fb7 vs fc5

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
227
Tepki puanı
3
Aracınız
dizel 130bg 2.0 motor insigna yi geçmişliğim vardı hemde 100bg manuel focus ile 219km/h de sabitlenmişti ibre daha ileri dönmüyordu sanırım belki 220 yide aşmıştır bilmiyorum :) uzun süre 210 ile takip edip iniş aşağı onun bir teredütü olunca hızı kesildi virajda ben geçtim. Honda da gecebilir diye düşünüyorum honda focustan daha güçlü , fakat honda da 212km/h da kesici var. Ha kimse demesin basmıyordu diye 40-50km böle peş peşe bastık Gaziantep otobanın da sabah 6 gibi video yu kestim bayagı uzundu. 2.0 araçın kasasıda 2.0 a göre agır oluyor onun için kapışma sırasında öle 2.0 nin güçü ile fark atıp gitmesi kolay olmuyor .
Aynı araçla 1.6tdi jetta yı da geçmiştim 30km kadar yarışmıştık 160 a kadar jetta arayı açıyordu hızlanırken 170 ten sonra önümden kaçamıyordu 200 de geçmiş oluyordum jetta yı.

Video su da burada izleyebilirsiniz : https://www.youtube.com/watch?v=B8owYMGn7A0
 
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Hiç kusura bakmayın, bizim araçlar atlamıyor, zıplamıyor, kimsenin içinden de geçmiyor. Atmosferik motor ve kullanılan malzemelerin yüzü suyu hürmetine LPG uyumu var, hem benzinli araç sessizliği hemde yakıt ekonomisini aynı anda sunabiliyor. RS; muadili araçlar içerisinde motor teknolojisi olarak en iyisi denilebilir ama CVT şanzuman varlığı sebebiyle bu güzelim motor da törpüleniyor, rakiplerinin satış bazında gerisinde kalıyor. Bize düşen yarışmak değil, arabadan en ucuza maksimum keyfi almaktır. 2014 makyajlı civic satıp 2016 FB7 almış biri olarak söylüyorum, DSG stresine hiç girmeden, uzun yıllar hem uygun yakıt fiyatına hem de sorunsuz motor mekanik aksama göre değerlendirildiğinde Honda bana göre bir numara.

FB7-FC5 alışverişi hakkındaki yorumum da şu yönde. Klasik tork konvertörünü bırakıp aynı motora sahip CVT şanzumanlı bir araç almak bana göre macera aramaktır. Araçların donanımına, boyutuna ve görünüşe göre değerlendirildiğinde elbette ki bu konuda yorumlar kişiseldir, beğenme-beğenmeme işine bakılır. Kısacası, motor mekanik olarak intihar, donanım vs olarak kişisel tercih.

Haklısınız. Bende sizin gibi düşünmeye başladım bugün eşimin aracının sanjiman yagini degistirdim sanayide orda da biraz konustuk cvt hakkinda bende biraz daha soğudum açıkçası. Ama sunuda söyleyim hondanin modeli ne olursa olsun otomatigine karşı bariz bir güven var piyasada
 
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Sunuda söyleyim usta aynen sunu dedi 3 yilda sadece 1 tane accordun sanjimanini indirdim fakat dsg nin sayisini bile hatırlamıyorum.
 
Geri
Üst