Dik yokus cikamama.

Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Normalde aractan yana bir sikintim yok ancak gecen hafta kirikkaleye gittim ara sokakta cok ama cok bir dik bir yokusa donduk tabi hizlanmadan cikmaya basladik gazi kokune kadar bastim hic ayagimi cekmedim arac 15 den yukari ne cikti ne dustu boyle bir durumda ne yapmam gerekir ayagimizi gazdan mi cekip yeniden basacaz vitesi nasil dusurecez.nasil hizlanacaz o yokusta.bir yolu varsa yardimci olursaniz sevinirim.

GT-I9190 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
4 Kas 2016
Mesajlar
645
Tepki puanı
81
Bilmiyorum fc5 lerde S modu var mi ama. Ben s modunda m1 ile gidiyorum eger oyle bir yer varsa. Ama m1 de de fazla gaza yuklenmemek gerek arac onden cekisli olduğundan ön tarafi gezebilir.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
13 Şub 2017
Mesajlar
79
Tepki puanı
1
Konum
Sivas
Aracınız
Hocam çok yokuslarda L modu kullanılması gerektiği yazıyor kitapçıkta hatırladığım kadarıyla bende kışı sert bir yerde çok yokuş çıkmam gerektiği için karda falanda özellikle yokuş iniş çıkışlarında L kullaniyordum.

General Mobile 4G cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Benim sikintim dik yokuslarda birazcik hizlanabilmek onumden kartal 25 - 30 la cikio benim arac 15 i gecmiyor L modu hizlanmak icin degilde kaymamak icin diye biliyorum ben.

GT-I9190 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
2 May 2017
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Konum
Istanbul
L modunu kullanın. L modunu birinci vites gibi düşünün.
Gecen hafta babam uzun yolda farkında olmadan d yerine L vites ile istanbuldan tekirdağa kadar gitmiş. Tahminim 100 ü görmüştür.
Yani demem şu; L vites ile aynı yokuşu minimum 40 50 ile tırmanırsınız.
Ya da gazı köklemek yerine eğer az gaz yedire yedire çıksaydınız yine daha iyi çıkardınız.
Çünkü gazı köklediğiniz zaman aracın verdiği tepki az gaz vermenizle farklıdır.
Gazı köklediğiniz zaman araç ani hızlanmanız gerektiğini algılayıp ve vites büyütmeden/küçültmeden sizi hızlandırmaya çalışıyo. Bu sefer doğal olarak yokuş çıktığınız için aracın performansı buna yetmiyo.
Siz o yokuşu aslında, yokuşa girdiğiniz vites örneğin (manuel olarak düşünün) 3. vites ise 3. Vites te çıkmaya çalışıyosunuz. Eğer aracınız 1.6 değil de örneğin 2.0 olsaydı o yokuşu rahat çıkabilirdiniz.
Yani L'ye alın. L ile çıkın.
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Bilgisini paylasan herkese cok tesekkur ederim peki araci hareket halinde iken D den L ye almamda sikinti olurmu.

GT-I9190 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Şub 2017
Mesajlar
79
Tepki puanı
1
Konum
Sivas
Aracınız
Bilgisini paylasan herkese cok tesekkur ederim peki araci hareket halinde iken D den L ye almamda sikinti olurmu.

GT-I9190 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu konuda kesin bı bilgim yok ama forumda okuduğum bı yorumda sıkıntı olmayacağı söylenmişti mandalla geçişinde daha sağlıklı olduğu söylenmişti. Mantıken zaten zararı olmaması lazım bence

General Mobile 4G cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
280
Tepki puanı
11
Konum
İzmir
Aracınız
Bence servise danismanizda fayda var, sahsen ben boyle bi sorunla karsilasmadim. Yazilimsal bi sorun olabilir belkide


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst