Hatasiz aldiğim araç hasar kayitli çikti yardimmm

Katılım
21 Mar 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Yaş
31
Konum
izmir
18.08.2015 tarihinde HONDA ÇAMKIRAN YETKİLİ Servisinden aldığım araç 20.06.2015 tarihinde kazaya karışmış olup 10.000 tl hasar kaydı çıkmaktadır. Aracın ekspertiz raporlarında bütün parçalar orjinal servis kayıtlarında ise tampon boyalı olarak görünmektedir. Bu bedeli karşılamak için nasıl bir yol izlemeliyim. Lütfen yardımcı olun.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
18.08.2015 tarihinde HONDA ÇAMKIRAN YETKİLİ Servisinden aldığım araç 20.06.2015 tarihinde kazaya karışmış olup 10.000 tl hasar kaydı çıkmaktadır. Aracın ekspertiz raporlarında bütün parçalar orjinal servis kayıtlarında ise tampon boyalı olarak görünmektedir. Bu bedeli karşılamak için nasıl bir yol izlemeliyim. Lütfen yardımcı olun.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

sorgulatmadan mı aldınız aracı? araçta boya değişen var mıymış yoksa mekanik hasarı mı?
 
sorgulatmadan mı aldınız aracı? araçta boya değişen var mıymış yoksa mekanik hasarı mı?
Bize tampon lokal boyalı dediler. Fakat BAŞKA bi yetkili servise servis kaydını sordum tampon değişmiş sol var değişmiş far yıkama değişmiş falan 10.000 tl hasar kaydı çıkıyor.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bize tampon lokal boyalı dediler. Fakat BAŞKA bi yetkili servise servis kaydını sordum tampon değişmiş sol var değişmiş far yıkama değişmiş falan 10.000 tl hasar kaydı çıkıyor.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

anladım, geçmiş olsun. aldığınız yer ile konuşun. cevap alamazsan elindeki belgeler ile hukuki yollara başvur. tabi söyledikleri gibi hasar olmadığına dair bir belge aldıysan.
 
Hocam tabii yetkili servisin yalan yanlış laflarla araba satması hiç hoş değil ama bir aracın tamponu, farı değişse ne olur ki? Arabayı çok kısa süre içinde satmayı planlamıyorsanız bunun size bir eksisi olmaz bile.

Bence mağdur sayılmazsınız, fakat mağdur olmasanız bile bir şerefsizlikle karşılaşmışsınız. Bu şerefsizliği yapanları boykot edin, şikayetvar.com'a yazın, etrafınızdaki insanları oradan uzaklaştırın. Ama arabayı kafanıza takmayın. Tampon değişmek için var. :)
 
servis yaptığı yanlışı telafi etmezse mahkemeye başvurun. hatayı kanıtlarsanız sonuç alırsınız
 
18.08.2015 tarihinde HONDA ÇAMKIRAN YETKİLİ Servisinden aldığım araç 20.06.2015 tarihinde kazaya karışmış olup 10.000 tl hasar kaydı çıkmaktadır. Aracın ekspertiz raporlarında bütün parçalar orjinal servis kayıtlarında ise tampon boyalı olarak görünmektedir. Bu bedeli karşılamak için nasıl bir yol izlemeliyim. Lütfen yardımcı olun.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Merhabalar,

Belirttiğiniz uyuşmazlık, Tüketici Hukukunun konusunu oluşturmaktadır. Bahsettiğiniz şekilde, bu araç AYIPLI bir araçtır.

Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer
alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

Satıcı ayıplardan sorumludur. Bu ayıp niteliği itibariyle satış bedelinde indirimi gerektiren bir ayıptır.

Araçtaki bu 10.000-TL'lik hasar kaydının araç bedelinde ne miktarda indirimi gerektirdiği bilirkişi incelemesi ile anlaşılacaktır. Bunun tespiti için de bulunduğunuz yerdeki Tüketici Hakem Heyetlerine başvurabilirsiniz.

Diğer yorumlardaki bilgilerin aksine, alıcıların, araç hakkında herhangi bir inceleme yaptırma yükümlülükleri söz konusu değildir. Herhangi bir sorgulama yapmasa dahi alıcı, satın aldığı araçta bir ayıp gördüğünde haklarını kullanabilir.

Detaylı bilgi için tarafımızla iletişime de geçebilirsiniz.

Saygılarımızla.

www.akahukuk.com.tr
 
Herkese ek bilgi olarak şöyle bir bilgide vereyim, eski Hyundai aracımda ön takımdan ses geldiği için aracımı yetkili servise götürmüştüm, araçın sağ ön disk ve bağlantılı parçalarında gözle görülmeyen değişim olduğu ve garanti dahilinde işlem yapmayacaklarını söylediler, servisle kavga dövüşlü duruma geldim çünkü ben araçla herhangi bir kaza yapmadım, en sonunda kaskodan yapalım diye teklif ettiler, bende ne yaparsanız yapın aracımı bana sağlam teslim edin dedim, demez olaydım, hasar ihbarı yapmışlar, hasarsız parçaları hasarlı gösterip fatura etmeye çalışmışlar, kasko araçta çarpma çarpışma olmadığı için ödemeyi reddetmiş ancak servis ekspertiz çağırıp hasarlı diye ekspertize işaretlettiği parçaların hepsi tramere hasarlı diye gönderilmiş. Benim bu olaydan haberim yok ve kendi cebimden değişimi istenen parçaları yaptırdım. Aracı sattıktan 6 ay sonra eksper şirketi raporu tramere ihbar olarak göndermiş ve hasar kaydı işlenmiş ancak aracın kazası yok. Çok saçma bir durum olmuş.
 
Geri
Üst