Klasman olarak Type-R ayrı bir seviyede aslında.Golf 125 kg daha ağır ve 4 çeker şanzımanında etkisiyle 0-100 değeri daha hızlı ayrıca tork bandıda daha geniş. Drag yarısı yapsalardı type r ın şansı yoktu aslındaBenim tercihim golf olurdu ama yinede ikiside çok güzel arabalar.
Önden çekiş spor araba bana çok çekici gelmiyor açıkçası, tabi kullanma şansım olsaydı belki fikrimi değiştirilebilirdi.Klasman olarak Type-R ayrı bir seviyede aslında.
Golf R için hızlı golf diyebiliriz.
Type-R ise tamamen sürüş dinamiğine odaklanan bir pist canavarı.
2009-2015 arasında FN2 sürerken açıkcası 200 220 hp üstünün önden çekişli bir araba için haram olduğunu bende düşünüyordum ; lakin 2015 de FK2 satın aldığımda teknoloji sayesinde işin şeklinin çok farklı boyutlara taşındığını anladım , açıkcası önden çekişli arabaları kurtaran sistem LSD ( sınırlı kaymalı diferansiyel kilidi) ve torque steer yönetiminin gelişmiş süspansiyon sistemiyle dizginlenmesi olmuştur.Önden çekiş spor araba bana çok çekici gelmiyor açıkçası, tabi kullanma şansım olsaydı belki fikrimi değiştirilebilirdi.