Civic vs Jetta

Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
525
Tepki puanı
3
51250ye cok iyi almış. Ben elegance 2013 subatta 2012 model 52500e almistim. Otomatik ve lpgli. Multimedia yok :(
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
525
Tepki puanı
3
Ayışığında sagolsun mehmet abi var her konuda elinden geleni yapiyor. Benden sonra bi jazz aldik. Jazz çalındı az önce dediğim civici aldik. O donem 2 hafta bekletti arabayi. Galericiler 55-56 teklif etmislerdi :)
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepki puanı
9
Konum
İzmir
Az evvel bir bilgi araştırması yaparken bir forumda honda eco premium modeli 2013 yılının mayıs ayında 51.250 ye aldığını yazan biri gördüm sinirim zıplar gibi oldu :)))
Çok düşük fiyat gerçekten. Fiyatlarda standart yok. İstanbulda çok daha fazla iskonto yapıyorlar bundan eminim.
 
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
390
Tepki puanı
0
Ayışığında sagolsun mehmet abi var her konuda elinden geleni yapiyor. Benden sonra bi jazz aldik. Jazz çalındı az önce dediğim civici aldik. O donem 2 hafta bekletti arabayi. Galericiler 55-56 teklif etmislerdi :)
multi media yok diye surat asmışsın ya benim haz ettiğim yada eksik gördüğüm bir şey değil mesela o. vallahi benim yanımada Bursa'da en ucuz fiyatı ben alıyorum diye geliyorlar. Yine diyorum burada tek satıcı olduğundan rakibi yok fiyatı kendisi belirliyor. Buna rağmen anlıyorum ki yinede iyi almışım :) bir yıllık araç korumasıda hediye etmişlerdi aslında onlar bana araç park sensörüde hediye ettilerde ben tampon deldirmem dedim birde bunları ben hediyeden saymıyorum ilgimi çekmiyorlar :))) birde istanbuldan almak sonra plaka ile uğraşmak filan kıyasladığımda aynı paraya buradan almak bana daha iyi gelmişti. ayrıca fiyat konusunda iki firma karşılaştırmam var benim sadece. biri bursa inallar biride istanbul çifkurtlar. başka yerleri tanımam etmem bilmem sormam.
 
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
390
Tepki puanı
0
Çok düşük fiyat gerçekten. Fiyatlarda standart yok. İstanbulda çok daha fazla iskonto yapıyorlar bundan eminim.
Bildiğim kadarı ile İstanbul'da bayii gerçekten fazla olduğu için iskonto olayı çok oluyor mesela 1.250 tl oynadığını bilsem ben bile İstanbul'dan alırım. getirmesi 125 tl. plakasınıda kendim çıkartırım yine bile karlı şaşırdım yani. ama dedim ya benim tanıdığım sadece çiftkurtlar orada bir standart var daha aşağısına düşmüyor ancak anladığım kadarı ile daha küçük bayiilerde mesela bunun aldığı araçta 2012 imiş onu satıyor elinden çıkartıyor çünkü 2013 mayıs olmuş yani kar gözetmiyor bundan. Ama Bursa'dan ben alırken premium tek kalmıştı düşünün adam bana niye o fiyata satsınki
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
525
Tepki puanı
3
Boya motor koltuk koruma. Park sensörü sanirim fix :) bende de vardi :) ben civici tesadüf aldim zaten. Bi hafta sonu arkadaslar ile ayisigi yaninda yemek yerken bi arkadas honda baktinmi dedi. Bi test surusu istedik. Pazartesi de aldik :) araba oyuncak gibi gelmisti :) o gune kadar bu sinifda test etmedigim tek araba civic idi :)
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
525
Tepki puanı
3
Valla pilliwoman kardesim ben bu işin ticaretini yapmiyorum. Fiyattan hakkaten anlamam. Bosver Allah kaza bela vermesin yeter. Ben hep derim Allah nasip ederse eger fiyat teferruat olur :)
 
Katılım
27 Ocak 2015
Mesajlar
390
Tepki puanı
0
Boya motor koltuk koruma. Park sensörü sanirim fix :) bende de vardi :) ben civici tesadüf aldim zaten. Bi hafta sonu arkadaslar ile ayisigi yaninda yemek yerken bi arkadas honda baktinmi dedi. Bi test surusu istedik. Pazartesi de aldik :) araba oyuncak gibi gelmisti :) o gune kadar bu sinifda test etmedigim tek araba civic idi :)
Tesadüfen Hondacı olunmaz derdik meğer olunuyormuş :))) koltuk koruması vb bendede vardı sanırım haklısınız bunlar fix. sırf para çıksın onlardan diye sensörüde taktırcaktımda valla tampona kıyamadım. fakat ikinci kez bana araç koruması yaptılar bence çok dandik hediyeleri anca o kadar olur :))) ay neyse şimdi kendimi nasıl avuturum onu düşünüyorum kazıklanmışımmmm :)))) o zaman bende parada kısıtlı idi fiyat önemli idi ama dediğiniz gibi allah kaza bela vermesin bazen nasip neyse o oluyor daha altında fiyat vermediler bende aşırı zorlamadım zaten.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepki puanı
9
Konum
İzmir
Tesadüfen Hondacı olunmaz derdik meğer olunuyormuş :))) koltuk koruması vb bendede vardı sanırım haklısınız bunlar fix. sırf para çıksın onlardan diye sensörüde taktırcaktımda valla tampona kıyamadım. fakat ikinci kez bana araç koruması yaptılar bence çok dandik hediyeleri anca o kadar olur :))) ay neyse şimdi kendimi nasıl avuturum onu düşünüyorum kazıklanmışımmmm :)))) o zaman bende parada kısıtlı idi fiyat önemli idi ama dediğiniz gibi allah kaza bela vermesin bazen nasip neyse o oluyor daha altında fiyat vermediler bende aşırı zorlamadım zaten.
Olanla ölene çare yok ;) alışmak lazım.
 
Üst