IEMS yakıt tasarrufu kiti nedir?

Katılım
7 Tem 2018
Mesajlar
109
Tepki puanı
92
Konum
Malatya
Aracınız
Dediğinize göre o zaman aracın tork gücüne bir etkisi yok .Aracın sürüş karakteristiğini değiştirmesine etkisi var buda dolaylı yoldan yakıt a etki ediyor . Vites farkını yada devirdeki farkı nasıl yapıyor acaba mesela videolarda 60 70 km hızla giderken 5 e taktığında araba normalde boğulur ama bu boğulmuyor ve gaz pedalına basmadan yada küçük bir dokunuş ile hız 80 90 a çıkıyor . Hafif rampa aşağıya gidersin de gaza basmadan da araba 5 de iken ivmelenir o şekil
Ben bu tarz bir ürün daha önceden kullandım. (1.6 atmosferik ve 1.5 Dci) İsmi farklıydı fakat mantık aynı. Kabaca anlatayım. İlk kalkışlarda zengin karışımın önüne geçiyor. Daha iyi kalkış sağlıyor. Erken vites değiştirmenize olanak sağlıyor. Yüksek viteste düşük devirde daha rahat gidiyor. Normal giderkende gazdan ayağınızı çektiğinizde motor frenini yarı yarıya düşürüp akmasını sağlıyor. Rampada 3. Vites ile çıktığın yere 4. Vites ile çıkıyorsun. Bunu takan eski kullanımına devam ederse pek birşey fayda sağlamaz. Sürüş tarzını cihaza göre ayarlarsanız ekonomi sağlanır. Emisyon değerlerini düşürür deniyor fakat onu test etmedim. > Benim fikrim düşük hacimli motorlar, torku düşük ve otomatik araçlar için daha olumlu sonuç alınır.
> Babamda 1.4 benzinli Kangoo var. Hali hazırda kullanıyor. 2 ile çıktığım rampayı 3 ile çıktığını söyledi. Aracı 20 senedir kullanıyor. Hayret etti!
> Birde kendiniz test edin. Belli bir kullanım süresi veriliyor. Beğenmezseniz iade edilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...

Mi Note 10 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,716
Çözümler
7
Tepki puanı
8,777
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Dediğinize göre o zaman aracın tork gücüne bir etkisi yok .Aracın sürüş karakteristiğini değiştirmesine etkisi var buda dolaylı yoldan yakıt a etki ediyor . Vites farkını yada devirdeki farkı nasıl yapıyor acaba mesela videolarda 60 70 km hızla giderken 5 e taktığında araba normalde boğulur ama bu boğulmuyor ve gaz pedalına basmadan yada küçük bir dokunuş ile hız 80 90 a çıkıyor . Hafif rampa aşağıya gidersin de gaza basmadan da araba 5 de iken ivmelenir o şekil

Mi Note 10 Lite cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ben şuna bağlıyorum. Hava emiş gücü artması için gaza basmalıyız. Misal normalde %50 bastığında aynı hızda giderken bu aparat ile %25 basma ile gidiyor. O farktaki havayı kendi hazır deposundan veriyor. Vakumu ortadan kaldırıyor. Maf sensöründen sonra olduğu için araç bunu anlamıyor. Elindede hazır oksijeni buluncada yığılma gerçekleşmiyor.
 
Katılım
23 Ocak 2019
Mesajlar
201
Tepki puanı
195
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Performans artışı sağlıyorsa emisyonu kötüleştiriyordur. Aynı vw dieselgate hikayesi. Emisyonlar sebebiyle araçların performansları törpüleniyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,716
Çözümler
7
Tepki puanı
8,777
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Performans artışı sağlıyorsa emisyonu kötüleştiriyordur. Aynı vw dieselgate hikayesi. Emisyonlar sebebiyle araçların performansları törpüleniyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Performans iddiaları olduğunu hiç duymadım. Daha çok tam yanma oluşmasını hedefliyorlar. Bu yüzden Karbonmonoksit gibi gazların daha az çıkacağını söylüyorlar. Kendi testleri vardı. Daha çok düşük devirlerde faydalı olmalı.
 
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
676
Çözümler
2
Tepki puanı
611
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Ürünün fiyatı 3540₺ bana fazla geldi. IMG_1137.JPG
Söylediklerini yapabiliyorsa iyi olabilir. Detaylı bir açıklama bulamadım konuyu merakla takipteyim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
23 Ocak 2019
Mesajlar
201
Tepki puanı
195
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Performans iddiaları olduğunu hiç duymadım. Daha çok tam yanma oluşmasını hedefliyorlar. Bu yüzden Karbonmonoksit gibi gazların daha az çıkacağını söylüyorlar. Kendi testleri vardı. Daha çok düşük devirlerde faydalı olmalı.

Dizelde CO azaltmak için yanma sıcaklığı yükseltildiğinde NOx emisyonları artıyor. Tam yanma performansını arttırır ama NOx kötüleşiyor. Emisyonları kötüleştirir. NOx de astım ve solunum yolu hastalıkları yapar. O yüzden dizel araçların, Avrupa’da şehir merkezlerine girişleri yasaklanmaya başladı. Özellikle eski araçların, EU3-4 gibi.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Konum
istanbul
Ad Soyad
hakan
Yaş
39
Aracınız
Diğer Markalar
Adam sana iems yakıt tasarruf cihazını soruyor sen başka bir cihazın verilerini onunmuş diye veriyorsun
 
Katılım
20 Ağu 2019
Mesajlar
148
Tepki puanı
176
Konum
Üsküdar
Aracınız
Civic FB7 2013
Piyasadaki tüm yakıt tasarruf cihazları bence kandırmaca. Tasarruf yapsa bile % 0,5 belki %1 lerin üstüne çıkamaz dolayısıyla maliyetini çıkarması yıllar sürer.

Şimdi bir ürünün gerçekliğini kanıtlamak için ya satıcı dışında güvenilir bir kaynaktan farklı araçlarda, zeminlerde, hava şartlarında karşılaştırmalı test yapılması gerekir ya da toplum tarafından kullanılarak faydası görülüp büyük bir kesime yayılması gerekir.
Şimdi bakıyoruz youtube da güvenilirliği olmayan birkaç küçük hesap tarafından hiçbir karşılaştırma olmadan yapılan yanlı videolar var. Diğer tarafta satıcının kendi kendini öven reklamları mevcut.

Zamanında çakmaklığa takılıp yakıt tasarrufu yaptığına :LOL: inanılan çin malı led lambalar satılıyordu. Zavallım bazıları da inanıp almış ve tasarruf bekliyordu. Hem de çakmaklıktan. :ROFLMAO:
Buna biraz daha afilli bir şekil verip fiyatını artırmışlar ki piyasası olsun.

Arkasında kanuni hiçbir desteği olmayan çin işi böyle bir cihazı aracınıza bağlamayı mı seçersiniz yoksa dizelde %35 e kadar güç artışı ve yakıt tasarrufu sağlayan doğruluğu kanıtlanmış, işinde profesyonel kurumsal yazılım şirketlerini mi tercih edersiniz?

Ben açıkçası yazılım yaptırıp paşa paşa binerim. Ne olduğu belli olmayan ve elektronik aksama özellikle ecu ya zararı olabilecek şeyleri aracıma bağlamam.

İlla ki kullananlar cihazı övecektir ama bu psikolojik bir tasarruftur. Gerçek olsa milyon dolar ar-ge harcaması yapıp rakiplerinden %3-4 daha az yakıt yaktırmaya çalışan uluslararası otomotiv şirketleri veya kurumsal şirketler bu cihazı alıp sağlam reklamlar yaparak müşteriye tasarrufunu kanıtlayarak satardı. Biz de burada birbirimizi inandırmaya çalışmazdık. Bkz: Lpg sistemi.

En güzel yakıt tasarrufu gaz ile olan ilişkimizi seviyeli ve mesafeli hale getirmektir.
Yukarıdakiler tamamen kendi görüşümdür. Katılırsınız katılmazsınız bilmem.
Sizin görüşünüze de saygı duyarım.
 
Geri
Üst