Civic FB7 iGo Primo 2.4 CivicTR Edition (En Güncel Haritayla Birlikte)

90hp aracla 125hp'lik araci karsilastirmaniz biraz sacma, dizelin torkundan dolayi biraz one gecse de civic hicbir sekilde geri kalmaz. Araclarin doluluk orani da onemli bu noktada yani esit sartlarda birebir kalkis yaparsaniz imkansiz gecmeniz :)

GT-I9300 cihazımdan gönderildi
 
Hocam ergen değilim, 32 yaşındayım, bugüne kadar 1 Milyon km. ve çeşitli araçlar kullanmışımdır, konuyu özetlersem, çok yakın arkadaşım aldı, doğrusu ben çok şaşırdım aracı s mode almamıza rağmen gitmiyor , dün bir eski kasa manuel civic ile denedik (manuel) o fark attı anlayabilmiş değiliz. Ama bende ki 2013 e150 d4d bile başardı fb7 yi geçmekte ki inan çok şaşırdım.. Bu araçta mı bir problem var yoksa hepsi mi böyle anlayamadık, araç 8000 km .de

Hocam ergensiniz demedim size. Ben geçmenize şaşırdım o yüzden tebrik ettim sizi. Bana çok enteresan geldi bu durum. Can arkadaşımızın dediği gibi d4d torktan dolayı kalkışta bir miktar fark atabilir fakat uzun soluklu olarak devir yükseldikçe d4d ye civic yaklaşır. Hız yükseldikçe civic devir çevirmeye devam edecek d4d bayılacaktır. Bundan sonra da civic d4d yi geçecektir. Bundan ötürü hala dediğinize şaşırdığımı belirtmek isterim.
 
90hp aracla 125hp'lik araci karsilastirmaniz biraz sacma, dizelin torkundan dolayi biraz one gecse de civic hicbir sekilde geri kalmaz. Araclarin doluluk orani da onemli bu noktada yani esit sartlarda birebir kalkis yaparsaniz imkansiz gecmeniz :)

GT-I9300 cihazımdan gönderildi

Can Bey karşılaştırmanın başında zaten bana da saçma geldi, fakat tüm şartlar eşitti, ki e150 de 55LT mazot vardı artı DPF de yarı tıkalılıktaydı, araç kalkışda trc ye düşmesine rağmen fb7 yi 900metre de geçti( bahsedilen deneme trafiğe kapalı 7 km lik kaymak yolda denendi) bende şaşırdım bir sonraki denememiz fb7 ve onun eski kasası civic ile oldu manuel di araç eski kasa yine bariz fark attı fb7 ye gerçekten ilginç(bu arada eco mode kapalı, araç benzinde)
 
Hocam ergensiniz demedim size. Ben geçmenize şaşırdım o yüzden tebrik ettim sizi. Bana çok enteresan geldi bu durum. Can arkadaşımızın dediği gibi d4d torktan dolayı kalkışta bir miktar fark atabilir fakat uzun soluklu olarak devir yükseldikçe d4d ye civic yaklaşır. Hız yükseldikçe civic devir çevirmeye devam edecek d4d bayılacaktır. Bundan sonra da civic d4d yi geçecektir. Bundan ötürü hala dediğinize şaşırdığımı belirtmek isterim.

Kesinlikle size katılıyorum zaten turbo belli bir km den sonra şişecektir diye düşündüm, ama işin ilginci ben 5.viteste fb7 ye yanaştım ve yarım boy fark attım, 3.kez denedik sonuç yine aynıydı.
 
Kesinlikle size katılıyorum zaten turbo belli bir km den sonra şişecektir diye düşündüm, ama işin ilginci ben 5.viteste fb7 ye yanaştım ve yarım boy fark attım, 3.kez denedik sonuç yine aynıydı.

Fb7 pilotajdan kaybetmiş, aracını tanımayan birisini rahatlıkla geçebilirsiniz ;)
 
Fb7 pilotajdan kaybetmiş, aracını tanımayan birisini rahatlıkla geçebilirsiniz ;)

Hocam araç zaten otomatikti yani ben sürücü kaynaklı olduğunu düşünmüyorum, nihayetinde s modda sadece gaza basıyor, fakat şu etken ediyormu bilmiyorum arkadaş sonradan econ mode açıktı dedi.
 
:) Bizde bunu çözmeye çalışıyorduk, iyide bu econ mode bu kadar etki ediyormu, etkilerken neyi kapatıyor, silindiri filan mı? Birde performans istenildiğinde econ mode otomatik devreden çıkması gerekmez mi ?

ECON adından da anlaşılacağı üzere ekonomi modudur. Aracın gaz tepkisini ciddi anlamda düşürür ki bu da aracı hantallaştırır. Örneğin ben sadece kilitlenmiş trafikte açıyorum Econ modunu
 
ECON adından da anlaşılacağı üzere ekonomi modudur. Aracın gaz tepkisini ciddi anlamda düşürür ki bu da aracı hantallaştırır. Örneğin ben sadece kilitlenmiş trafikte açıyorum Econ modunu

Anladım, fakat şunu ima etmek istiyorum örneğin sollamaya çıktınız, bu modun acil olarak devreden çıkması gerekli bence, bunu neden sabitlemişler onu anlamadım bu kötü olmuş sadece.
 
Geri
Üst