Garantinin faydasini gorenler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hctrn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
sürücü koltuğumun yükseklik ayarında sıkıntı vardı. yukarı çıkarıyor ama aşağıya indirmiyordu. daha doğrusu çok zor yani çatır çutur sesler çıkararak iniyordu. garantiden koltuk iskeleti değişti.
merhaba arkadaşlar. aracımın sürücü koltuğu yükseklik ayarı aynı şekilde tekrar ses yapmaya başlayınca 2 hafta önce yetkili servise götürdüm . yetkili servis kayıt oluşturdu honda türkiyeye sorunu ileteceklerini ve gelen cevaba göre işlem yapılacağını söylediler. önce yetkili servis aradı talebimin honda türkiye tarafından kabul görmediğini iletti. sonra ben honda türkiyeyi aradım. 22/11/2018 tarihinde garantiden değişen koltuk iskeletinde aynı sorunu ikinci defa yaşadığımı iletmeme rağmen honda türkiye aracın garanti süresi dolduğu için tekrar değiştiremeyeceklerini söyledi. bu konu hakkında ne yapabilirim. tekrar garantiye sokmamaları doğru mu sizce.
 
Son düzenleme:
Ben aldığımdan beri 5 ay oldu.2.el olarak aldım.Aku ve sürücü koltuğu deri döşemesini değiştirdim.
 
Geçen ay bakıma götürmüştüm aracı sürücü koltuğunun garip bir şekilde aşındığı gördüm. Bakımda gösterdim ve deri koltuğu değiştirdiler. Honda çamkıran izmir'de
 
Koltuk sanırım kronik sorun benimde koltukta soyulmalar oluştu sırt kısmında değişim yaptılat oturma kısmında kırışıklıklar var ama orası biraz daha deforme olsun değişim yapılır dediler başka garantinin şimdilik faydasını görmedim düşüncem araba bozulmasın garanti falan sitemiyom zaten

POCOPHONE F1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst