri bildirimi bulabileceğin marka sayısı pek fazla değil.
Arkadaşlar özetle ruh halim budur ; esasında kafamda olayı bitirdim Alfamla vedalaşacağım öyle gözüküyor , sizlerden bunu kolaylaştıracak cevaplar almayı umuyorum.
Saygılar
Aslında sormak istediğim başka konular da var ama öncelikli olanlar bunlar