Rampada cekis sorunu

Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
11
Tepki puanı
9
Konum
Adana
Aracınız
Civic FD6 2010
Arkadaslar herkese selam
Yaklasik 6 aydir bu sorunla ugrasiyorum birde burdan destek alayim istedim
Arac 2010 civic otomatik 160.000 km de
Aracim duz yol ve hafif rampada canavar gibi ama gel gorelim otobanda uzun rampalarda bildiginiz kaplumbaga. Arac rampada devirlenmek istiyor 2. Vites 110 atiyor 3 e tekrar gosterge 70 e kadar iniyo birdaha vites dusuyo derken bu Boyle devam edip yolculuk berbat oluyor yaptirdigim islemler yetkili serviste buji bobin sanzuman yag filtreler subap ayari lpg ayari maf sensoru temizligi oksijen sensorleri degisti ama sonuc ayni katalizor sokuldu tertemiz susturucular tikali degil gaz kelebegi temiz selenoid valflerini temizlettim benzin ve lpg gaz yemesi ayni kompresyon testi 150 cikiyor motor beynini serviste sifirladik hata kodu hic yok varmi Fikri olan bana yardimci olacak kimse
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Peki bu katalizör sorunu bizim araçlarda km ye göre baş gösteren bir sorun mu acaba?
Ya da neyden dolayı sıkıntı veriyor ?


2006 Vtec-2
2013 FB7 Elegance Otomatik
Kilometreye bakarsak herşeyin bir ömrü vardır. Biz bunun süresini nasıl uzatabiliriz diye sormamız daha isabetli olur.
Katalizötün sevmediği olaylar:
> Yağ yakma (tıkanma yapar)
> Bozuk subap ayarı (tıkama yapar)
> Zengin karışım (tıkanma yapar)
> Benzinde uzun süre yüksek devir sürme ( fazla ısıdan telleri eritir)
> Lpg fakir karışım ( fazla ısından telleri eritir)
> Lpg yüksek devir (fazla ısıdan telleri eritir)
Tıkanma olduysa. Benzinde yüksek devir çevirerek kurumların yanması sağlanır. Hususi temizlemede yapanlar mevcut. Kurtarma şansımız var.
Fakat erime varsa yeni katalizör bakılır. İleri derece telleri parçalanmış katalizör araç hareket halinde sağa sola çarparak ses çıkarır.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
11
Tepki puanı
9
Konum
Adana
Aracınız
Civic FD6 2010
Zor bozulan bir parça benzinli araçlarda 350 bin km ve üstü dizel araçta daha erken tıkanıyor sebebi şu ilk olarak yakıtın düzensiz yanması buji enjektör bozuksa çiğ yanma gibi 2.olarak lpg 3. Hararet yapmış bir motor konvektörün erimesine sebep
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Manüel kullanan arkadaşlarda da rampada çekme sorunu olan var mı arkadaşlar ? Mesela bir 1.6ies ile karşılaştırırsak ?

FD6 manuel kullanıyorum hiç yok, tabii motoru dolu tutacaksınız öyle 3 bin devirde sabit yokuş çıkmaz atmosferik araba otomatiğinde çekiş sorunu yok S modunda çok güzel çıkar rampaları, Hondaların manuellerin dişli oranı çok kısa rampada falan banamısın demiyor




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
306
Tepki puanı
132
Aracınız
FD6 manuel kullanıyorum hiç yok, tabii motoru dolu tutacaksınız öyle 3 bin devirde sabit yokuş çıkmaz atmosferik araba otomatiğinde çekiş sorunu yok S modunda çok güzel çıkar rampaları, Hondaların manuellerin dişli oranı çok kısa rampada falan banamısın demiyor




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
Daha önce 5 araba eski model Hondalara bindim . Ilk kez fd6 ya bildiğim için soruyorum . Vites çok kemikli geldi bana . Sizinki de öyle mi ?
 
Geri
Üst