Hangi Marka LPG gaz kullanıyorsunuz?

Katılım
29 Ocak 2016
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Konum
İzmir
Aracınız
Arkadaşlar hangi marka gazın performansı daha iyi ve illerde tavsiye edebileceğiniz bir istasyon var mı?Ben İzmirdeyim shell gaz kullanıyorum...Performansı iyi bp ve total de kullandım ama içlerinde en iyisi shell gibi geldi benim araç için...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
955
Tepki puanı
12
Konum
İzmir - Aliağa
Aracınız
Shell... 10 depodur falan takip ediyorum. Gayet iyi. En fazla km yi de shell ve opet ile yapıyorum. Zaten hepsi aynı merak etmeyin. Yeterki bayii de hile hurda olmasın.

Tüpraş ta çalışıyorum. Bütün şirketlere giden lpg aynı. Hepsi de aynısını kullanıyor. Fark yok...

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Aracınız
Aracı 2013 yılında aldım hep opetten alırım hatta 1 veya 2 kere farklı bi yakıt almışımdır.Opetten memnunum tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Aracınız
Ben istisnasız hep shellden alırım. Çok ender olarak bp den de aldigim oldu. Çok bariz km farkları oldu. Sanirim en büyük etken bp nin gaz basıncı düşük olduğu için az dolduruyor olması

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
784
Tepki puanı
10
Konum
Ataşehir / İstanbul
Aracımda en fazla kullandığım LPG Opet-Shell-BP sırası ile gidiyor
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,143
Tepki puanı
3
Konum
Antalya
Aracınız
Arkadaşlar bayide ki mühendis BP den al o yoksa OPET ten al dedi. Shell dedim shell gazı milangazdan alıyor gerek yok dedi. Bende BP den full lettim bakalım ne kadar gidecek
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
955
Tepki puanı
12
Konum
İzmir - Aliağa
Aracınız
Arkadaşlar bayide ki mühendis BP den al o yoksa OPET ten al dedi. Shell dedim shell gazı milangazdan alıyor gerek yok dedi. Bende BP den full lettim bakalım ne kadar gidecek
Tabi. ya bizim milletimiz bilmese bile bu kadar kesin ve net nasıl konuşabiliyor anlamıyorum.... Hepsi Tüpraş'tan alıyor. Aynı hat'tan. Ha total ve shell ucuzuna göre çok nadir olarak yurt dışından getirir tanker ile. Karıştırır Tüpraş LPG 'si ile.

Hepsi Tüpraş' tan dolum yaptığı için bundan sonra saklama, filtreleme, pompa basıncı, tank temizliği devreye giriyor. Sağlam bir firmadan alın. Yola ve ücrete göre kıyas yapın. En iyi şekilde nasıl gidiyorsa ondan alın hocam....

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
26 Mar 2015
Mesajlar
250
Tepki puanı
0
Konum
izmir karşıyaka
Aracınız
[MENTION=291]sirua35[/MENTION] hocam bişey sorcam belki bilgin vardır bu çınarlıda aytemiz var pazar günü 1.87ye düşürmüş gazı,geneldede hesaplı satıyo,problem yaşayan varmı diye baktım pek şikayette gelmemiş,sizce nedir ordan gaz almak bi problem yaratırmı yarın öbürgün.alanlarla ayaküstü sohbet ettim yıllardır aldıklarını sölediler.
 
Üst