Civic FB7 Fren Balatası Değişimi

Çok daha iyi çalışan VSA dan kaynaklanıyor arka balatanin 40 - 50 bin km civari bitmesi. Ve bunun böyle olduğunu herkes biliyor
 

Bakin bu linkte 4.madde de guzelce anlatmış
 
Eklediğiniz linki okudum. VSA’nın çok başarılı bir sistem olduğunu uzun yıllardır duyarım ancak eski bir honda kullanıcısı olmadığım için kendim bu sistemi tecrübe etmiş değilim.

VSA’nın Honda’da yaptığı işi BMW, Mazda, Mercedes, Audi ve diğer markalarda yapmakta olan sistemler muvcut. Bu sistemlerin birbirlerine göre üstünlükleri ve hassasiyet farklılıkları da olduğu muhtemel.

Bahsettiğiniz VSA’nın çalışma prensibi yüksek hassasiyete sahip olup arka balatanın aşınma süresini kısaltıyor olabilir ancak benim dikkat çektiğim konuyu sizin belirttiğiniz ölçüde etkileyebilecek farklılıklar olması fiziksel olarak mümkün görünmüyor.


Mobil cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Benim aractada (fb7) arakalar one gore cok daha fazla asinmis arac 73 binde hic degisim olmadi daha
 
Benim aractada (fb7) arakalar one gore cok daha fazla asinmis arac 73 binde hic degisim olmadi daha
Uzun yol yapan ve virajlara sert giren sürücülerin kullandığı araclarda (fb7) arka balata max 50 bin km gider. Benim arabada 42 bin km falan degismis idi. On balata ise 90 bin km ye gekdi hala orjinal.

Ancak 75 bin km ye gelmis bir baska fb7 de tum balatalar hala orjinal cunku, cok sakin bir surucusu var ve decatac %90 sehir ici kullaniliyor.

Bu konu cok uzar gider.
 
Arkalarin onlere göre daha önce bitmesi yokuş kalkış destek sisteminden kaynaklanabilir. Her dur kalkta arka frenler saniyeler sonra bırakıyor. Aracınızda bu sistem varsa bence normal. Her kalkışta el freni ile kaldirilan araç gibi...

Lenovo A7020a40 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Çok mantıklı bir yaklaşım (y) ?
 
Geri
Üst